Unicontsoft

Дискусионни форуми
Грешка при стартиране

 
Създайте нова тема   Напишете отговор    Unicontsoft Форуми -> Потребителски форум
Предишната тема :: Следващата тема  
Автор Съобщение
mtashev



Регистриран на: 17 Мар 2011
Мнения: 29

МнениеПуснато на: Чет Окт 06, 2016 7:58 pm    Заглавие: Грешка при стартиране Отговорете с цитат

Здравейте,

при стартиране на програмата ми излиза съобщение за грешка, което можете да видите по-долу.
Ако направя бекъп на базата и инсталирам последната версия ще реша ли проблема или се касае до нещо друго?



Capture.PNG
 Описание:
 Размер:  36.13 KB
 Преглеждания:  20444 път(и)

Capture.PNG



_________________
www.LudLiSi.com
www.AcademicBooks.bg
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
wqw
Владимир Висулчев


Регистриран на: 18 Май 2006
Мнения: 1889
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Пет Окт 07, 2016 12:33 am    Заглавие: Отговорете с цитат

Здравейте,

Няма гаранция, а и зависи какво правите. По-добре изчакайте следващата реализация, оправили сме някои проблеми с падащия списък за избор на принтери от подобен калибър. Възможно е да Ви касае нещо подобно в случая.

Интересно е дали проблемът е систематичен, например като отваряте повече прозорци от обичайното или нещо друго. Интересувам се дали може да се повтори в тестова среда.

cheers,
</wqw>

_________________

- Чат каналът изисква Регистрация
Документация на Dreem - Как да стартираме
ERP, лесно е! - Блог за Dreem
Active Tickets - По какво работихме
Trello - По какво работим
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
mtashev



Регистриран на: 17 Мар 2011
Мнения: 29

МнениеПуснато на: Нед Окт 09, 2016 4:50 pm    Заглавие: Отговорете с цитат

Здравейте,

проблемът се появява още при стартирането на програмата, без да съм отварял други прозорци.
Освен съобщението от първия ми пост има още 2 - по-долу има принтскрийни.
Бях с предишната реализация, но направих бекъп и инсталирах актуалната - 2016.8.17.
Проблемът продължава да съществува. Дори и да натисна "ДА", програмата се рестартира и всичко започва отначало.

А за съжаление ДДС-то набижава Sad

Видях, че и други потребители имат същия проблем, но са пуснали нова тема. Реших да отговоря в темата, която аз съм пуснал, но ако прецените ги обединете.



Capture3.PNG
 Описание:
 Размер:  34.12 KB
 Преглеждания:  20414 път(и)

Capture3.PNG



Capture2.PNG
 Описание:
 Размер:  34.76 KB
 Преглеждания:  20414 път(и)

Capture2.PNG



_________________
www.LudLiSi.com
www.AcademicBooks.bg
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
wqw
Владимир Висулчев


Регистриран на: 18 Май 2006
Мнения: 1889
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Нед Окт 09, 2016 5:36 pm    Заглавие: Отговорете с цитат

Здравейте,

За съжаление не можем да го симулираме при тестове с Windows 7 с приложени всички последни update-и. Най-вероятно е някакъв конфликт с друго приложение което сте инсталирали на същата машина.

Пробвайте да затворите прозореца Начална страница - Браузер преди да се е навигирал към форумите.

За 14-ти ако не успеем да разберем защо се получава, решение би било да пробвате на друга машина да възстановите архива.

С коя версия на Internet Explorer сте на проблемната машина? Ползвате ли антивирусна програма и коя?

Edit: Всъщност от 5.10.2016 започваме да получаваме журнали с тази грешка предимно от машини с Windows XP. Вие коя версия на Windows ползвате всъщност? Да не е шарен скин за XP това на screenshot-а?

cheers,
</wqw>

_________________

- Чат каналът изисква Регистрация
Документация на Dreem - Как да стартираме
ERP, лесно е! - Блог за Dreem
Active Tickets - По какво работихме
Trello - По какво работим
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
mtashev



Регистриран на: 17 Мар 2011
Мнения: 29

МнениеПуснато на: Нед Окт 09, 2016 6:06 pm    Заглавие: Отговорете с цитат

Много Ви благодаря.

"Пробвайте да затворите прозореца Начална страница - Браузер преди да се е навигирал към форумите." - реши проблема.

За да се уверя, дали това е проблемът, след това заредих форума (Помощ -> Дискусионни форуми) и отново се появи същата грешка и Dreem рестартира. При новото стартиране пак затворих Начална страница - Браузер и нямаше проблем.

Относно вашите въпроси - IE 8, антивирусната е AVG.

_________________
www.LudLiSi.com
www.AcademicBooks.bg
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
wqw
Владимир Висулчев


Регистриран на: 18 Май 2006
Мнения: 1889
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Нед Окт 09, 2016 6:49 pm    Заглавие: Отговорете с цитат

Здравейте,

Докато отстраним проблема под XP, можете в Настройки (Alt+P) да изключите показване на първоначалния екран така



... за да не се налага всеки път да го затваряте бързо.

cheers,
</wqw>

_________________

- Чат каналът изисква Регистрация
Документация на Dreem - Как да стартираме
ERP, лесно е! - Блог за Dreem
Active Tickets - По какво работихме
Trello - По какво работим
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
mtashev



Регистриран на: 17 Мар 2011
Мнения: 29

МнениеПуснато на: Нед Окт 09, 2016 7:01 pm    Заглавие: Отговорете с цитат

Благодаря за съвета с настройките.
Изпуснал съм въпроса за операционната система - Windows 7.
Не е шарен скин на XP.

_________________
www.LudLiSi.com
www.AcademicBooks.bg
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
wqw
Владимир Висулчев


Регистриран на: 18 Май 2006
Мнения: 1889
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Нед Окт 09, 2016 8:27 pm    Заглавие: Отговорете с цитат

Здравейте,

Тогава общото с XP се оказва версията на Internet Explorer. Потвърдено с IE8 има проблем с чат системата на сайта ни, като не е ясно как точно ще бъде оправен от Microsoft или от доставчиците на чат системата (но не зависи от нас със сигурност). Засега съм изключил чатът от страниците на форума, така че да не гърми при зареждане на начален екран под IE8, но при друга навигация в сайта ни (помощна система, страница за сваляне) ще продължи да дава този проблем докато не оправят IE8 или чатът (което се случи първо).

В резюме: Проблемът с Dreem Personal и IE8 е решен частично на ниво наши форуми и не е необходимо да се променят Настройки (Alt+P) при това положение. Ако сте с Windows 7 ще решите проблема генерално като инсталирате Internet Explorer 11, дори да ползвате друг браузър в интернет.

cheers,
</wqw>

_________________

- Чат каналът изисква Регистрация
Документация на Dreem - Как да стартираме
ERP, лесно е! - Блог за Dreem
Active Tickets - По какво работихме
Trello - По какво работим
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Покажи мнения от преди:   
Създайте нова тема   Напишете отговор    Unicontsoft Форуми -> Потребителски форум Часовете са според зоната GMT + 2 Часа
Страница 1 от 1

 
Идете на:  
Не Можете да пускате нови теми
Не Можете да отговаряте на темите
Не Можете да променяте съобщенията си
Не Можете да изтривате съобщенията си
Не Можете да гласувате в анкети
Можете да качвате файлове
Можете да сваляте файлове


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group; Translation by Boby Dimitrov
RedSilver 1.01 Theme by DEVPPL HTML Forum; Images by DEVPPL Photoshop Forum