Предишната тема :: Следващата тема |
Автор |
Съобщение |
m_musheva
Регистриран на: 17 Апр 2017 Мнения: 4
|
Пуснато на: Пон Апр 17, 2017 7:47 am Заглавие: [Решен] Проблем с въвеждането на данни в програмата и с арх |
|
|
Здравейте, казвам се Милка Мушева - управител на фирма Съксес Сървис ООД. Още от създаването на фирмата си през 02,2016 г. започнах да работя със софтуера dreem 15 Profesional - лесна и удобна програма с много възможности. Работих без проблем с нея, но преди няколко дни започва да ми изписва едно съобщение за грешка - направих принт скрийн на съответната грешка и го прилагам към обяснението. Направих си архив, преисталирах програмата и отново като се опитам да работя с нея ми дава това съобщение. Не ми позволява също да си възстановя архива -изписва грешка. Инсталирах програмата на друг компютър и отново при опит за въвеждане на данни ми дава това съобщение. Моля да ми помогнете първо да си оправя програмата и да мога да въвеждам данни в нея, а после да си възстановя и архива - тъй като доста данни има в него. Благодаря предварително за отделеното време.
Описание: |
Това е едната грешка, която ми излиза в програмата при опит за работа с нея. |
|
 Сваляне |
Име на файл: |
1.pdf |
Размер: |
228.02 KB |
Свален: |
723 път(и) |
|
|
Върнете се в началото |
|
 |
wqw Владимир Висулчев

Регистриран на: 18 Май 2006 Мнения: 1996 Местожителство: София
|
|
Върнете се в началото |
|
 |
m_musheva
Регистриран на: 17 Апр 2017 Мнения: 4
|
Пуснато на: Пон Апр 17, 2017 11:44 am Заглавие: Проблем с програмата и |
|
|
Здравейте,благодаря за бързата реакция. Ползвам Уиндоус 10. Прочетох във Вашия форум за същия проблем с програмата и ще се опитам да махна тези ъпдейти на уиндоуса. Ще Ви пиша пак като го направя, за да Ви уведомя дали са се оправили нещата.
|
|
Върнете се в началото |
|
 |
wqw Владимир Висулчев

Регистриран на: 18 Май 2006 Мнения: 1996 Местожителство: София
|
|
Върнете се в началото |
|
 |
m_musheva
Регистриран на: 17 Апр 2017 Мнения: 4
|
Пуснато на: Вто Апр 18, 2017 8:17 am Заглавие: Проблема е решен |
|
|
Здравейте, спрях ъпдейтите на уиндоуса и проблема ми е решен. Възстанових си архива и сега всичко работи, както преди. Благодаря много за съдействието!
|
|
Върнете се в началото |
|
 |
|