Предишната тема :: Следващата тема |
Автор |
Съобщение |
Eaten
Регистриран на: 23 Юли 2013 Мнения: 7
|
Пуснато на: Сря Авг 07, 2013 10:49 am Заглавие: Баркодове |
|
|
Възможен ли е печата от номера на клиентската карта въведена вместо под цифров вариант да се печата баркод. Ако не, има ли вариант в който да се добави.
Допълнително, не мога да настроя бонус точки, възможно ли е да обясните как се работи с функцията по-точно?. Като обща отстъпка за цялата касова бележка (общата сума), не на артикул. |
|
Върнете се в началото |
|
 |
wqw Владимир Висулчев

Регистриран на: 18 Май 2006 Мнения: 1996 Местожителство: София
|
Пуснато на: Сря Авг 07, 2013 1:47 pm Заглавие: Re: Баркодове |
|
|
Здравейте,
Eaten написа: | Възможен ли е печата от номера на клиентската карта въведена вместо под цифров вариант да се печата баркод. Ако не, има ли вариант в който да се добави. |
В момента не е реализирано, но може да се доработи, ако моделът на ФП позволява печат на баркод. Принципно не е ясно как точно би се ползвал подобен баркод.
Идеята е клиентските карти да са с отпечатан баркод на пластики с фабричен пореден клиентски код. От POS се сканира баркод на "празна" клиентска карта (или с магнитен четец), системата разпознава кода и предлага да се попълнят данни за клиента. От тук нататък този клиент е разпознаваем и му се трупат бонус точки спрямо оборота. На база на нивата събрани бонус точки се настройват схеми с отстъпки, които се ползват от този клиент.
Това което повечето ФП предлагат автоматично да печатат като баркод в края на касовите бележки е номер и дата на касова бележка. Този код би бил много полезен при създаване на сторно бележки, ако клиентът рекламира стока. Баркод с клиентски номер (на всяка бележка) е със съмнителна полза. Най-малкото клиентът може да иска да провери дали системата на търговеца правилно е завела клиентската му карта, т.е. клиента трябва да вижда клиентския си номер като цифри не само като щрихи.
Eaten написа: | Допълнително, не мога да настроя бонус точки, възможно ли е да обясните как се работи с функцията по-точно? |
Тук е дискутирано във форума. Тук има малко инфо в CMS системата.
Eaten написа: | Като обща отстъпка за цялата касова бележка (общата сума), не на артикул. |
По принцип това се случва автоматично при избор на клиентска карта (прилага се ТО от схема с ТО на съответния клиент). В последните версии с Ctrl+D се задава ТО на целия документ свободно като процент -- мисля че още не е качена за свободно сваляне обаче.
cheers,
</wqw> _________________
- Чат каналът изисква Регистрация
Документация на Dreem - Как да стартираме
ERP, лесно е! - Блог за Dreem
Trello - По какво работим |
|
Върнете се в началото |
|
 |
Eaten
Регистриран на: 23 Юли 2013 Мнения: 7
|
Пуснато на: Сря Авг 07, 2013 2:17 pm Заглавие: |
|
|
Благодаря Ви, а относно дата и час със баркод, как може да се реализира?
Аз бях задал ТО, но той се отчита на всеки артикул, а не на общата сума.
Относно защо трябва баркод - за справка в случай, че има проблем. Но се замислих и по-скоро ми трябва баркод с номера на бележката.
Моделът е ФП-550КЛ |
|
Върнете се в началото |
|
 |
wqw Владимир Висулчев

Регистриран на: 18 Май 2006 Мнения: 1996 Местожителство: София
|
Пуснато на: Сря Авг 07, 2013 3:20 pm Заглавие: |
|
|
Здравейте,
550-ците могат да печатат баркод, само ако самото POS приложение изпрати команди за печат (команда 84) -- това не е направено като опция в Dreem POS.
На Тремол касите мисля че имат настройка за автоматично отпечатване на баркод във футер на касовата бележка, т.е. могат да печатат без да зависят от конкретното POS приложение.
Продължавам да не съм много убеден, че подобен баркод би имал някаква ползва. Кой в крайна сметка ще го чете този баркод, кое приложение ще го обработва? Справка за какво се търси -- съдържание на продажбата, оборот на клиента или нещо друго?
Наистина ми е интересно какво workflow би могло да се търси с подобен баркод. А лично си представям само създаване на сторно бележка, да изтегли редовете на продажбата и да ги предложи със знак минус за връщане. Би спестило въвеждане на номер/дата на касова бележка.
cheers,
</wqw> _________________
- Чат каналът изисква Регистрация
Документация на Dreem - Как да стартираме
ERP, лесно е! - Блог за Dreem
Trello - По какво работим |
|
Върнете се в началото |
|
 |
Eaten
Регистриран на: 23 Юли 2013 Мнения: 7
|
Пуснато на: Сря Авг 07, 2013 3:43 pm Заглавие: |
|
|
Да, това беше целта, съдържание на бележката, поради причината, че се продават основно ел. уреди и някои не функционират както трябва и да е по-лесно връщането. Лично си го представях като номер на клиент + на продажбата и може да се види кога, какво, защо и как, като не се поддържа, ще опитам друго.
Още един въпрос. Как да направя ТО схемата да кажем на 10 бонус точки да дава % отстъпка. |
|
Върнете се в началото |
|
 |
wqw Владимир Висулчев

