Unicontsoft

Дискусионни форуми
Проблем с година в ПКО

 
Създайте нова тема   Напишете отговор    Unicontsoft Форуми -> Потребителски форум
Предишната тема :: Следващата тема  
Автор Съобщение
marialbst
Гост





МнениеПуснато на: Вто Фев 04, 2020 8:27 pm    Заглавие: Проблем с година в ПКО Отговорете с цитат

Здравейте!
Нова съм в програмата и докато успея да я разуча направих беля Very Happy

Използвам безплатната версия Dreem Personal с 1 база, на 1 компютър.

Първи въпрос - възможно ли е да си изтрия абсолютно цялата база и да си я започна на чисто? В нея са качени едва 20 документа...

Ако отговорът е НЕ, следва проблемът:
Качвах фактури за покупки за 2019 в Търговската система (без да забележа, че може и в Счетоводството) без открит работен период. При приключване на една от тях и генериране на автоматичен ПКО за Счетоводството, по погрешка съм написала 2049 година. Без да обърна внимание си открих работни периоди 2019 и 2020. Сега се опитвам да редактирам датата на ордера или да го анулирам, или да го изтрия и не ми позволява. Дори открих период 2049 година - отново не стана. Не можах да си изтрия и периодите.



Annotation 2020-02-04 201125.png
 Описание:
 Размер:  31.33 KB
 Преглеждания:  2616 път(и)

Annotation 2020-02-04 201125.png


Върнете се в началото
wqw
Владимир Висулчев


Регистриран на: 18 Май 2006
Мнения: 1479
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Вто Фев 04, 2020 10:19 pm    Заглавие: Отговорете с цитат

Здравейте,

Най-лесно е да направите разрешителен период без дати с един празен ред така някак:



Ако искате да започнете от празна база можете да свалите този архив на празна база и да го възстановите както е описано в тази статия за Възстановяване на база данни от архив на Dreem Personal.

Архивът е стар, но програмата ще ви попита автоматично да го обнови до текущата реализация при вход в системата.

cheers,
</wqw>

_________________

- Чат каналът изисква Регистрация
Документация на Dreem - Как да стартираме
ERP, лесно е! - Блог за Dreem
Active Tickets - По какво работихме
Trello - По какво работим
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
marialbst
Гост





МнениеПуснато на: Пет Фев 07, 2020 7:02 pm    Заглавие: Отговорете с цитат

Извинявам се за късния отговор, но линкът към архива не работи.

Вариант ли е да си премахна програмата от компютъра и да я кача на ново, или базата ще си остане дори и при преинсталиране?
Върнете се в началото
wqw
Владимир Висулчев


Регистриран на: 18 Май 2006
Мнения: 1479
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Пет Фев 07, 2020 7:37 pm    Заглавие: Отговорете с цитат

Здравейте,

Да, можете да деинсталирате Dreem Personal и да го инсталирате от редистибутива DreemPrs15.exe наново, като на втора стъпка изберете да започне от Празна база данни, а не от Съществуваща както е по подразбиране.

Колегите междувременно са оправили линка към архива на празна база.

cheers,
</wqw>

_________________

- Чат каналът изисква Регистрация
Документация на Dreem - Как да стартираме
ERP, лесно е! - Блог за Dreem
Active Tickets - По какво работихме
Trello - По какво работим
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Покажи мнения от преди:   
Създайте нова тема   Напишете отговор    Unicontsoft Форуми -> Потребителски форум Часовете са според зоната GMT + 2 Часа
Страница 1 от 1

 
Идете на:  
Не Можете да пускате нови теми
Не Можете да отговаряте на темите
Не Можете да променяте съобщенията си
Не Можете да изтривате съобщенията си
Не Можете да гласувате в анкети
Можете да качвате файлове
Можете да сваляте файлове


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group; Translation by: Boby Dimitrov
RedSilver 1.01 Theme by DEVPPL HTML Forum; Images by DEVPPL Photoshop Forum