|
|
Unicontsoft
Дискусионни форуми
|
|
|
Предишната тема :: Следващата тема |
Автор |
Съобщение |
kalinaprim
Регистриран на: 03 Ное 2013 Мнения: 1
|
Пуснато на: Нед Ное 03, 2013 5:55 pm Заглавие: Не мога да вляза |
|
|
Здравейте,
имам следният проблем: смених потребителя и паролата но сега вече не ме допуска и ми дава грешен потребител или парола. Не ми изписва името на новият потребител а само dreem и в полето за парола точки- но не съм задавала аз паролата за този потребител.
Можете ли да ми помогнете?
Благодаря предварително |
|
Върнете се в началото |
|
|
wqw Владимир Висулчев
Регистриран на: 18 Май 2006 Мнения: 1954 Местожителство: София
|
Пуснато на: Нед Ное 03, 2013 7:38 pm Заглавие: |
|
|
Здравейте,
Ако сте сменили потребителя, пробвайте да въведете новото име на протребителя и неговата парола.
Ако сте се попълнили верен e-mail във формата за регистрация след изтегляне на Dreem Personal, колегите от поддръжката са Ви изпратили писмо, в което има отговори на често задавани въпроси като Вашия. Там има и връзка за изтегляне на помощна програма, с която можете да нулирате паролата на потребител Dreem.
cheers,
</wqw> _________________
- Чат каналът изисква Регистрация
Документация на Dreem - Как да стартираме
ERP, лесно е! - Блог за Dreem
Trello - По какво работим |
|
Върнете се в началото |
|
|
|
|
Не Можете да пускате нови теми Не Можете да отговаряте на темите Не Можете да променяте съобщенията си Не Можете да изтривате съобщенията си Не Можете да гласувате в анкети Можете да качвате файлове Можете да сваляте файлове
|
|
|
|