Unicontsoft

Дискусионни форуми
Няколко проблема при работа с 2 фирми

 
Създайте нова тема   Напишете отговор    Unicontsoft Форуми -> Потребителски форум
Предишната тема :: Следващата тема  
Автор Съобщение
pencotk



Регистриран на: 04 Мар 2011
Мнения: 3

МнениеПуснато на: Чет Сеп 15, 2011 9:23 am    Заглавие: Няколко проблема при работа с 2 фирми Отговорете с цитат

Задавам въпросите във форума, както ми препоръчахте, евентуално да е полезно и за други.

1. потребител в системата -фирма А . вкарвам номенклатури с цени. записвам номера на последната издадена фактура. генерирам фактура- всичко е ок.
2. потребител в системата -фирма Б. изготвям фактура, същия продукт- не излиза автоматично цената. номера на фактурата е следващия от фирма А.


Извода ,логично е преди всяко фактуриране да променям номера на документа, и да вкарам всички номенклатури от двете фирми, което ме връща в изходно положение да се изготвя с екселския шаблон.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
wqw
Владимир Висулчев


Регистриран на: 18 Май 2006
Мнения: 1892
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Чет Сеп 15, 2011 2:39 pm    Заглавие: Отговорете с цитат

Здравейте,

Разбирам какво се е случило с номерацията. Най-лесно е на двете фирми да въведете (поне едно) поделение (например София А и София Б), за да можете да използвате различни номератори. Може само на фирма Б да въведете поделение, важно е да са различни в двете фирми. В Администрация | Номера на документи можете да настроите различни номератори за ДИПрод, КИПрод, ФПрод по поделения.

Цената при избор на продукт се формира от избраната текуща ценова листа, а всеки клиент може да е настроен да използва различна ценова листа по подразбиране. Проверете контрагентите, на които издавате фактурите, дали имат настроени ценови листи по подразбиране.

cheers,
</wqw>

_________________

- Чат каналът изисква Регистрация
Документация на Dreem - Как да стартираме
ERP, лесно е! - Блог за Dreem
Active Tickets - По какво работихме
Trello - По какво работим
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
pencotk



Регистриран на: 04 Мар 2011
Мнения: 3

МнениеПуснато на: Пет Сеп 16, 2011 7:35 am    Заглавие: Отговорете с цитат

Пробвах преди малко, това с поделения - става да се зададе различен начален номер.

Само за информация за вас, ако представлява интерес - няма ограничение за избора на поделение и ако на фирма 1 е с под.А а на фирма 2 е Б, ако в системата е Фирма 1,а избера под.Б, издава се фактура от 1 но с номерация на Б.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
wqw
Владимир Висулчев


Регистриран на: 18 Май 2006
Мнения: 1892
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Пет Сеп 16, 2011 10:11 am    Заглавие: Отговорете с цитат

Здравейте,

Благодаря за обратната връзка -- това е наш пропуск, ще го отстраним в следващата реализация.

cheers,
</wqw>

_________________

- Чат каналът изисква Регистрация
Документация на Dreem - Как да стартираме
ERP, лесно е! - Блог за Dreem
Active Tickets - По какво работихме
Trello - По какво работим
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
pencotk



Регистриран на: 04 Мар 2011
Мнения: 3

МнениеПуснато на: Съб Сеп 17, 2011 7:25 am    Заглавие: Отговорете с цитат

Да задам пак въпроси:

1. При отпечатване на фактура, може ли да не се вижда полето Дата на плащане.
2. Има ли възможност да вкарам свободен текст във отпечатаната фактура , например над първата позиция или където и да е? Примерно:

"Изработени по поръчка 980"

аз поне не намерих от къде във форума мога да се върна към всички теми, след като отворя някоя за четене
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
wqw
Владимир Висулчев


Регистриран на: 18 Май 2006
Мнения: 1892
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Съб Сеп 17, 2011 11:08 am    Заглавие: Отговорете с цитат

Здравейте,

1. Мисля, че всички видове бланки отпечатват падеж на плащане. Единственият вариант за промяна на поведението им в случая е през reports.ini. Примерно с
Код:
[DreemTrade15.arInvDocumentSG06]
fldPaymentDate.DataField=""

се премахва стойността на Срок на плащане в SG06 (етикетът ще остане без да се визуализира датата). Аналогично за другите бланки.

2. В списъка с редове на документа можете да покажете колона Допълнителен текст. Това става като с десен бутон щракнете на антетката със заглавия и от контекстното меню изберете Изглед на списък. Допълнителният текст се отпечатва на реда в колоната с наименование на продукта.

Друг вариант за печат на свободен текст е през Коментар при печат -- този реквизит се отпечатва еднократно в заглавието на документа.

cheers,
</wqw>

_________________

- Чат каналът изисква Регистрация
Документация на Dreem - Как да стартираме
ERP, лесно е! - Блог за Dreem
Active Tickets - По какво работихме
Trello - По какво работим
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Покажи мнения от преди:   
Създайте нова тема   Напишете отговор    Unicontsoft Форуми -> Потребителски форум Часовете са според зоната GMT + 2 Часа
Страница 1 от 1

 
Идете на:  
Не Можете да пускате нови теми
Не Можете да отговаряте на темите
Не Можете да променяте съобщенията си
Не Можете да изтривате съобщенията си
Не Можете да гласувате в анкети
Можете да качвате файлове
Можете да сваляте файлове


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group; Translation by Boby Dimitrov
RedSilver 1.01 Theme by DEVPPL HTML Forum; Images by DEVPPL Photoshop Forum