Unicontsoft

Дискусионни форуми
[Решен] Проблем с база данни / нова инсталация /

 
Създайте нова тема   Тази тема е заключена - не можеш да отговаряте или да променяте мнения    Unicontsoft Форуми -> Потребителски форум
Предишната тема :: Следващата тема  
Автор Съобщение
DreemUser1



Регистриран на: 16 Сеп 2019
Мнения: 4

МнениеПуснато на: Пон Сеп 16, 2019 12:12 pm    Заглавие: [Решен] Проблем с база данни / нова инсталация / Отговорете с цитат

Здравейте, обръщам се към вас със следният проблем.
Първо ще започна с това, че не ползвам аз софтуера а мой клиент. Той ползва софтуера на лаптоп, но никога не е правил архив от програмата. В последствие твърдият диск дефектира и спира да зарежда операционната система.
С външен софтуер извадих mdf и ldf файловете от папка data. На нов твърд диск с операционна система windows 7 инсталирах dreem personal 1.5. Софтуера тръгва и работи.
Спирам следният процес, който не ми позволява да правя редакция върху папката Data, където замествам файловете
http://prikachi.com/images.php?images/187/9651187t.png


При пускане отново на програмата се появява следната грешка:
http://prikachi.com/images.php?images/188/9651188V.png



Дал съм разрешение на всички потребители върху папките свързани с програмата.
Пробвах и вариант дейнсталирам програма и я инсталирам наново, като се опитвам да заредя базата данни, която вече съм заместил. Но по време на инсталацията попадам на следните грешки :
http://prikachi.com/images.php?images/190/9651190s.jpg
http://prikachi.com/images.php?images/191/9651191h.jpg
http://prikachi.com/images.php?images/192/9651192t.jpg
http://prikachi.com/images.php?images/193/9651193x.jpg

Не съм запознат с програмата и начина на работа с нея. Може да правя нещо грешно. Ще съм благодарен, ако намерим решение, понеже цялата им информация е там (става на въпрос за склад). Възможно е да дам и отдалечен достъп
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
wqw
Владимир Висулчев


Регистриран на: 18 Май 2006
Мнения: 1889
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Пон Сеп 16, 2019 12:50 pm    Заглавие: Отговорете с цитат

Здравейте,

Копирайте Dreem15_Personal.mdf и .ldf файла в папка C:\TEMP например и при възстановяване на архив в диалога за избор на файл сменете типа на MDF - Файл на база данни така



... и изберете C:\TEMP\Dreem15_Personal.mdf. Ако тези файлове са читави ще успее да ги attach-не, иначе ще гръмне с грешка и най-вероятно са неизползваеми.

Освен това по принцип системата автоматично си прави архиви в папка C:\Program Files\Common Files\Unicontsoft\MSSQL$UCS\Backup всеки път като прави реиндексиране на базата на около 2-3 месеца и създава архивни файлове в папката от вида Dreem15_Personal_db_201906070916.bak или .7z ако имате достъп можете да се опитате и този файл да спасите за всеки случай да си спасят поне номенклатурата с контрагенти, продукти и пр. ако и да не са последните документи издавани.

cheers,
</wqw>

_________________

- Чат каналът изисква Регистрация
Документация на Dreem - Как да стартираме
ERP, лесно е! - Блог за Dreem
Active Tickets - По какво работихме
Trello - По какво работим
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
DreemUser1



Регистриран на: 16 Сеп 2019
Мнения: 4

МнениеПуснато на: Пон Сеп 16, 2019 3:07 pm    Заглавие: Отговорете с цитат

Благодаря за бързият отговор.
Пробвах това, което ми написахте, но изкарва следната грешка. Също така пробвах и с mdf файлове, които ми пуска с по-стари дати при deep scan на твърдият диск и се получава същото нещо
http://prikachi.com/images.php?images/308/9651308W.jpg


