Unicontsoft

Дискусионни форуми
[Решен] Грешки при отваряне на документ

 
Създайте нова тема   Тази тема е заключена - не можеш да отговаряте или да променяте мнения    Unicontsoft Форуми -> Потребителски форум
Предишната тема :: Следващата тема  
Автор Съобщение
Кольо



Регистриран на: 08 Фев 2017
Мнения: 107

МнениеПуснато на: Чет Апр 13, 2017 12:41 pm    Заглавие: [Решен] Грешки при отваряне на документ Отговорете с цитат

Здравейте,
Не мога да създам нов документ за покупка или продаждба, също и да отворя вече създаден документ. Преди малко Windows 10 направи автоматични актуализации, да не би да е свързано с тях нещо. С други програми няма проблем.
На линка по-долу съм качил скрийншот точно каква грешка дава, също и файл качвам.
Записвам на хартия какво да въведа като се оправи, дано не стане каша със счетоводството после. Моля за малко помощ.
http://prikachi.com/images.php?images/154/9095154k.png
http://prikachi.com/images.php?images/154/9095154k.png[/url]



.png
 Описание:
грешка
 Размер:  191.97 KB
 Преглеждания:  24552 път(и)

.png




Последната промяна е направена от Кольо на Чет Апр 13, 2017 1:07 pm; мнението е било променяно общо 1 път
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла
phn
Пламен Николов


Регистриран на: 28 Юни 2013
Мнения: 156

МнениеПуснато на: Чет Апр 13, 2017 12:56 pm    Заглавие: Ъпдейт Отговорете с цитат

Edit: Проблемът вече е отстранен в реализация 2017.4.19 без да се налага да се деинсталира windows update KB4015217. Информацията по-долу не е актуална, но е оставена за сведение.

Здравейте,

Колегите от поддръжката казват да се деинсталира този ъпдейт:

https://support.microsoft.com/en-us/help/4015217/windows-10-update-kb4015217

Edit: Моля направете backup на системата преди да премахнете който и да е windows update защото масово Windows 10 системи не могат да запалят след деинсталация на въпросния KB4015217
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Кольо



Регистриран на: 08 Фев 2017
Мнения: 107

МнениеПуснато на: Чет Апр 13, 2017 1:08 pm    Заглавие: - Отговорете с цитат

Благодаря за бързата реакция. Дейнсталирах въпросния ъпдейт и сега проблем няма. Ще напиша в заглавието че е решен проблема.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла
CHefo



Регистриран на: 08 Яну 2009
Мнения: 158

МнениеПуснато на: Чет Апр 13, 2017 3:32 pm    Заглавие: Отговорете с цитат

Здравейте,

и при Windows 7 го има същия проблем. Днес след ъпдейта се получи. След като махнах двата ъпдейта и се оправи - KB4014656 или KB4015549.

А в следващата реализация дали ще е оправен този проблем, ако случайно се инсатлира пак този ъпдейт?

Поздрави.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
transhelix



Регистриран на: 23 Апр 2015
Мнения: 17

МнениеПуснато на: Чет Апр 13, 2017 3:45 pm    Заглавие: Отговорете с цитат

Здравейте.
При мен има същият проблем, но не виждам да има инсталиран този ъпдейт.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
wqw
Владимир Висулчев


Регистриран на: 18 Май 2006
Мнения: 1889
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Чет Апр 13, 2017 5:40 pm    Заглавие: Отговорете с цитат

@transhelix: Коя версия на Windows ползвате?

Update-ът се води от 11-ти април.

cheers,
</wqw>

_________________

- Чат каналът изисква Регистрация
Документация на Dreem - Как да стартираме
ERP, лесно е! - Блог за Dreem
Active Tickets - По какво работихме
Trello - По какво работим
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Кольо



Регистриран на: 08 Фев 2017
Мнения: 107

МнениеПуснато на: Пон Апр 17, 2017 1:32 pm    Заглавие: Отговорете с цитат

Обаче в Уиндоус 10 не може изцяло да забраниш актуализациите. След 1-2 дена пак се връща и пак същия проблем. Аз поне не виждам като проверяваш за актуализации как да направиш така че дадена актуализация да не се инсталира. Настройх Уиндуос да ме пита преди да ги инсталира, но автоматично я беше свалил същата актуализация. Та дадох в контрол панел да я дейнсталира, дадох рестарт и ОС се развали. Пробвах с всякакви опции за "Repair", но не зарежда Уиндоус. Пробвах с "Restore Windwos" не стана. И сега прейнсталирах и съм с възстановена от архив версия отпреди няколко дена и добре че са празници и имам още касовите бележки да видя какво съм продал та кашата няма да е на 100%, а по-малко. Пак стана лоша каша за счетоводството, не може на 100% да си сномня всичко което въведох от 13-ти до 17-ти. Всичко заради тази несъвместимост с актуализация за Уиндоус 10. Ще правяархив всики ден вече и дано се работи да няма такива конфликти с актуализации повече.
За други с Уиндоус 10 и същия проблем може първо да инсталират програмата от линка и да прочетат за необходимите стъпки:
https://support.microsoft.com/en-us/help/3073930/how-to-temporarily-prevent-a-driver-update-from-reinstalling-in-windows-10
После дейнсталират актуализацията дадена по-горе от поддръжката на Дрийм Пърсънъл, но не рестартират веднага Уиндоус, а първо отварят свалената програма и зпълняват описаните стъпки, като накрая слагат отметка на проблемната актуализация и решават проблема.
Поздрави.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла
wqw
Владимир Висулчев


Регистриран на: 18 Май 2006
Мнения: 1889
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Вто Апр 18, 2017 8:36 am    Заглавие: Отговорете с цитат

С Home Edition на Windows 10 ли се случва това слез 2-3 дена update-ите пак да се качват автоматично?

