Unicontsoft

Дискусионни форуми
[Решен] Инсталация на грешна версия

 
Създайте нова тема   Тази тема е заключена - не можеш да отговаряте или да променяте мнения    Unicontsoft Форуми -> Потребителски форум
Предишната тема :: Следващата тема  
Автор Съобщение
МилкоГ



Регистриран на: 19 Яну 2015
Мнения: 24

МнениеПуснато на: Сря Сеп 30, 2020 3:16 pm    Заглавие: [Решен] Инсталация на грешна версия Отговорете с цитат

ЗА да не пускам нова тема ще пиша тук, защото смятам, че нещата са свързани.
След като вчера с последния апдейт на системата премахнах проблема със складовете документи, днес при стартиране на издаване на нова фактура и след избиране на ъртикулите веднага ме препраща към това СУПТО и ми казва невалидно ФУ. В предишните фактури нямаше опция за избор на работно място с ФУ. Сега има падащо меню, но не може да се избере нито едно от трите опции. Ние от две години продаваме само по банка и въобще нямаме такова устройство. КАк да превъзмогна този проблем? Вчера издадох 20 фактури без тази препратка, а днес изникна това и не зная как да процедирам.
Отново благодаря предварително.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
wqw
Владимир Висулчев


Регистриран на: 18 Май 2006
Мнения: 1889
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Сря Сеп 30, 2020 6:03 pm    Заглавие: Отговорете с цитат

Здравейте,

Моля не пишете в стари теми, защото хората които участват в тях най-вероятно не желаят да получават писма за Вашите нови проблеми.

Във връзка със СУПТО системата от известно време (години вече) имаме две безплатни версии: Express, която е СУПТО и изисква фискално устройство и Personal, която е старата безплатна версия, но вече е орязана и не работи с фискални устройства, защото не е СУПТО.

При Вас това което се е случило най-вероятно е че сте инсталирали Express версия на мястото на Personal версия, направили сте т.нар upgrade на версия.

Единствения вариант да се върнете на Personal версията е да деинсталирате Express версията от Add/Remove Programs, след което да инсталирате нова Personal версията с нова празна база данни и да възстановите архив на базата преди последния upgrade, който сте направили.

При това положение документите, които сте издали междувременно ще липсват и ще трябва да въведете повторно.

cheers,
</wqw>

_________________

- Чат каналът изисква Регистрация
Документация на Dreem - Как да стартираме
ERP, лесно е! - Блог за Dreem
Active Tickets - По какво работихме
Trello - По какво работим
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
МилкоГ



Регистриран на: 19 Яну 2015
Мнения: 24

МнениеПуснато на: Сря Сеп 30, 2020 6:59 pm    Заглавие: Отговорете с цитат

Версията е правилната- Dreem Personal. Ние никога не сме имали друга версия. Въпреки това от днес сутринта се появи тази грешка, която я няма в досегашните фактури като изискване.
Но ако казанато от вас е еденствен вариант ще го пробвам и него утре.



IMG_20200930_195506.jpg
 Описание:
 Размер:  7.01 MB
 Преглеждания:  10041 път(и)

IMG_20200930_195506.jpg


Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
wqw
Владимир Висулчев


Регистриран на: 18 Май 2006
Мнения: 1889
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Чет Окт 01, 2020 7:46 am    Заглавие: Отговорете с цитат

> Версията е правилната- Dreem Personal. Ние никога не сме имали друга версия

Тогава вероятно е някаква регресия. Ще погледна при нас какво е положението, не бързайте с преинсталацията.

Edit: Не, няма проблем при нас с Personal версията.

Моля погледнете в меню Помощ->Относно коя версия ползвате. Също погледнете във функционалност Администрация->Настройки в група Системни настройка на базата СУПТО с каква стойност е.

cheers,
</wqw>

_________________

- Чат каналът изисква Регистрация
Документация на Dreem - Как да стартираме
ERP, лесно е! - Блог за Dreem
Active Tickets - По какво работихме
Trello - По какво работим
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
МилкоГ



Регистриран на: 19 Яну 2015
Мнения: 24

МнениеПуснато на: Чет Окт 01, 2020 9:31 am    Заглавие: Отговорете с цитат

Направих това, което бяхте предложили рано сутринта със ползване на по- сатра дата база данни и сега това изчезна като проблем.
Отново благодаря за подкрепата.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Покажи мнения от преди:   
Създайте нова тема   Тази тема е заключена - не можеш да отговаряте или да променяте мнения    Unicontsoft Форуми -> Потребителски форум Часовете са според зоната GMT + 2 Часа
Страница 1 от 1

 
Идете на:  
Не Можете да пускате нови теми
Не Можете да отговаряте на темите
Не Можете да променяте съобщенията си
Не Можете да изтривате съобщенията си
Не Можете да гласувате в анкети
Можете да качвате файлове
Можете да сваляте файлове


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group; Translation by Boby Dimitrov
RedSilver 1.01 Theme by DEVPPL HTML Forum; Images by DEVPPL Photoshop Forum