Регистриран на: 18 Май 2006 Мнения: 1996 Местожителство: София
|
Пуснато на: Сря Авг 07, 2013 11:01 pm Заглавие: |
|
|
Здравейте,
В последните реализации бонус програмите се създават в Номенклатури | Програми за лоялност от тип Бонус точки за търговска отстъпка.
В раздел Интервали се описват стъпките на ескалация на ТО. Добре е предварително да се дефинират няколко схеми с ТО -- например ТО 3%, ТО 5%, ТО 10%, които съответно да дават 3, 5 и 10% на всички стоки (на празна група се слага процента). След което в програмата за бонус точки може примерно от 10 до 100 точки да се настрои да ползва отстъпка "ТО 3%", от 100 до 1000 схема "ТО 5%" и т.н.
Относно сторно бележките в POS-а най-лесно се прави така: пише се количество -1 и се сканира баркода директно от стоката, която се връща (ако го няма може да се търси в списък с продукти). След което системата показва касови бележки, с които тази стока е продавана, в него може да се търси по номер на касова бележка (клиентът е добре да си я носи).
Да наистина, баркод с номер на касовата бележка би спестил тези операции. Ще го помислим как да го реализираме като опция в някоя от следващите реализации.
cheers,
</wqw> _________________
- Чат каналът изисква Регистрация
Документация на Dreem - Как да стартираме
ERP, лесно е! - Блог за Dreem
Trello - По какво работим |
|
Върнете се в началото |
|
 |
Eaten
Регистриран на: 23 Юли 2013 Мнения: 7
|
Пуснато на: Чет Авг 08, 2013 4:59 pm Заглавие: |
|
|
Koгато се опитам да променя ТО схемата,
Дава ми "Стойността на колона продукт/материал вече е въведена" |
|
Върнете се в началото |
|
 |
Eaten
Регистриран на: 23 Юли 2013 Мнения: 7
|
Пуснато на: Нед Авг 25, 2013 1:43 pm Заглавие: |
|
|
Когато задам всички продукти получавам съобщението по-горе |
|
Върнете се в началото |
|
 |
wqw Владимир Висулчев

Регистриран на: 18 Май 2006 Мнения: 1996 Местожителство: София
|
Пуснато на: Нед Авг 25, 2013 7:02 pm Заглавие: |
|
|
Здравейте,
В коя форма получавате това съобщение? При въвеждане на схема търговски отстъпки ли?
cheers,
</wqw> _________________
- Чат каналът изисква Регистрация
Документация на Dreem - Как да стартираме
ERP, лесно е! - Блог за Dreem
Trello - По какво работим |
|
Върнете се в началото |
|
 |
Eaten
Регистриран на: 23 Юли 2013 Мнения: 7
|
Пуснато на: Сря Сеп 25, 2013 3:39 pm Заглавие: |
|
|
Здравейте, извинете за много закъснелият отговор, да при въвеждане схема ТО, когати избирам продукти, дори и само един. |
|
Върнете се в началото |
|
 |
wqw Владимир Висулчев

Регистриран на: 18 Май 2006 Мнения: 1996 Местожителство: София
|
Пуснато на: Сря Сеп 25, 2013 6:49 pm Заглавие: |
|
|
Здравейте,
При мен тествам с последната реализация 2013.4.25 и нямам проблем да избирам продукти в последния раздел на форма за редакция на Схема с търговски отстъпки.
cheers,
</wqw> _________________
- Чат каналът изисква Регистрация
Документация на Dreem - Как да стартираме
ERP, лесно е! - Блог за Dreem
Trello - По какво работим |
|
Върнете се в началото |
|
 |
|