Unicontsoft

Дискусионни форуми
Въпрос за Dreem Personal

 
Създайте нова тема   Напишете отговор    Unicontsoft Форуми -> Потребителски форум
Предишната тема :: Следващата тема  
Автор Съобщение
nasko



Регистриран на: 12 Яну 2007
Мнения: 11

МнениеПуснато на: Пет Яну 12, 2007 1:01 pm    Заглавие: Въпрос за Dreem Personal Отговорете с цитат

Здравейте,
Първо Ви благодаря за продукта.
Сега и въпроса: когато генерирам продажба само с фактура / типичен пример и продажбата на услуга / ми дава следната грешка :

The column 'PaymentDate' in table 'dbo.v_inv_Docs' cannot be null.
233: The column 'ExecutionDate' in table 'dbo.v_inv_Docs' cannot be null.
233: The column 'VatReason_ID' in table 'dbo.v_inv_Docs' cannot be null.
233: The column 'VatRate' in table 'dbo.v_inv_Docs' cannot be null.
233: The column 'TaxDate' in table 'dbo.v_inv_Docs' cannot be null.

Грешка: 0x80040E2F

Call stack:
[\\NAS] DreemTrade10.frmInvDocuments.m_oForm_Save(2476)
[\\NAS] DreemContainer10.cHost.RemoteExec(1048)
[\\NAS] DreemContainer10.cTransProxy.BeginExec(774)
[\\NAS] DreemTrans10.cAdm_Invoices.UpdInvDocsDetails(935)
[\\NAS] DreemTrans10.mdDAL.GetDataHelper(403)
Microsoft OLE DB Provider for SQL Server
exec dbo.usp_inv_SetState '{A15973F5-C7AB-49A3-805F-B36083FCA1AA}', '20070112 00:00:00', 2, 1, 0, 1, 15, 1, 0, 0, NULL, 0, 1, '{1F951593-4641-471E-9D39-3C0A5D97B754}', 15, 1, 1, 0, 0, 0, 0, 1, '20070112 00:00:00', '20070112 00:00:00', '20070112 00:00:00', NULL, NULL, NULL, NULL

И как мога да изтрия грешна фактура така, че следващата фактура да вземе пореден номер на сгрешената, а не следващия след след сгрешената.

Благодаря предварително.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Admin
Иван Братов


Регистриран на: 16 Май 2006
Мнения: 83
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Пет Яну 12, 2007 2:24 pm    Заглавие: Отговорете с цитат

Здравейте,

Поради естеството на грешката смятаме, че инсталацията не е преминала успешно. Съществува проблем с базата данни на системата. За да коригирате проблема използвайте следните стъпки:
  1. Деинсталирайте продукта през Add/Remove Programs от Start->Settings->Control Panel. Базата с данни ще остане непокътната.
  2. Свалете последна версия от нашата download страница (ако не сте го направили вече).
  3. Стартирайте изпълнимия файл на инсталацията. Инсталаторът ще актуализира базата данни (отново) и ще инсталира последната версия на продукта.

По отношение на номерата на фактурите.
  1. Най-лесно е да вкарате в редакция унищожената фактура и да я коригирате -- титуляр, редове на документа, връзки ако има. След приключване тя ще запази оригиналния "пропуснат" номер.
  2. В системата номерата на фактурите се проверяват за уникалност и не е възможно да имата два документа с еднакви номера. За това за да използвате "пропуснатия" номер за нова фактура, предварително трябва да промените номера на унищожения документ. Наример използвайте някакви букви + цифри като DEL1234
  3. Текущи начални номера на документи могат да се редактират от Администрация->Номера на документи

_________________
Отдел за работа с клиенти
Unicontsoft, Sofia, Bulgaria

http://www.unicontsoft.com
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя
nasko



Регистриран на: 12 Яну 2007
Мнения: 11

МнениеПуснато на: Пет Яну 12, 2007 7:21 pm    Заглавие: Преинсталация ??? Отговорете с цитат

