Unicontsoft

Дискусионни форуми
Гешка при възстановяване на архив

 
Създайте нова тема   Напишете отговор    Unicontsoft Форуми -> Потребителски форум
Предишната тема :: Следващата тема  
Автор Съобщение
bluevision



Регистриран на: 14 Авг 2014
Мнения: 68

МнениеПуснато на: Сря Фев 19, 2020 9:52 am    Заглавие: Гешка при възстановяване на архив Отговорете с цитат

Моля да помогнете за прикачената грешка.
Благодаря предварително



ERROR3.png
 Описание:
 Размер:  84.78 KB
 Преглеждания:  2930 път(и)

ERROR3.png


Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
wqw
Владимир Висулчев


Регистриран на: 18 Май 2006
Мнения: 1479
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Сря Фев 19, 2020 10:56 am    Заглавие: Отговорете с цитат

Има ли свободно място на диска, на който е инсталиран Dreem Personal?

С друг (предишен) архив прави ли този проблем?

Пробвайте да декомпресирате .7z файла със 7-zip и опитайте да възстановете .bak файла, който се намира вътре.

cheers,
</wqw>

_________________

- Чат каналът изисква Регистрация
Документация на Dreem - Как да стартираме
ERP, лесно е! - Блог за Dreem
Active Tickets - По какво работихме
Trello - По какво работим
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
bluevision



Регистриран на: 14 Авг 2014
Мнения: 68

МнениеПуснато на: Сря Фев 19, 2020 4:07 pm    Заглавие: Отговорете с цитат

Здравейте,
Възстанових стар архив от .bak файл, но не и последния. Грешката е същата както от архивния файл.
Има достатъчно свободно място на диска.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
wqw
Владимир Висулчев


Регистриран на: 18 Май 2006
Мнения: 1479
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Сря Фев 19, 2020 8:10 pm    Заглавие: Отговорете с цитат

Явно има проблем с архива. Напълно възможно е да сте направили архив на *контузена* база. В някоя от следващите реализации ще пипнем процедурата по архивиране да пуска проверка за коректност на базата преди да направи архивно копие. Така поне ще имате информация, че вероятно ще има проблеми при възстановяване.

Това е и един от най-големите проблеми с архивите -- не е важно колко архиви са направени, а колко от тях могат да бъдат възстановени. Някои хора години наред архивират (аз примерно) само за да разберат накрая по случайност, че от всичките архиви не могат да възстановят данните от нито един от тях :-))

cheers,
</wqw>

_________________

- Чат каналът изисква Регистрация
Документация на Dreem - Как да стартираме
ERP, лесно е! - Блог за Dreem
Active Tickets - По какво работихме
Trello - По какво работим
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
bluevision



Регистриран на: 14 Авг 2014
Мнения: 68

МнениеПуснато на: Чет Фев 20, 2020 9:05 am    Заглавие: Отговорете с цитат

Здравейте,
Грешката се появява при опит за възстановяване на архива на домашния ми компютър. Като си тръгвам от работа си вземам архив за вкъщи. На машината в търговския обект преди създаването на въпросния "счупен" архив се появи ето тази грешка. При създаване на фактура за покупка. POS също не работи. Всички останали функционалности са наред.
Как да процедирам? Има ли шанс да се оправи или да възстановявам стар архив и да опитам да въведа данните отново?
Поздрави



.png
 Описание:
 Размер:  122.39 KB
 Преглеждания:  2872 път(и)

.png


Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
wqw
Владимир Висулчев


Регистриран на: 18 Май 2006
Мнения: 1479
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Чет Фев 20, 2020 10:00 am    Заглавие: Отговорете с цитат

Цитат:
Как да процедирам? Има ли шанс да се оправи или да възстановявам стар архив и да опитам да въведа данните отново?

Пробвайте на форма Поддръжка системни бази данни да изберете опция Реиндексиране на база данни.



Изберете Да на въпрос Желаете ли да бъде извършена форсмажорна поправка на базата?

Ако това не оправи проблема, по-скоро възстановете работещ архив и въведете липсващите данни.

