Предишната тема :: Следващата тема |
Автор |
Съобщение |
mupcku
Регистриран на: 22 Авг 2019 Мнения: 232
|
Пуснато на: Сря Апр 19, 2023 3:02 pm Заглавие: "Замръзване" на ПОС |
|
|
Здравейте,
От скоро при отваряне на Dreem POS самата система замръзва за няколко минути преди да бъде възможно да се извърши каквато и да било операция през нея.
На какво може да се дължи този проблем? |
|
Върнете се в началото |
|
|
wqw Владимир Висулчев
Регистриран на: 18 Май 2006 Мнения: 1955 Местожителство: София
|
Пуснато на: Сря Апр 19, 2023 4:47 pm Заглавие: |
|
|
Имате продажби в ПОС направени от потребител, който в последствие сте изтрили в Dreem. Това се е случило преди тези продажби да се прехвърлят в базата на Dreem и сега ПОС не може да се синхронизира с Dreem.
Можете да пробвате дали неофициална реализация 2023.4.19 решава този проблем в ПОС.
cheers,
</wqw> _________________
- Чат каналът изисква Регистрация
Документация на Dreem - Как да стартираме
ERP, лесно е! - Блог за Dreem
Trello - По какво работим
Последната промяна е направена от wqw на Пон Апр 24, 2023 6:18 pm; мнението е било променяно общо 1 път |
|
Върнете се в началото |
|
|
mupcku
Регистриран на: 22 Авг 2019 Мнения: 232
|
Пуснато на: Чет Апр 20, 2023 7:43 am Заглавие: |
|
|
Опитахме с новата реализация, но не се получава отново.
Възможно ли е по някакъв начин да изтрием такъв тип грешки, защото да, реалната причина беше точно такава, опитахме се да направим продажба през друг потребител, който в последствие изтрихме. |
|
Върнете се в началото |
|
|
wqw Владимир Висулчев
Регистриран на: 18 Май 2006 Мнения: 1955 Местожителство: София
|
Пуснато на: Чет Апр 20, 2023 11:29 am Заглавие: |
|
|
Пробвайте да преименувате файл с данни на ПОС преди да го стартирате: C:\ProgramData\Unicontsoft\Pos\Pos15.db (или C:\Documents and Settings\All Users\Application Data\Unicontsoft\Pos\Pos15.db на предишни версии на Windows)
cheers,
</wqw> _________________
- Чат каналът изисква Регистрация
Документация на Dreem - Как да стартираме
ERP, лесно е! - Блог за Dreem
Trello - По какво работим |
|
Върнете се в началото |
|
|
mupcku
Регистриран на: 22 Авг 2019 Мнения: 232
|
Пуснато на: Чет Апр 20, 2023 1:46 pm Заглавие: |
|
|
Достатъчно е просто да го преименуваме, преди да стартираме, така ли?
Защото го направихме и забелязахме, че съответно системата си създаде нов такъв файл със старото име, предполагам, че е нормално? |
|
Върнете се в началото |
|
|
wqw Владимир Висулчев
Регистриран на: 18 Май 2006 Мнения: 1955 Местожителство: София
|
Пуснато на: Чет Апр 20, 2023 1:57 pm Заглавие: |
|
|
Да, ако липсва файл с данни при първо стартиране ПОС се синхронизира с база на Dreem, така че това е нормално да си създава файла отново.
cheers,
</wqw> _________________
- Чат каналът изисква Регистрация
Документация на Dreem - Как да стартираме
ERP, лесно е! - Блог за Dreem
Trello - По какво работим |
|
Върнете се в началото |
|
|
mupcku
Регистриран на: 22 Авг 2019 Мнения: 232
|
Пуснато на: Пон Апр 24, 2023 11:19 am Заглавие: |
|
|
Здравейте,
Исках само да кажа, че след като го направихме - всичко тръгна нормално при ПОС, но сега в програмата не можем да сменим потребителя.
При опит за смяна с бутон нова регистрация - програмата замръзва и се изключва.
На какво може да се дължи това? |
|
Върнете се в началото |
|
|
wqw Владимир Висулчев
Регистриран на: 18 Май 2006 Мнения: 1955 Местожителство: София
|
Пуснато на: Пон Апр 24, 2023 12:27 pm Заглавие: |
|
|
С коя реализация се случва това замръзване в Dreem?
cheers,
</wqw> _________________
- Чат каналът изисква Регистрация
Документация на Dreem - Как да стартираме
ERP, лесно е! - Блог за Dreem
Trello - По какво работим |
|
Върнете се в началото |
|
|
mupcku
Регистриран на: 22 Авг 2019 Мнения: 232
|
Пуснато на: Пон Апр 24, 2023 1:03 pm Заглавие: |
|
|
2023.4.18 |
|
Върнете се в началото |
|
|
mupcku
Регистриран на: 22 Авг 2019 Мнения: 232
|
Пуснато на: Пон Апр 24, 2023 1:13 pm Заглавие: |
|
|
Току-що пробвахме и с неофициалната 19.4.2023 но отново не се получава.
Не ни разрешава дори да стигнем до екрана, в който да архивираме базата данни. |
|
Върнете се в началото |
|
|
wqw Владимир Висулчев
Регистриран на: 18 Май 2006 Мнения: 1955 Местожителство: София
|
|
Върнете се в началото |
|
|
mupcku
Регистриран на: 22 Авг 2019 Мнения: 232
|
Пуснато на: Вто Апр 25, 2023 11:48 am Заглавие: |
|
|
wqw написа: | Пробвайте в неофициалната реализация 2023.4.24 дали е решен този проблем.
cheers,
</wqw> |
Супер, получи се!
Имам въпрос, в Dreem Personal, ПОС само от 1 потребител ли може да се използва? |
|
Върнете се в началото |
|
|
wqw Владимир Висулчев
Регистриран на: 18 Май 2006 Мнения: 1955 Местожителство: София
|
Пуснато на: Вто Апр 25, 2023 11:59 am Заглавие: |
|
|
ПОС принципно е предвиден да се ползва от няколко "касиери" на един касов терминал (или работно място).
Трябва предварително в Dreem да се създадат потребителите, като най-удобно е съответните касиери да имат различни пароли (например цифрови ПИН-ове) така че да могат да се логват в ПОС без да избират име на потребител, а само въвеждат ПИН за парола, като остават потребител празно.
Промяна на собствен ПИН в ПОС може да прави всеки потребител в Alt+F5, а смяна на текущия потребител става с F5, т.е. след заключване на терминала може да бъде отключен от друг касиер.
cheers,
</wqw> _________________
- Чат каналът изисква Регистрация
Документация на Dreem - Как да стартираме
ERP, лесно е! - Блог за Dreem
Trello - По какво работим |
|
Върнете се в началото |
|
|
mupcku
Регистриран на: 22 Авг 2019 Мнения: 232
|
Пуснато на: Вто Апр 25, 2023 1:52 pm Заглавие: |
|
|
Благодаря! |
|
Върнете се в началото |
|
|
|