Благодаря за бързия отговор !!
Само, че това с преинсталацията го правих няколко пъти. И аз първо това си помислих. Тъй като от началото на тази година започнах работа с програмата Ви и нямах много транзакции, изтрих и базата данни, но ефекта беше нулев. Примерно когато пускам продажба от документ за продажба и той след това ми генерире фактурата, проблеми няма.
И още нещо, преди 2-3 дена Ви се обадих по телефона,че има правописна грешка в основанията да ДДС, а именно където е цитирано Неначисляване на ДДС по чл.13, ал.9 трябва да е:Неначисляване на ДДС по чл.113, ал.9

Благодаря
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
nasko



Регистриран на: 12 Яну 2007
Мнения: 11

МнениеПуснато на: Пет Яну 12, 2007 8:24 pm    Заглавие: Отговорете с цитат

Здрасти пак
много съм досаден Very Happy

Забелязах, че горепосочената грешка я дава когато пусна да приключвам фактурата и в менюто за генериране на свързани документи маркирам: Генериране на Вътрешнофирмен ДПрод

Възможно е и аз да бъркам нещо, защото пробвах всички тези операции на друга машина с версия на програмата от 12.06.2006 и там нещата са аналогични.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
pgbr
Петър Братов


Регистриран на: 18 Май 2006
Мнения: 157

МнениеПуснато на: Пет Яну 12, 2007 8:50 pm    Заглавие: Привет Отговорете с цитат

Успях да симулирам грешката. Всъщност от фактура за продажба се опитвате да генерирате вътрешно-фирмен док. за продажба.. В този случай системата дава описаната по-горе грешка.. Това е много малко използвана функционалност и сме я пропуснали при правенето промените свързани с новите фактури.. Ще вземем мерки и ще я отстраним максимално бързо.

Всъщност бихте ли ми казали защо искате от ф-ра да породите вътрешно-фирмен док. за продажба?

За члена 113 Smile)) се сещам .. Вие разговаряхте с мен.. Поправили сме си вече грешката и в следващия билд ще е наред (Благодарение на Вас).

Ако желаете да отстраните проблема при вас трябва да влезнeтe в Номенклатури, после в референтни номенклатури. В референтните номенклaтури се намира списъка с основанията за прилагане. Там може да промените текста който излиза на екрана и текста който се отпечатва на ф-рата.


Поздрави
PGBR
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла
nasko



Регистриран на: 12 Яну 2007
Мнения: 11

МнениеПуснато на: Пон Яну 15, 2007 7:22 pm    Заглавие: Отговорете с цитат

Здрасти пак

Колкото за генерирането на вътрешно-фирмен док. за продажба от фактура го правя защото не знам как е организирано осчетоводяването. Става въпрос за реално състояние на склад и каса и това по касов апарат и банка. От това което видях останах с впечатление, че те са две паралелни системи и в зависимост от това какви документи генерираш се отразяват промените на различните места. Но май греша.

Имам и още един въпрос.
Защо когато се пуска продажба услуга, иска да има заведена такава в склада?
Когато пусках фактура не ми искаше.

И един съвет, ако може: Би било прекрасно към иначе добрият Ви софтуер, да има и бланка за отпечатване на гаранционни карти при продажба.

Успех !!
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
pgbr
Петър Братов


Регистриран на: 18 Май 2006
Мнения: 157

МнениеПуснато на: Вто Яну 16, 2007 10:36 pm    Заглавие: Привет Отговорете с цитат

Прав си за двете паралелни системи. Едната е търговска система а другата е счетоводна. Търговската система третира: Документи за продажба, складови документи, каса и банка. А фактурите се издават от търговската система , но се третират от счетоводството. При нормалният работен процес за системата винаги се тръгва от документ за продажба. С него се задължава клиента. След това със складов документ му се издължава стоката. С касов док се събират парите и се заприхождават в касата. Ако се избере генериране на ф-ра, програмата предлага да направи копие на ф-рата в счетоводната система, като автоматично я осчетоводява примерно 411/702. Заедно с нея може да се породи счетоводно записване (примерно 501/411) за плащане през каса – това е касовият бон. В последствие счетоводителят може автоматично да изпише всички стоки в счетоводната система, по всички избрани от него ф-ри използвайки средна цена (примерно 702/304).

