Unicontsoft

Дискусионни форуми
проблем при свързване на фискално устройство с програмата

 
Създайте нова тема   Напишете отговор    Unicontsoft Форуми -> Потребителски форум
Предишната тема :: Следващата тема  
Автор Съобщение
lavendor



Регистриран на: 13 Ное 2018
Мнения: 3

МнениеПуснато на: Вто Ное 13, 2018 2:58 pm    Заглавие: проблем при свързване на фискално устройство с програмата Отговорете с цитат

Моля да ми съдействате за отстраняване на проблема!


Untitled.png
 Описание:
 Размер:  72.9 KB
 Преглеждания:  2356 път(и)

Untitled.png


Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение AIM Адрес
wqw
Владимир Висулчев


Регистриран на: 18 Май 2006
Мнения: 1383
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Вто Ное 13, 2018 3:31 pm    Заглавие: Отговорете с цитат

Здравейте,

Кажете ни модел и производител на касовия апарат/фискалния принтер. Също как е свързан -- USB, сериен (COM) порт, някакви преходници има ли по трасето.

cheers,
</wqw>

_________________

- Чат каналът изисква Регистрация
Документация на Dreem - Как да стартираме
ERP, лесно е! - Блог за Dreem
Active Tickets - По какво работихме
Trello - По какво работим
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
lavendor



Регистриран на: 13 Ное 2018
Мнения: 3

МнениеПуснато на: Вто Ное 13, 2018 5:37 pm    Заглавие: Отговорете с цитат

Моделът на касовия апарат е Dateks DP-150 KL, има преходник за връзка между кабела на касовия апарат и компютъра. До момента е работил с такъв преходник, но свързващият кабел се счупи и купих нов.
Работи в режим сериен порт СОМ3, 9600.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение AIM Адрес
wqw
Владимир Висулчев


Регистриран на: 18 Май 2006
Мнения: 1383
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Вто Ное 13, 2018 8:04 pm    Заглавие: Отговорете с цитат

Явно има някакъв проблем с комуникацията с PC-то. Трябва някой който разбира да го погледне и да го подкара със сервизната програма на Датекс първо, за да сме сигурни че кабела и конвертора по трасето са читави.

Най-добре се обърнете към сервиз за касови апарати от където сте го купили да дойде на място някой да го подкара в режим на фискален принтер и да се увери че работи със FDInit for clients -- сервизната програма на Датекс за клиенти.

В момента не мога да Ви дадем никакви насоки, понеже проблемът не е във софтуера Dreem Personal. Най-вероятно имате хардуерен проблем с кабела/конвертора към КА. По-малко вероятно е да имате проблем с драйвера за Windows 10 на конвертора към USB, който ползвате.

cheers,
</wqw>

_________________

- Чат каналът изисква Регистрация
Документация на Dreem - Как да стартираме
ERP, лесно е! - Блог за Dreem
Active Tickets - По какво работихме
Trello - По какво работим
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Покажи мнения от преди:   
Създайте нова тема   Напишете отговор    Unicontsoft Форуми -> Потребителски форум Часовете са според зоната GMT + 2 Часа
Страница 1 от 1

 
Идете на:  
Не Можете да пускате нови теми
Не Можете да отговаряте на темите
Не Можете да променяте съобщенията си
Не Можете да изтривате съобщенията си
Не Можете да гласувате в анкети
Можете да качвате файлове
Можете да сваляте файлове


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group; Translation by: Boby Dimitrov
RedSilver 1.01 Theme by DEVPPL HTML Forum; Images by DEVPPL Photoshop Forum