Unicontsoft

Дискусионни форуми
проблем складови документи

 
Създайте нова тема   Напишете отговор    Unicontsoft Форуми -> Потребителски форум
Предишната тема :: Следващата тема  
Автор Съобщение
mdtomova



Регистриран на: 22 Яну 2009
Мнения: 19

МнениеПуснато на: Сря Фев 04, 2009 2:01 pm    Заглавие: проблем складови документи Отговорете с цитат

Здравейте,имам следния проблем:Избирам търг.с-ма - складови докум. - файл - нов излиза съобщение:Item cannot be found in the collection corresponding to the requested name ordinal. Cal strack// EMIL Dreem Trade15.frmStoDocumentsm_oForm_Filcontrols(1350)

и прекъни,повтори,продържи
кликам няколко пъти бързо в/у продължи и се отваря форма за попълване, обаче не ми позволява да пиша в полето склад нито в падащото меню на склада се появява нещо за избор. Каква е разликата м/у ПСД и ПрихСД?

Настройвам програмата за работа ,въвела съм продукти и м-ли.
Какво не правя както трябва?

Здравейте, намерих папката ,компресирах я ,но как да я кача тук? С copy i пейст не става?
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
wqw
Владимир Висулчев


Регистриран на: 18 Май 2006
Мнения: 1889
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Сря Фев 04, 2009 3:44 pm    Заглавие: Отговорете с цитат

В C:\Program Files\Dreem Personal 1.5 RC3\Logs се намират журналите на грешката. Качете ги тук да ги диагностицираме. Ако искате преди това ги компресирайте до zip или rar файл.

При писане на отговор долу има секция Добавяне прикрепен файл. Първо Browse до файла, после Добавяне. Това преди Прати на съобщението.

cheers,
</wqw>
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
mdtomova



Регистриран на: 22 Яну 2009
Мнения: 19

МнениеПуснато на: Сря Фев 04, 2009 4:39 pm    Заглавие: Отговорете с цитат

качвам го


Logs.rar
 Описание:

Сваляне
 Име на файл:  Logs.rar
 Размер:  7.37 KB
 Свален:  1242 път(и)

Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
wqw
Владимир Висулчев


Регистриран на: 18 Май 2006
Мнения: 1889
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Сря Фев 04, 2009 4:57 pm    Заглавие: Отговорете с цитат

Има проблем с база данни -- не са приложени последните доработки. За целта:
1. Направете архив на базата
2. Деинсталирайте Dreem
3. Инсталирайте Dreem като използвате Съществуваща база

Това би трябвало да приложи последните доработки на базата данни.

cheers,
</wqw>
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
mdtomova



Регистриран на: 22 Яну 2009
Мнения: 19

МнениеПуснато на: Сря Фев 04, 2009 5:10 pm    Заглавие: Отговорете с цитат

Моля за разяснение по т.1 и т.3 как да архивирам и после когато свалям отново как да включа архивираната база?
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
mdtomova



Регистриран на: 22 Яну 2009
Мнения: 19

МнениеПуснато на: Сря Фев 04, 2009 5:22 pm    Заглавие: Отговорете с цитат

Архивирах, остава въпроса остава въпроса с повторното инсталиране в/у старата база
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
wqw
Владимир Висулчев


Регистриран на: 18 Май 2006
Мнения: 1889
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Сря Фев 04, 2009 5:23 pm    Заглавие: Отговорете с цитат

За архив на базата вижте тази тема. Тази стъпка и по избор (за всеки случай). Архивът реално няма да трябва за преинсталацията.

Деинсталацията направете от Control Panel->Add/Remove programs.

При повторна инсталация помощникът ще Ви предложи да използва Съществуваща база или Нова празна база. Оставете опцията по подразбиране Съществуваща база.

Също, забелязах, че имате проблем с въвеждане на банкови сметки. Има дублиран IBAN с банкова сметка на друг контрагент. Ако това е умишлено, сложете един интервал пред IBAN-а. Ако това е грешка, трябва да намерите контрагента (дори да е неактивен), в който е дублирането и да изтриете банковата сметка.

cheers,
</wqw>
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
mdtomova



Регистриран на: 22 Яну 2009
Мнения: 19

МнениеПуснато на: Сря Фев 04, 2009 5:39 pm    Заглавие: Отговорете с цитат

Номер на Банкова с/ка съм въвела само в администрация / потребител на продукта . За никой контрагент не съм въвеждала номер на банкова с/ка, не сващам как може да ими дублиране
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
mdtomova



Регистриран на: 22 Яну 2009
Мнения: 19

МнениеПуснато на: Сря Фев 04, 2009 6:34 pm    Заглавие: Отговорете с цитат

Съжалявам, пак съм аз.Не може да се пише в полето склад при създаване на складови документи. Остава синьо и не може да се инициалицира курсора за да се пише,защо така?
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
wqw
Владимир Висулчев


Регистриран на: 18 Май 2006
Мнения: 1889
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Сря Фев 04, 2009 7:12 pm    Заглавие: Отговорете с цитат

Съгласен съм. Маркирам обратната връзка за доработка при нас. Ще влезе в следващия build.

Също, в Администрация->Потребители и групи на потребителя който ползвате в системата (вероятно Dreem) можете да настроите склад и каса по подразбиране. Така автоматично ще Ви ги предлага при създаване на нови документи.

cheers,
</wqw>
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Покажи мнения от преди:   
Създайте нова тема   Напишете отговор    Unicontsoft Форуми -> Потребителски форум Часовете са според зоната GMT + 2 Часа
Страница 1 от 1

 
Идете на:  
Не Можете да пускате нови теми
Не Можете да отговаряте на темите
Не Можете да променяте съобщенията си
Не Можете да изтривате съобщенията си
Не Можете да гласувате в анкети
Можете да качвате файлове
Можете да сваляте файлове


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group; Translation by Boby Dimitrov
RedSilver 1.01 Theme by DEVPPL HTML Forum; Images by DEVPPL Photoshop Forum