| Предишната тема :: Следващата тема   | 
	
	
	
		| Автор | 
		Съобщение | 
	
	
		mkanchev
 
 
  Регистриран на: 09 Дек 2009 Мнения: 45
 
  | 
		
			
				 Пуснато на: Сря Май 23, 2018 7:42 pm    Заглавие: [Решен] ПРОБЛЕМ ПРИ АРХИВИРАНЕ | 
				     | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				Здравейте, 
 
Днес опитах да направя архив на данните , но ми излезе съобщение "Неуспешно създаване на архив" , кликнах върху "Повече" и ми излезе този текст
 
 "Cannot open C:\Users\3A1C~1\AppData\Local\Temp\Dre698A.tmp\Dreem15_Personal_2018_05_23.bak "
 
Ще ви бъда благодарен , ако ми обяснете защо се появява тази грешка иак да архивирам данните.
 
Предварително Ви благодаря.
 
Хубав ден!
 | 
			 
		  | 
	
	
		| Върнете се в началото | 
		 | 
	
	
		  | 
	
	
		wqw Владимир Висулчев
  
  Регистриран на: 18 Май 2006 Мнения: 2050 Местожителство: София
  | 
		
			
				 Пуснато на: Чет Май 24, 2018 9:33 am    Заглавие:  | 
				     | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				Здравейте,
 
 
Имате ли достатъчно свободно място на C: диск? Коя реализация на Dreem ползвате?
 
 
Пробвайте да рестартирате Windows.
 
 
cheers,
 
</wqw>
 _________________ 
 
  - Чат каналът изисква Регистрация
 
Документация на Dreem - Как да стартираме
 
ERP, лесно е! - Блог за Dreem
 
Trello - По какво работим | 
			 
		  | 
	
	
		| Върнете се в началото | 
		 | 
	
	
		  | 
	
	
		mkanchev
 
 
  Регистриран на: 09 Дек 2009 Мнения: 45
 
  | 
		
			
				 Пуснато на: Чет Май 24, 2018 2:01 pm    Заглавие:  | 
				     | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				Здравейте, 
 
Ползвам последната версия на Dreem prsonal 1.5 от 22.2.2018 г. 
 
Диск C е 119 ГБ от които 37.1 са свободни, т.е мисля че има място достатъчно. 
 
Рестартирах пак няколко пъти , но при опит да архивирам отново ми излиза тази грешка Cannot open C:\Users\3A1C~1\AppData\Local\Temp\DreB74E.tmp\Dreem15_Personal_2018_05_24.bak
 
 
Ако няма друг вариант , предполагам че ще трябва да преинсталирам Windows - а.
 | 
			 
		  | 
	
	
		| Върнете се в началото | 
		 | 
	
	
		  | 
	
	
		wqw Владимир Висулчев
  
  Регистриран на: 18 Май 2006 Мнения: 2050 Местожителство: София
  | 
		
			
				 Пуснато на: Чет Май 24, 2018 4:42 pm    Заглавие:  | 
				     | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				С какъв потребител влизате в Windows? В момента за системата се водите потребител 3A1C~1 което е странно само по себе си.
 
 
Пробвайте да направите папка Backup в главната папка на диск C: и после от Dreem архивирайте в C:\Backup а не във папката, която ви предлага по подразбиране.
 
 
Преинсталиране -- надали, по-скоро нов потребител си създайте.
 
 
cheers,
 
</wqw>
 _________________ 
 
  - Чат каналът изисква Регистрация
 
Документация на Dreem - Как да стартираме
 
ERP, лесно е! - Блог за Dreem
 
Trello - По какво работим | 
			 
		  | 
	
	
		| Върнете се в началото | 
		 | 
	
	
		  | 
	
	
		mkanchev
 
 
  Регистриран на: 09 Дек 2009 Мнения: 45
 
  | 
		
			
				 Пуснато на: Чет Май 24, 2018 9:07 pm    Заглавие:  | 
				     | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				Здравейте,
 
Много благодаря за отговора.
 
Влизам като администратор , само аз ползвам компютъра. Винаги по един и същ начин и досега никога не съм имал проблеми, просто това се случи изведнъж. 
 
Пробвах с папка Backup на диск С но и там излиза същата грешка.  
 
Където и да създам папка все същото. 
 
Само не разбрах , нов потребител в Windows , а не в Dreem personal , нали ?
 | 
			 
		  | 
	
	
		| Върнете се в началото | 
		 | 
	
	
		  | 
	
	
		wqw Владимир Висулчев
  
  Регистриран на: 18 Май 2006 Мнения: 2050 Местожителство: София
  | 
		
			
				 Пуснато на: Пет Май 25, 2018 12:57 pm    Заглавие:  | 
				     | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				Здравейте,
 
 
Погледнете дали съществува папка C:\Users\Adminstrator\AppData\Local\Temp през Explorer, и дали виждате в нея някакви файлове.
 