И така предполагам на база тези кратки разяснения можеш да си измислиш схема на работа.. има доста вариации. Но нека да обобщя: С издаването на документ за продажба можеш да направиш на веднъж следните неща:
Да формираш вземане от клиента за сумата на продажбата
Да породиш плащане от клиента по продажбата
Да изпишеш стоката от склада
Да Създадеш ф-ра
Да Осчетоводиш ф-рата
Да осчетоводиш касовият бон на ф-рата

Това си е направо 6 в 1. ))

Покупките работят по същият начин.

Що се отнася до услугите.. Системата предлага позицията от документа за продажба да бъде изписана от даден склад само и единствено ако в номенклатурата позицията има настроен „склад по подразбиране”.

За гаранционните карти: Скоро може да има схема за водене на серийни номера в склада , както и за печат на гаранционни карти. Но не мога да се обвържа с никакви срокове. Поне за сега.

Поздрави
\\PGBR
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла
nasko



Регистриран на: 12 Яну 2007
Мнения: 11

МнениеПуснато на: Чет Фев 15, 2007 9:16 pm    Заглавие: Отговорете с цитат

Здрасти пак
Сблъсках се със следният проблем:
Когато имам плащане през банка и го отразя в търговската система, след това трябва да влизам в счетоводната и ръчно да въведа сметките защото те са излезли като N/A.
Как мога да си настроя системата така, че автоматично да разнаса плащането през банка по нужните сметки 503/411 така както това става при плащане през каса.
Благодаря предварително
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Admin
Иван Братов


Регистриран на: 16 Май 2006
Мнения: 83
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Пет Фев 16, 2007 11:02 am    Заглавие: Отговорете с цитат

Здравейте,
за да можете да осчетоводявате банката автоматично е нужно да бъде настроен автоматичния осчетоводител.
Осчетоводяването на банката работи по основания за плащания. За всяко основание за плащане присъстващо в банковото извлечение трябва да има настроена кореспондираща сметка. Ето един пример.
Стъпка по стъпка:
1. Група функции - Счетоводство >> Автоматичен осчетоводител
2. От реда за добавяне на нови въвежаме:
- Тип док. - БИ (банково извлечение).
- Тип - водеща сметка.
- Тип контрагент и Тип продукт - празни.
- Банкова сметка - избираме от падащия прозорец.
- Основание за плащане - празно.
- Сметка - 503.
След което за всяко основание въвеждаме кореспондиращи сметки.
Пример:
1. Основание Приходи от продажби
- Тип док. - БИ (банково извлечение).
- Тип - кореспонденции
- Тип контрагент и Тип продукт - празни.
- Банкова сметка - празно.
- Основание за плащане - Приходи от продажби.
- Сметка - 411
2. Основание Разход за стоки и материали
- Тип док. - БИ (банково извлечение).
- Тип - кореспонденции
- Тип контрагент и Тип продукт - празни.
- Банкова сметка - празно.
- Основание за плащане - Разход за стоки и материали.
- Сметка - 401
3. Основание Банкови такси
- Тип док. - БИ (банково извлечение).
- Тип - кореспонденции
- Тип контрагент и Тип продукт - празни.
- Банкова сметка - празно.
- Основание за плащане - Банкови такси.
- Сметка - 629
4. и т.н.

_________________
Отдел за работа с клиенти
Unicontsoft, Sofia, Bulgaria

http://www.unicontsoft.com
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя
Покажи мнения от преди:   
Създайте нова тема   Напишете отговор    Unicontsoft Форуми -> Потребителски форум Часовете са според зоната GMT + 2 Часа
Страница 1 от 1

 
Идете на:  
Не Можете да пускате нови теми
Не Можете да отговаряте на темите
Не Можете да променяте съобщенията си
Не Можете да изтривате съобщенията си
Не Можете да гласувате в анкети
Можете да качвате файлове
Можете да сваляте файлове


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group; Translation by: Boby Dimitrov
RedSilver 1.01 Theme by DEVPPL HTML Forum; Images by DEVPPL Photoshop Forum