| Предишната тема :: Следващата тема | 
	
	
		| Автор | Съобщение | 
	
		| adonchev 
 
 
 Регистриран на: 28 Окт 2010
 Мнения: 65
 
 
 | 
			
				|  Пуснато на: Пет Яну 18, 2019 11:04 am    Заглавие: [Решен] Проблем при актуализация 2019.01.16 |   |  
				| 
 |  
				| Здравейте, като се опитам да актуализиран програмата, разархивирането прекъсва. |  | 
	
		| Върнете се в началото |  | 
	
		|  | 
	
		| adonchev 
 
 
 Регистриран на: 28 Окт 2010
 Мнения: 65
 
 
 | 
			
				|  Пуснато на: Пет Яну 18, 2019 12:46 pm    Заглавие: |   |  
				| 
 |  
				| Здр, опитах днес на друг компютър и актуализирането на програмата се получи. |  | 
	
		| Върнете се в началото |  | 
	
		|  | 
	
		| mimko2010 
 
 
 Регистриран на: 07 Фев 2013
 Мнения: 2
 
 
 | 
			
				|  Пуснато на: Нед Яну 20, 2019 6:41 pm    Заглавие: |   |  
				| 
 |  
				| Може ли все пак админ да сподели какъв може да е проблема, защото аз не мога да актуализарам програмата. Благодаря предварително
 |  | 
	
		| Върнете се в началото |  | 
	
		|  | 
	
		| wqw Владимир Висулчев
 
  
 Регистриран на: 18 Май 2006
 Мнения: 2050
 Местожителство: София
 
 | 
			
				|  Пуснато на: Нед Яну 20, 2019 7:07 pm    Заглавие: |   |  
				| 
 |  
				| Здравейте, 
 Пробвайте да деинсталирате Dreem Personal 1.5 от Add/Remove Programs в контролния панел.
 
 След което стартирайте отново инсталацията от DreemPrs15.EXE и на втора стъпка изберете да използва съществуваща база данни.
 
 Ако отново получите съобщение за грешка можете да го споделите в тази тема, за да получим представа какво се случва при Вас.
 
 При всички положения е добре редовно да правите архив на базата данни принципно -- случвало са е целия диск на дадена система да замине.
 
 cheers,
 </wqw>
 _________________
 
 
  - Чат каналът изисква Регистрация Документация на Dreem - Как да стартираме
 ERP, лесно е! - Блог за Dreem
 Trello - По какво работим
 |  | 
	
		| Върнете се в началото |  | 
	
		|  | 
	
		| adonchev 
 
 
 Регистриран на: 28 Окт 2010
 Мнения: 65
 
 
 | 
			
				|  Пуснато на: Пон Яну 21, 2019 12:39 pm    Заглавие: |   |  
				| 
 |  
				| Здравейте, 
 това което направих при актуализация на програмата с новата версия, e че след като свалих последната версия с десния бутон на мишката избрах Run as administrator, след което актуализирането продължи по обичайния ред и завърши успешно.
 Незнам да ли има значение но версията на Windows e Windows 10.
 |  | 
	
		| Върнете се в началото |  | 
	
		|  | 
	
		| wqw Владимир Висулчев
 
  
 Регистриран на: 18 Май 2006
 Мнения: 2050
 Местожителство: София
 
 | 
			
				|  Пуснато на: Пон Яну 21, 2019 12:55 pm    Заглавие: |   |  
				| 
 |  
				| Здравейте, 
 А пробвахте ли да стартирате DreemPrs15.exe по обичайния начин само с двойно щракване?
 
 Би трябвало Run as Administrator да се случва автоматично без да се налага от контекстното меню с десен клик да се избира изрично.
 
 cheers,
 </wqw>
 _________________
 
 
  - Чат каналът изисква Регистрация Документация на Dreem - Как да стартираме
 ERP, лесно е! - Блог за Dreem
 Trello - По какво работим
 |  | 
	
		| Върнете се в началото |  | 
	
		|  | 
	
		| adonchev 
 
 
 Регистриран на: 28 Окт 2010
 Мнения: 65
 
 
 | 
			
				|  Пуснато на: Пон Яну 21, 2019 8:13 pm    Заглавие: |   |  
				| 
 |  
				| Здравейте, по обичайния начин само с двойно щракване се показва следното съобщение:
 
 "7-Zip
 
 The requested operation requires elevation."
 |  | 
	
		| Върнете се в началото |  | 
	
		|  | 
	
		| mimko2010 
 
 
 Регистриран на: 07 Фев 2013
 Мнения: 2
 
 
 | 
			
				|  Пуснато на: Пон Яну 21, 2019 11:25 pm    Заглавие: |   |  
				| 
 |  
				| Здравейте, 
 Благодаря много за съвета "Run as administrator" - това проработи при мен.
 
 Иначе нямаше никакъв шанс да стане актуализацията - деинсталирах програмата и пак даваше проблем със zip (при дабъл клик), който не позволяваше ъпдейт/инсталация(в моя случай след като вече бях изтрила програма).
 
 Поздрави и благодаря още веднъж!
 |  | 
	
		| Върнете се в началото |  | 
	
		|  | 
	
		| wqw Владимир Висулчев
 
  
 Регистриран на: 18 Май 2006
 Мнения: 2050
 Местожителство: София
 
 | 
			
				|  Пуснато на: Вто Яну 22, 2019 12:10 am    Заглавие: |   |  
				| 
 |  
				| Здравейте, 
 Да, наистина имаше проблем с инсталатора, който в последната реализация 2019.1.21 е отстранен. Вече с двойно щракване сам пита за административни права.
 
 Благодарности за обратната връзка и се извиняваме за причинените "нерви" :-))
 
 cheers,
 </wqw>
 _________________
 
 
  - Чат каналът изисква Регистрация Документация на Dreem - Как да стартираме
 ERP, лесно е! - Блог за Dreem
 Trello - По какво работим
 |  | 
	
		| Върнете се в началото |  | 
	
		|  | 
	
		|  |