 
Възможно е някоя инсталация на програма да е контузила променливите на средата, по-специално TEMP или TMP променлива.
 
 
За да прегледате променливите на средата стартирайте sysdm.cpl (натискате Win+R и пишете в полета Отвори) и от раздел Разширени имате бутон Променливи на средата...
 
 
 
 
 
Като го натиснете се отваря диалог за преглед/редакция на променливи на средата
 
 
 
 
 
Погледнете какво пише в TEMP/TMP и ги пипнете да сочат към %USERPROFILE%\AppData\Local\Temp
 
 
cheers,
 
</wqw>
 _________________ 
 
  - Чат каналът изисква Регистрация
 
Документация на Dreem - Как да стартираме
 
ERP, лесно е! - Блог за Dreem
 
Trello - По какво работим | 
			 
		  | 
	
	
		| Върнете се в началото | 
		 | 
	
	
		  | 
	
	
		mkanchev
 
 
  Регистриран на: 09 Дек 2009 Мнения: 45
 
  | 
		
			
				 Пуснато на: Пет Май 25, 2018 6:02 pm    Заглавие:  | 
				     | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				Здравейте ,
 
Много Ви благодаря за отговора. 
 
Папка "Temp" нямам. 
 
Стигам само до папка Local , но по този път: 
 
C:\Users\пїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅ\AppData\Local
 
А в папка Local няма папка Temp, a има папка 
 
"{A2F594A9-865D-F811-EBC5-DDF9CFAD2161}". 
 
В тази папка пък има:
 
1. Папка "HowToRemove".
 
2. Файлове: 
 
"lilatal"
 
"tacene"
 
"uninst"
 
"uninstp.dat"
 
Променливите на средата пък са точно така, както казвате , 
 
папка "Temp"- %USERPROFILE%\AppData\Local\Temp
 
папка "TMP" - %USERPROFILE%\AppData\Local\Temp
	
  
	 
	
	
		
	 
	
		|  Описание: | 
		
			
		 | 
	 
	
		|  Размер: | 
		 314.6 KB | 
	 
	
		|  Преглеждания: | 
		 30974 път(и) | 
	 
	
		
  
 
  | 
	 
	 
	 
	 
	
	
		
	 
	
		|  Описание: | 
		
			
		 | 
	 
	
		|  Размер: | 
		 151.34 KB | 
	 
	
		|  Преглеждания: | 
		 30974 път(и) | 
	 
	
		
  
 
  | 
	 
	 
	 
 | 
			 
		  | 
	
	
		| Върнете се в началото | 
		 | 
	
	
		  | 
	
	
		wqw Владимир Висулчев
  
  Регистриран на: 18 Май 2006 Мнения: 2050 Местожителство: София
  | 
		
			
				 Пуснато на: Пет Май 25, 2018 7:22 pm    Заглавие:  | 
				     | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				Здравейте,
 
 
Във C:\Users би трябвало да имате папка СИЛВАНА с профил на текущия потребител, но изглежда нещо се е насмело с кирилицата в името на папката, вероятно при последния update на Windows 10 до реализация 1803
 
 
Ако искате да пробвате лесно да решите проблема с Dreem просто си направете папка TEMP в главната на C: и настройте TMP/TEMP да сочат към C:\TEMP -- това е най-лесното в случая, без да се изследва root cause на проблема с профила.
 
 
За по-сериозна диагностика може би трябва да се направи нов (административен) потребител в Windows, по възможност името му да не е на кирилица (съжалявам, но тук нищо добро не мога да кажа за двамата солунски братя. . . освен агенти на ЦРУ може би)
 
 
cheers,
 
</wqw>
 _________________ 
 
  - Чат каналът изисква Регистрация
 
Документация на Dreem - Как да стартираме
 
ERP, лесно е! - Блог за Dreem
 
Trello - По какво работим
  Последната промяна е направена от wqw на Нед Май 27, 2018 11:06 am; мнението е било променяно общо 1 път | 
			 
		  | 
	
	
		| Върнете се в началото | 
		 | 
	
	
		  | 
	
	
		mkanchev
 
 
  Регистриран на: 09 Дек 2009 Мнения: 45
 
  | 
		
			
				 Пуснато на: Съб Май 26, 2018 1:16 pm    Заглавие:  | 
				     | 
			 
			
				
  | 
			 
			
				Здравейте,
 
Направих това , което ми казахте и сега всичко е ОК. Изключително 
 
много Ви благодаря за професионалната помощ. 
 
Хубав и усмихнат уикенд !!!
 | 
			 
		  | 
	
	
		| Върнете се в началото | 
		 | 
	
	
		  | 
	
	
		 |