Unicontsoft

Дискусионни форуми
ПРОБЛЕМ ПРИ АРХИВИРАНЕ

 
Създайте нова тема   Напишете отговор    Unicontsoft Форуми -> Потребителски форум
Предишната тема :: Следващата тема  
Автор Съобщение
mkanchev



Регистриран на: 09 Дек 2009
Мнения: 39

МнениеПуснато на: Сря Май 23, 2018 6:42 pm    Заглавие: ПРОБЛЕМ ПРИ АРХИВИРАНЕ Отговорете с цитат

Здравейте,
Днес опитах да направя архив на данните , но ми излезе съобщение "Неуспешно създаване на архив" , кликнах върху "Повече" и ми излезе този текст
"Cannot open C:\Users\3A1C~1\AppData\Local\Temp\Dre698A.tmp\Dreem15_Personal_2018_05_23.bak "
Ще ви бъда благодарен , ако ми обяснете защо се появява тази грешка иак да архивирам данните.
Предварително Ви благодаря.
Хубав ден!
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
wqw
Владимир Висулчев


Регистриран на: 18 Май 2006
Мнения: 1383
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Чет Май 24, 2018 8:33 am    Заглавие: Отговорете с цитат

Здравейте,

Имате ли достатъчно свободно място на C: диск? Коя реализация на Dreem ползвате?

Пробвайте да рестартирате Windows.

cheers,
</wqw>

_________________

- Чат каналът изисква Регистрация
Документация на Dreem - Как да стартираме
ERP, лесно е! - Блог за Dreem
Active Tickets - По какво работихме
Trello - По какво работим
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
mkanchev



Регистриран на: 09 Дек 2009
Мнения: 39

МнениеПуснато на: Чет Май 24, 2018 1:01 pm    Заглавие: Отговорете с цитат

Здравейте,
Ползвам последната версия на Dreem prsonal 1.5 от 22.2.2018 г.
Диск C е 119 ГБ от които 37.1 са свободни, т.е мисля че има място достатъчно.
Рестартирах пак няколко пъти , но при опит да архивирам отново ми излиза тази грешка Cannot open C:\Users\3A1C~1\AppData\Local\Temp\DreB74E.tmp\Dreem15_Personal_2018_05_24.bak

Ако няма друг вариант , предполагам че ще трябва да преинсталирам Windows - а.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
wqw
Владимир Висулчев


Регистриран на: 18 Май 2006
Мнения: 1383
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Чет Май 24, 2018 3:42 pm    Заглавие: Отговорете с цитат

С какъв потребител влизате в Windows? В момента за системата се водите потребител 3A1C~1 което е странно само по себе си.

Пробвайте да направите папка Backup в главната папка на диск C: и после от Dreem архивирайте в C:\Backup а не във папката, която ви предлага по подразбиране.

Преинсталиране -- надали, по-скоро нов потребител си създайте.

cheers,
</wqw>

_________________

- Чат каналът изисква Регистрация
Документация на Dreem - Как да стартираме
ERP, лесно е! - Блог за Dreem
Active Tickets - По какво работихме
Trello - По какво работим
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
mkanchev



Регистриран на: 09 Дек 2009
Мнения: 39

МнениеПуснато на: Чет Май 24, 2018 8:07 pm    Заглавие: Отговорете с цитат

Здравейте,
Много благодаря за отговора.
Влизам като администратор , само аз ползвам компютъра. Винаги по един и същ начин и досега никога не съм имал проблеми, просто това се случи изведнъж.
Пробвах с папка Backup на диск С но и там излиза същата грешка.
Където и да създам папка все същото.
Само не разбрах , нов потребител в Windows , а не в Dreem personal , нали ?
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
wqw
Владимир Висулчев


Регистриран на: 18 Май 2006
Мнения: 1383
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Пет Май 25, 2018 11:57 am    Заглавие: Отговорете с цитат

Здравейте,

Погледнете дали съществува папка C:\Users\Adminstrator\AppData\Local\Temp през Explorer, и дали виждате в нея някакви файлове.