Също можете да пробвате да го настроите само да ги сваля новите update-и без да ги инсталира автоматично.

cheers,
</wqw>

_________________

- Чат каналът изисква Регистрация
Документация на Dreem - Как да стартираме
ERP, лесно е! - Блог за Dreem
Active Tickets - По какво работихме
Trello - По какво работим
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Кольо



Регистриран на: 08 Фев 2017
Мнения: 107

МнениеПуснато на: Вто Апр 18, 2017 8:53 am    Заглавие: Отговорете с цитат

С Уиндоус 10 ПРО съм. Така съм го настройл, да ги сваля актуализациите, без да ги инсталира, но пак пиша че не е като старите версии на Уиндоус, да има опция да избираш коя актуализация да инсталира и коя не. Поне аз загубих доста време в търсене откъде да избирам кои да инсталира и не намирам. Но с тази програма "Show or hide updates" troubleshooter може да е даже по-добре. След няколко дена ще видим дали върши работа. Така даже може изцяло автоматично проверяване, сваляне и инсталиране на ъпдейти, и в същото време заобикаляме проблемния ъпдейт.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла
wqw
Владимир Висулчев


Регистриран на: 18 Май 2006
Мнения: 1889
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Вто Апр 18, 2017 9:48 am    Заглавие: Отговорете с цитат

Да, от 2017-та няма отделни hotfix-ове а всичко е накуп. Надяваме се ситуацията да е временна и следващия месец MS да оправят този проблем с библиотеката за достъп до бази данни, който не е само при нас.

Мерси за информацията!

cheers,
</wqw>

_________________

- Чат каналът изисква Регистрация
Документация на Dreem - Как да стартираме
ERP, лесно е! - Блог за Dreem
Active Tickets - По какво работихме
Trello - По какво работим
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
miro2016



Регистриран на: 23 Фев 2016
Мнения: 10

МнениеПуснато на: Вто Апр 18, 2017 11:00 pm    Заглавие: Отговорете с цитат

Трябва да се променят настройките за инсталиране на актуализации, защото въпреки деинсталация на следващото стартиране актуализациите пак се инсталират супер нахални са Very Happy
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
wqw
Владимир Висулчев


Регистриран на: 18 Май 2006
Мнения: 1889
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Сря Апр 19, 2017 6:59 pm    Заглавие: Отговорете с цитат

Здравейте,

Проблемът вече е отстранен в реализация 2017.4.19 без да се налага да се деинсталира windows update KB4015217.

Временно сме пипнали инсталацията да идва с предишната работеща версия на системния компонент, който бе счупен от априлския кумулативен update. Този компонент се инсталира само за собствена употреба от Dreem Personal, така че други приложения, които ползват ADODB, остават счупени.

Ако нещо все още не работи или пак се появи същата грешка моля пишете в тази тема.

cheers,
</wqw>

_________________

- Чат каналът изисква Регистрация
Документация на Dreem - Как да стартираме
ERP, лесно е! - Блог за Dreem
Active Tickets - По какво работихме
Trello - По какво работим
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
krasko28



Регистриран на: 25 Авг 2012
Мнения: 34

МнениеПуснато на: Чет Апр 20, 2017 6:26 am    Заглавие: проблем с програмата Отговорете с цитат

При мен не се получи, продължава да дава същата грешка
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
wqw
Владимир Висулчев


Регистриран на: 18 Май 2006
Мнения: 1889
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Чет Апр 20, 2017 2:51 pm    Заглавие: Re: проблем с програмата Отговорете с цитат

krasko28 написа:
При мен не се получи, продължава да дава същата грешка

С коя версия на Windows не се оправя проблема? От Start | Run: winver.exe пише нещо като Версия 1066 (Компилация на ОС 14393.1066). (При тях е компилация, при нас реализация Smile)

Също в Помощ | Относно реализацията на Dreem в скоби 2017.4.19 ли е?

Пробвайте да деинсталирате Dreem и отново инсталация със запазване на съществуваща база.

cheers,
</wqw>

_________________

- Чат каналът изисква Регистрация
Документация на Dreem - Как да стартираме
ERP, лесно е! - Блог за Dreem
Active Tickets - По какво работихме
Trello - По какво работим
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Покажи мнения от преди:   
Създайте нова тема   Тази тема е заключена - не можеш да отговаряте или да променяте мнения    Unicontsoft Форуми -> Потребителски форум Часовете са според зоната GMT + 2 Часа
Страница 1 от 1

 
Идете на:  
Не Можете да пускате нови теми
Не Можете да отговаряте на темите
Не Можете да променяте съобщенията си
Не Можете да изтривате съобщенията си
Не Можете да гласувате в анкети
Можете да качвате файлове
Можете да сваляте файлове


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group; Translation by Boby Dimitrov
RedSilver 1.01 Theme by DEVPPL HTML Forum; Images by DEVPPL Photoshop Forum