Unicontsoft

Дискусионни форуми
Дневник на сметка не се отваря

 
Създайте нова тема   Напишете отговор    Unicontsoft Форуми -> Потребителски форум
Предишната тема :: Следващата тема  
Автор Съобщение
oleander



Регистриран на: 17 Юли 2021
Мнения: 9

МнениеПуснато на: Сря Фев 21, 2024 4:37 pm    Заглавие: Дневник на сметка не се отваря Отговорете с цитат

Здравейте,
Днес при опит да отворя справката "Дневник на сметка" програмата започва да мисли и се затваря и наново зарежда профила ми. Опитах да рестартирам компютъра няколко пъти, не даде резултат.
Моля за помощ.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
wqw
Владимир Висулчев


Регистриран на: 18 Май 2006
Мнения: 1892
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Сря Фев 21, 2024 5:21 pm    Заглавие: Отговорете с цитат

Пробвайте да задържите CAPS LOCK докато отваряте съответната функционалност или докато филтрирате данните.

По този начин се възстановяват "фабричните настройки" на филтър на списъци/справки или на позиция на колони на списъци/форми.

cheers,
</wqw>

_________________

- Чат каналът изисква Регистрация
Документация на Dreem - Как да стартираме
ERP, лесно е! - Блог за Dreem
Active Tickets - По какво работихме
Trello - По какво работим
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
oleander



Регистриран на: 17 Юли 2021
Мнения: 9

МнениеПуснато на: Чет Фев 22, 2024 1:28 pm    Заглавие: Отговорете с цитат

Благодаря! Върши работа, но това продължава да ми се случва с тази и други справки и не ми изглежда нормално постоянно да ги отварям, натискайки CAPS LOCK.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
wqw
Владимир Висулчев


Регистриран на: 18 Май 2006
Мнения: 1892
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Чет Фев 22, 2024 2:55 pm    Заглавие: Отговорете с цитат

Явно е нещо специфично при Вас, което ниe на този етап не можем да диагностицираме нито да симулираме.

Опитайте се да разберета при какви действия се получава забиването:

- отворете справката и излезте без да я пускате да се изпълнява

- отворете справката и изберете само от/до дата и я пуснете за изпълнение

- отворете справката и изберете една сметка

- отворете справката и изберете няколко сметки

Ползвате ли анти-вирусна програма? На друга машина наблюдавате ли същия проблем?

cheers,
</wqw>

_________________

- Чат каналът изисква Регистрация
Документация на Dreem - Как да стартираме
ERP, лесно е! - Блог за Dreem
Active Tickets - По какво работихме
Trello - По какво работим
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Покажи мнения от преди:   
Създайте нова тема   Напишете отговор    Unicontsoft Форуми -> Потребителски форум Часовете са според зоната GMT + 2 Часа
Страница 1 от 1

 
Идете на:  
Не Можете да пускате нови теми
Не Можете да отговаряте на темите
Не Можете да променяте съобщенията си
Не Можете да изтривате съобщенията си
Не Можете да гласувате в анкети
Можете да качвате файлове
Можете да сваляте файлове


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group; Translation by Boby Dimitrov
RedSilver 1.01 Theme by DEVPPL HTML Forum; Images by DEVPPL Photoshop Forum