Възможно е някоя инсталация на програма да е контузила променливите на средата, по-специално TEMP или TMP променлива.

За да прегледате променливите на средата стартирайте sysdm.cpl (натискате Win+R и пишете в полета Отвори) и от раздел Разширени имате бутон Променливи на средата...



Като го натиснете се отваря диалог за преглед/редакция на променливи на средата



Погледнете какво пише в TEMP/TMP и ги пипнете да сочат към %USERPROFILE%\AppData\Local\Temp

cheers,
</wqw>

_________________

- Чат каналът изисква Регистрация
Документация на Dreem - Как да стартираме
ERP, лесно е! - Блог за Dreem
Active Tickets - По какво работихме
Trello - По какво работим
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
mkanchev



Регистриран на: 09 Дек 2009
Мнения: 39

МнениеПуснато на: Пет Май 25, 2018 5:02 pm    Заглавие: Отговорете с цитат

Здравейте ,
Много Ви благодаря за отговора.
Папка "Temp" нямам.
Стигам само до папка Local , но по този път:
C:\Users\пїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅ\AppData\Local
А в папка Local няма папка Temp, a има папка
"{A2F594A9-865D-F811-EBC5-DDF9CFAD2161}".
В тази папка пък има:
1. Папка "HowToRemove".
2. Файлове:
"lilatal"
"tacene"
"uninst"
"uninstp.dat"
Променливите на средата пък са точно така, както казвате ,
папка "Temp"- %USERPROFILE%\AppData\Local\Temp
папка "TMP" - %USERPROFILE%\AppData\Local\Temp



(16).png
 Описание:
 Размер:  314.6 KB
 Преглеждания:  4551 път(и)

 (16).png



(12).png
 Описание:
 Размер:  151.34 KB
 Преглеждания:  4551 път(и)

 (12).png


Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
wqw
Владимир Висулчев


Регистриран на: 18 Май 2006
Мнения: 1383
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Пет Май 25, 2018 6:22 pm    Заглавие: Отговорете с цитат

Здравейте,

Във C:\Users би трябвало да имате папка СИЛВАНА с профил на текущия потребител, но изглежда нещо се е насмело с кирилицата в името на папката, вероятно при последния update на Windows 10 до реализация 1803

Ако искате да пробвате лесно да решите проблема с Dreem просто си направете папка TEMP в главната на C: и настройте TMP/TEMP да сочат към C:\TEMP -- това е най-лесното в случая, без да се изследва root cause на проблема с профила.

За по-сериозна диагностика може би трябва да се направи нов (административен) потребител в Windows, по възможност името му да не е на кирилица (съжалявам, но тук нищо добро не мога да кажа за двамата солунски братя. . . освен агенти на ЦРУ може би)

cheers,
</wqw>

_________________

- Чат каналът изисква Регистрация
Документация на Dreem - Как да стартираме
ERP, лесно е! - Блог за Dreem
Active Tickets - По какво работихме
Trello - По какво работим


Последната промяна е направена от wqw на Нед Май 27, 2018 10:06 am; мнението е било променяно общо 1 път
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
mkanchev



Регистриран на: 09 Дек 2009
Мнения: 39

МнениеПуснато на: Съб Май 26, 2018 12:16 pm    Заглавие: Отговорете с цитат

Здравейте,
Направих това , което ми казахте и сега всичко е ОК. Изключително
много Ви благодаря за професионалната помощ.
Хубав и усмихнат уикенд !!!
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Покажи мнения от преди:   
Създайте нова тема   Напишете отговор    Unicontsoft Форуми -> Потребителски форум Часовете са според зоната GMT + 2 Часа
Страница 1 от 1

 
Идете на:  
Не Можете да пускате нови теми
Не Можете да отговаряте на темите
Не Можете да променяте съобщенията си
Не Можете да изтривате съобщенията си
Не Можете да гласувате в анкети
Можете да качвате файлове
Можете да сваляте файлове


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group; Translation by: Boby Dimitrov
RedSilver 1.01 Theme by DEVPPL HTML Forum; Images by DEVPPL Photoshop Forum