При всички положения проверете за липсващи данни след подобна поправка на базата.

cheers,
</wqw>

_________________

- Чат каналът изисква Регистрация
Документация на Dreem - Как да стартираме
ERP, лесно е! - Блог за Dreem
Active Tickets - По какво работихме
Trello - По какво работим
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
bluevision



Регистриран на: 14 Авг 2014
Мнения: 68

МнениеПуснато на: Чет Фев 20, 2020 4:10 pm    Заглавие: Отговорете с цитат

Прикачвам грешката от реиндексация.


(1).png
 Описание:
 Размер:  36.89 KB
 Преглеждания:  2840 път(и)

 (1).png


Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
wqw
Владимир Висулчев


Регистриран на: 18 Май 2006
Мнения: 1479
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Чет Фев 20, 2020 5:02 pm    Заглавие: Отговорете с цитат

bluevision написа:
Прикачвам грешката от реиндексация.

В предният пост Ви казах какво да направите, цитирам: "Изберете Да на въпрос Желаете ли да бъде извършена форсмажорна поправка на базата?"

Възможно е да не се получи нищо въпреки това.

cheers,
</wqw>

_________________

- Чат каналът изисква Регистрация
Документация на Dreem - Как да стартираме
ERP, лесно е! - Блог за Dreem
Active Tickets - По какво работихме
Trello - По какво работим
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
bluevision



Регистриран на: 14 Авг 2014
Мнения: 68

МнениеПуснато на: Чет Фев 20, 2020 5:34 pm    Заглавие: Отговорете с цитат

Не се получи
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
wqw
Владимир Висулчев


Регистриран на: 18 Май 2006
Мнения: 1479
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Чет Фев 20, 2020 8:35 pm    Заглавие: Отговорете с цитат

bluevision написа:
Не се получи

Рестартирайте и пробвайте повторно с опция Реиндексиране на база данни.

Ако искате да погледна архива дали може да са направи нещо при нас ми пишете на ЛС -- ще Ви отговоря с e-mail, на който да ми го пратите.

cheers,
</wqw>

_________________

- Чат каналът изисква Регистрация
Документация на Dreem - Как да стартираме
ERP, лесно е! - Блог за Dreem
Active Tickets - По какво работихме
Trello - По какво работим
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
wqw
Владимир Висулчев


Регистриран на: 18 Май 2006
Мнения: 1479
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Вто Фев 25, 2020 3:34 pm    Заглавие: Отговорете с цитат

В последната реализация е добавена опция Създаване на аварийна база данни (т.нар. Dreem15_Recovery) от текуща счупена Dreem15_Personal/Dreem15_Express база данни.



Тази процедура се опитва да прелее данните от контузената база в нова празна структура преди да приложи последните доработки и да създаде два нови файла Dreem15_Recovery.mdf и Dreem15_Recovery_log.ldf в папка C:\Program Files\Dreem Personal 1.5\Data, които могат да бъдат възстановени като текуща база през опция Възстановяване на база данни от архив като се избере .mdf файла.

Възможно е създаване на аварийна база данни по този начин да не се получи ако базата данни е счупена сериозно и тогава вече трябва да се гледа при нас.

cheers,
</wqw>

_________________

- Чат каналът изисква Регистрация
Документация на Dreem - Как да стартираме
ERP, лесно е! - Блог за Dreem
Active Tickets - По какво работихме
Trello - По какво работим
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Покажи мнения от преди:   
Създайте нова тема   Напишете отговор    Unicontsoft Форуми -> Потребителски форум Часовете са според зоната GMT + 2 Часа
Страница 1 от 1

 
Идете на:  
Не Можете да пускате нови теми
Не Можете да отговаряте на темите
Не Можете да променяте съобщенията си
Не Можете да изтривате съобщенията си
Не Можете да гласувате в анкети
Можете да качвате файлове
Можете да сваляте файлове


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group; Translation by: Boby Dimitrov
RedSilver 1.01 Theme by DEVPPL HTML Forum; Images by DEVPPL Photoshop Forum