Предишната тема :: Следващата тема |
Автор |
Съобщение |
DreemUser1
Регистриран на: 16 Сеп 2019 Мнения: 4
|
Пуснато на: Пон Сеп 16, 2019 12:12 pm Заглавие: [Решен] Проблем с база данни / нова инсталация / |
|
|
Здравейте, обръщам се към вас със следният проблем.
Първо ще започна с това, че не ползвам аз софтуера а мой клиент. Той ползва софтуера на лаптоп, но никога не е правил архив от програмата. В последствие твърдият диск дефектира и спира да зарежда операционната система.
С външен софтуер извадих mdf и ldf файловете от папка data. На нов твърд диск с операционна система windows 7 инсталирах dreem personal 1.5. Софтуера тръгва и работи.
Спирам следният процес, който не ми позволява да правя редакция върху папката Data, където замествам файловете
http://prikachi.com/images.php?images/187/9651187t.png
При пускане отново на програмата се появява следната грешка:
http://prikachi.com/images.php?images/188/9651188V.png
Дал съм разрешение на всички потребители върху папките свързани с програмата.
Пробвах и вариант дейнсталирам програма и я инсталирам наново, като се опитвам да заредя базата данни, която вече съм заместил. Но по време на инсталацията попадам на следните грешки :
http://prikachi.com/images.php?images/190/9651190s.jpg
http://prikachi.com/images.php?images/191/9651191h.jpg
http://prikachi.com/images.php?images/192/9651192t.jpg
http://prikachi.com/images.php?images/193/9651193x.jpg
Не съм запознат с програмата и начина на работа с нея. Може да правя нещо грешно. Ще съм благодарен, ако намерим решение, понеже цялата им информация е там (става на въпрос за склад). Възможно е да дам и отдалечен достъп |
|
Върнете се в началото |
|
 |
wqw Владимир Висулчев

Регистриран на: 18 Май 2006 Мнения: 1996 Местожителство: София
|
Пуснато на: Пон Сеп 16, 2019 12:50 pm Заглавие: |
|
|
Здравейте,
Копирайте Dreem15_Personal.mdf и .ldf файла в папка C:\TEMP например и при възстановяване на архив в диалога за избор на файл сменете типа на MDF - Файл на база данни така
... и изберете C:\TEMP\Dreem15_Personal.mdf. Ако тези файлове са читави ще успее да ги attach-не, иначе ще гръмне с грешка и най-вероятно са неизползваеми.
Освен това по принцип системата автоматично си прави архиви в папка C:\Program Files\Common Files\Unicontsoft\MSSQL$UCS\Backup всеки път като прави реиндексиране на базата на около 2-3 месеца и създава архивни файлове в папката от вида Dreem15_Personal_db_201906070916.bak или .7z ако имате достъп можете да се опитате и този файл да спасите за всеки случай да си спасят поне номенклатурата с контрагенти, продукти и пр. ако и да не са последните документи издавани.
cheers,
</wqw> _________________
- Чат каналът изисква Регистрация
Документация на Dreem - Как да стартираме
ERP, лесно е! - Блог за Dreem
Trello - По какво работим |
|
Върнете се в началото |
|
 |
DreemUser1
Регистриран на: 16 Сеп 2019 Мнения: 4
|
Пуснато на: Пон Сеп 16, 2019 3:07 pm Заглавие: |
|
|
Благодаря за бързият отговор.
Пробвах това, което ми написахте, но изкарва следната грешка. Също така пробвах и с mdf файлове, които ми пуска с по-стари дати при deep scan на твърдият диск и се получава същото нещо
http://prikachi.com/images.php?images/308/9651308W.jpg
Относно файловете в папка MSSQL$UCS\Backup не ми намира нищо като файл. Дори и на deep scan не ми излиза нищо.
Много ще се радвам да намерим решение, боря се с това нещо от миналата седмица. Ако имате нужда може да направим дистанционна връзка с Team Viewer и да пробвате и вие. Да не би аз да не правя нещо грешно |
|
Върнете се в началото |
|
 |
wqw Владимир Висулчев

Регистриран на: 18 Май 2006 Мнения: 1996 Местожителство: София
|
Пуснато на: Пон Сеп 16, 2019 3:33 pm Заглавие: |
|
|
При това положение почти нищо не може да се направи, явно deep scan не е могло да възстанови mdf/ldf файловете на базата данни за съжаление.
> Относно файловете в папка MSSQL$UCS\Backup не ми намира нищо като файл. Дори и на deep scan не ми излиза нищо.
Възможно е да са били с много стара версия (примерно от преди повече от 5 г.) която да не си е пускала DB Maintenance автоматично. Възможно е папката да е контузена.
В същата папка, но в C:\Program Files(x86)\Common Files пробвахте ли дали има нещо случайно?
Относно Team Viewer, първо само форумите са безплатния канал за поддръжка на безплатната версия. Второ, малко вероятно е сагата да приключи с happy end дори да го погледнем.
cheers,
</wqw> _________________
- Чат каналът изисква Регистрация
Документация на Dreem - Как да стартираме
ERP, лесно е! - Блог за Dreem
Trello - По какво работим |
|
Върнете се в началото |
|
 |
DreemUser1
Регистриран на: 16 Сеп 2019 Мнения: 4
|
Пуснато на: Пон Сеп 16, 2019 4:03 pm Заглавие: |
|
|
Файловете от папка C:\Program Files\Common Files\Unicontsoft излизат всички, но просто в папката backup няма нищо записвано. Като цяло в папката common files всичко излиза.
Какво може да се направи с тях.
Разбирам за съпорта. Благодаря, че се отзовавате и за безплатната версия тук във форума. |
|
Върнете се в началото |
|
 |
wqw Владимир Висулчев

Регистриран на: 18 Май 2006 Мнения: 1996 Местожителство: София
|
Пуснато на: Пон Сеп 16, 2019 5:54 pm Заглавие: |
|
|
Щом в Backup няма нищо, значи тази идея отпада.
Пробвайте друг инструмент за recovery на mdf/ldf файловете. Принципно само с читав mdf също може да се възстанови (като се синтезира празен ldf) но в момента не изглежда ldf файлът да е проблемен.
Самият data file не е възстановен коректно, най-вероятно е пълен с нули от дадена страница нататък.
Ако искате пратете ми ги zip-нати на vlado@unicontsoft.com да ги погледна.
cheers,
</wqw> _________________
- Чат каналът изисква Регистрация
Документация на Dreem - Как да стартираме
ERP, лесно е! - Блог за Dreem
Trello - По какво работим |
|
Върнете се в началото |
|
 |
DreemUser1
Регистриран на: 16 Сеп 2019 Мнения: 4
|
Пуснато на: Вто Сеп 17, 2019 2:10 pm Заглавие: |
|
|
Здравейте, успях да възстановя на ново файловете и всичко тръгна както трябва. Поздравления за добрият софтуер и добрата поддръжка, която предлагате към него.
Благодаря отново за съдействието. |
|
Върнете се в началото |
|
 |
|