Unicontsoft

Дискусионни форуми
Марж и рентабилност по обекти

 
Създайте нова тема   Напишете отговор    Unicontsoft Форуми -> Потребителски форум
Предишната тема :: Следващата тема  
Автор Съобщение
mupcku



Регистриран на: 22 Авг 2019
Мнения: 216

МнениеПуснато на: Вто Окт 04, 2022 1:00 pm    Заглавие: Марж и рентабилност по обекти Отговорете с цитат

Здравейте,
Имаме екзистенциален въпрос.
Имаме 2 отделни физически обекта. Имаме и 1 онлайн магазин. Всички обекти използват 1 склад. Въпросът е как с по-голяма точност да следим чистата печалба на всеки отделен обект?
Може би тук се крият и 2 под-въпроса:
Как е редно да се въвеждат разходни документи за покупка на услуги? Ток, телефон, сот, наем, ДДС, банкови такси и лихви?
И второ към коя точно справка да се обърнем в края на месеца, за да видим чистата печалба на всеки обект поотделно?
Необходимо ли е да създаваме отделни складове?
Съжалявам за купчината с въпроси, но в момента е жизнено важно за нас да разберем дали ще има как да продължим работа с вашия продукт.
Поздрави,
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
wqw
Владимир Висулчев


Регистриран на: 18 Май 2006
Мнения: 1889
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Вто Окт 04, 2022 1:30 pm    Заглавие: Отговорете с цитат

Това което Ви трябва се нарича Cost Accounting.

В системата имате разходни центрове от три типа - структурни, обекти/проекти и други.

За всяка покупка можете да указвате по кои разходни центрове правите съответния разход.

Идеята е да захраните справките по разходни центрове с достатъчно данни, но ще оставя някой от колегите да се включи с повече подробности.

cheers,
</wqw>

_________________

- Чат каналът изисква Регистрация
Документация на Dreem - Как да стартираме
ERP, лесно е! - Блог за Dreem
Active Tickets - По какво работихме
Trello - По какво работим
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
mupcku



Регистриран на: 22 Авг 2019
Мнения: 216

МнениеПуснато на: Чет Окт 06, 2022 8:59 am    Заглавие: Отговорете с цитат

wqw написа:
Това което Ви трябва се нарича Cost Accounting.
За всяка покупка можете да указвате по кои разходни центрове правите съответния разход.
cheers,
</wqw>

Има ли го това някъде, като документация описано, за да схванем логиката и да го тестваме как работи?
Имаме проблем с това, че понякога, за да доставим даден артикул, който е доста обемен и тежък, плащаме практически 2 доставки. И когато поръчката е от повече артикули, с различни маржове, много трудно се ориентираме какъв е крайния чист резултат накрая.
Ще се радвам и ако колегите ви се включат.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
wqw
Владимир Висулчев


Регистриран на: 18 Май 2006
Мнения: 1889
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Пет Окт 07, 2022 9:44 am    Заглавие: Отговорете с цитат

mupcku написа:
Имаме проблем с това, че понякога, за да доставим даден артикул, който е доста обемен и тежък, плащаме практически 2 доставки. И когато поръчката е от повече артикули, с различни маржове, много трудно се ориентираме какъв е крайния чист резултат накрая.

Принципно в системата всички разходи се въвеждат с покупки. В случая имате покупка на транспорт, която е разход по продажба.

Преди да приключите покупката в меню Средства има опция Разпределяне на разходи за продажби от където се прави разпределянето.

За да имате коректен марж по продажби трябва да разпределяте разходи за продажби. Но първо за да имате коректна себестойност в склада трябва да разпределяте и разходи по придобиване.

Воденето на центрове на себестойност още по прецизно разпределя разходите по стурктурата, проектите или друго "сечение", което има смисъл за съответната фирма.

Примерно някои компании си задават въпроса колко са приходите и разходите от даден търговец (дали въобще има смисъл да работи с него), т.е. има нужда от cost центрове по търговци, така че да може всеки разход и приход да се отнася по съответните центрове на себестойност.

cheers,
</wqw>

_________________

- Чат каналът изисква Регистрация
Документация на Dreem - Как да стартираме
ERP, лесно е! - Блог за Dreem
Active Tickets - По какво работихме
Trello - По какво работим
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Покажи мнения от преди:   
Създайте нова тема   Напишете отговор    Unicontsoft Форуми -> Потребителски форум Часовете са според зоната GMT + 2 Часа
Страница 1 от 1

 
Идете на:  
Не Можете да пускате нови теми
Не Можете да отговаряте на темите
Не Можете да променяте съобщенията си
Не Можете да изтривате съобщенията си
Не Можете да гласувате в анкети
Можете да качвате файлове
Можете да сваляте файлове


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group; Translation by Boby Dimitrov
RedSilver 1.01 Theme by DEVPPL HTML Forum; Images by DEVPPL Photoshop Forum