Относно файловете в папка MSSQL$UCS\Backup не ми намира нищо като файл. Дори и на deep scan не ми излиза нищо.
Много ще се радвам да намерим решение, боря се с това нещо от миналата седмица. Ако имате нужда може да направим дистанционна връзка с Team Viewer и да пробвате и вие. Да не би аз да не правя нещо грешно
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
wqw
Владимир Висулчев


Регистриран на: 18 Май 2006
Мнения: 1889
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Пон Сеп 16, 2019 3:33 pm    Заглавие: Отговорете с цитат

При това положение почти нищо не може да се направи, явно deep scan не е могло да възстанови mdf/ldf файловете на базата данни за съжаление.

> Относно файловете в папка MSSQL$UCS\Backup не ми намира нищо като файл. Дори и на deep scan не ми излиза нищо.

Възможно е да са били с много стара версия (примерно от преди повече от 5 г.) която да не си е пускала DB Maintenance автоматично. Възможно е папката да е контузена.

В същата папка, но в C:\Program Files(x86)\Common Files пробвахте ли дали има нещо случайно?

Относно Team Viewer, първо само форумите са безплатния канал за поддръжка на безплатната версия. Второ, малко вероятно е сагата да приключи с happy end дори да го погледнем.

cheers,
</wqw>

_________________

- Чат каналът изисква Регистрация
Документация на Dreem - Как да стартираме
ERP, лесно е! - Блог за Dreem
Active Tickets - По какво работихме
Trello - По какво работим
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
DreemUser1



Регистриран на: 16 Сеп 2019
Мнения: 4

МнениеПуснато на: Пон Сеп 16, 2019 4:03 pm    Заглавие: Отговорете с цитат

Файловете от папка C:\Program Files\Common Files\Unicontsoft излизат всички, но просто в папката backup няма нищо записвано. Като цяло в папката common files всичко излиза.
Какво може да се направи с тях.
Разбирам за съпорта. Благодаря, че се отзовавате и за безплатната версия тук във форума.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
wqw
Владимир Висулчев


Регистриран на: 18 Май 2006
Мнения: 1889
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Пон Сеп 16, 2019 5:54 pm    Заглавие: Отговорете с цитат

Щом в Backup няма нищо, значи тази идея отпада.

Пробвайте друг инструмент за recovery на mdf/ldf файловете. Принципно само с читав mdf също може да се възстанови (като се синтезира празен ldf) но в момента не изглежда ldf файлът да е проблемен.

Самият data file не е възстановен коректно, най-вероятно е пълен с нули от дадена страница нататък.

Ако искате пратете ми ги zip-нати на vlado@unicontsoft.com да ги погледна.

cheers,
</wqw>

_________________

- Чат каналът изисква Регистрация
Документация на Dreem - Как да стартираме
ERP, лесно е! - Блог за Dreem
Active Tickets - По какво работихме
Trello - По какво работим
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
DreemUser1



Регистриран на: 16 Сеп 2019
Мнения: 4

МнениеПуснато на: Вто Сеп 17, 2019 2:10 pm    Заглавие: Отговорете с цитат

Здравейте, успях да възстановя на ново файловете и всичко тръгна както трябва. Поздравления за добрият софтуер и добрата поддръжка, която предлагате към него.
Благодаря отново за съдействието.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Покажи мнения от преди:   
Създайте нова тема   Тази тема е заключена - не можеш да отговаряте или да променяте мнения    Unicontsoft Форуми -> Потребителски форум Часовете са според зоната GMT + 2 Часа
Страница 1 от 1

 
Идете на:  
Не Можете да пускате нови теми
Не Можете да отговаряте на темите
Не Можете да променяте съобщенията си
Не Можете да изтривате съобщенията си
Не Можете да гласувате в анкети
Можете да качвате файлове
Можете да сваляте файлове


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group; Translation by Boby Dimitrov
RedSilver 1.01 Theme by DEVPPL HTML Forum; Images by DEVPPL Photoshop Forum