Unicontsoft

Дискусионни форуми
[Решен] Проблем при свързване на касов апарат

 
Създайте нова тема   Тази тема е заключена - не можеш да отговаряте или да променяте мнения    Unicontsoft Форуми -> Потребителски форум
Предишната тема :: Следващата тема  
Автор Съобщение
weweb101



Регистриран на: 23 Яну 2011
Мнения: 55

МнениеПуснато на: Сря Ное 28, 2018 10:54 am    Заглавие: [Решен] Проблем при свързване на касов апарат Отговорете с цитат

Здравейте! Инсталирахме новата версия на програмата и при разпечатване на касова бележка системата изписва " непозволена команда или грешна парола на оператор". Касовия апарат е видим от системата, от настройки можем да си пуснем отчет на оператор или периодичен отчет, но при печат на касова бележка дава тази грешка. Парола на оператор нямаме.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
wqw
Владимир Висулчев


Регистриран на: 18 Май 2006
Мнения: 1889
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Сря Ное 28, 2018 11:29 am    Заглавие: Отговорете с цитат

Какъв модел е касовия апарат?

Обикновено паролата на операторите е 0, освен ако не сте сменили номер на оператор във ФП в Администрация->Потребители и групи, тогава паролата съвпада с номера на оператора.

Пробвайте с 0000 или с 1, 2 и т.н.

В настройки на ФП може да се задават и паролите на операторите (като най-добре да съвпадат с паролите по подразбиране) но е добре да знаете какво правите.

cheers,
</wqw>

_________________

- Чат каналът изисква Регистрация
Документация на Dreem - Как да стартираме
ERP, лесно е! - Блог за Dreem
Active Tickets - По какво работихме
Trello - По какво работим
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
weweb101



Регистриран на: 23 Яну 2011
Мнения: 55

МнениеПуснато на: Сря Ное 28, 2018 11:47 am    Заглавие: Апарата е Datecs MP55 Отговорете с цитат

Хиляди благодарностиSmileSmile Сменихме навсякъде паролата на оператора на 0000 и касовата бележка се разпечата. Страхотни сте както винагиSmile
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
wqw
Владимир Висулчев


Регистриран на: 18 Май 2006
Мнения: 1889
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Сря Ное 28, 2018 5:49 pm    Заглавие: Отговорете с цитат

Здравейте,

Какъв е моделът на касовия апарат? Паролата по подразбиране обикновено е 0 за повечето модели касови апарати.

Според мен някой "квартален хакер" Ви е направил "услуга" като е сменил предварително паролата на 0000 като на истинските ФП, за да нямате "проблем" при работа с търговски софтуер. Да не сте закупили КА от stedy.bg?

cheers,
</wqw>

_________________

- Чат каналът изисква Регистрация
Документация на Dreem - Как да стартираме
ERP, лесно е! - Блог за Dreem
Active Tickets - По какво работихме
Trello - По какво работим
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
weweb101



Регистриран на: 23 Яну 2011
Мнения: 55

МнениеПуснато на: Чет Ное 29, 2018 1:17 pm    Заглавие: Отговорете с цитат

Отново здравейте! Касовия апарат е на Datecs МР55. Сега имаме следното затруднение. Всеки път преди да се разпечата касов бон Dreem иска да се въведе паролата. Консултирах се с Datecs и те ми обясниха как да махна паролите на касовия апарат. За съжаление Dreem продължава да иска парола преди всяка бележка. Могат ли да се премахнат тези пароли на оператор?
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
wqw
Владимир Висулчев


Регистриран на: 18 Май 2006
Мнения: 1889
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Чет Ное 29, 2018 2:24 pm    Заглавие: Отговорете с цитат

Здравейте,

Най-добре върнете паролата по подразбиране. За касови апарати на Датекс на Оператор 1 паролата по подразбиране е 0.

В Dreem POS изберете Настройки->Настройки POS принтери (Ctrl+F10) от бутон Функции и следвайте стъпките на екрана по-долу



1. Бутон Настройки (F10)->2. Списък Оператори->3. Първи оператор (Име Фамилия)->4. Реквизит Нова парола

В реквизити Нова парола и Пак парола въведете 0 и запишете. Възможно е фискалното устройство да изисква промяна на парола да се случва след приключване на Z отчет за деня (повечето не го изискват).

cheers,
</wqw>

_________________

- Чат каналът изисква Регистрация
Документация на Dreem - Как да стартираме
ERP, лесно е! - Блог за Dreem
Active Tickets - По какво работихме
Trello - По какво работим
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Покажи мнения от преди:   
Създайте нова тема   Тази тема е заключена - не можеш да отговаряте или да променяте мнения    Unicontsoft Форуми -> Потребителски форум Часовете са според зоната GMT + 2 Часа
Страница 1 от 1

 
Идете на:  
Не Можете да пускате нови теми
Не Можете да отговаряте на темите
Не Можете да променяте съобщенията си
Не Можете да изтривате съобщенията си
Не Можете да гласувате в анкети
Можете да качвате файлове
Можете да сваляте файлове


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group; Translation by Boby Dimitrov
RedSilver 1.01 Theme by DEVPPL HTML Forum; Images by DEVPPL Photoshop Forum