Unicontsoft

Дискусионни форуми
[Решен] Проблем след качване на версия 2017.11.16

 
Създайте нова тема   Тази тема е заключена - не можеш да отговаряте или да променяте мнения    Unicontsoft Форуми -> Потребителски форум
Предишната тема :: Следващата тема  
Автор Съобщение
nbalov



Регистриран на: 03 Яну 2010
Мнения: 21

МнениеПуснато на: Пон Ное 20, 2017 9:51 pm    Заглавие: [Решен] Проблем след качване на версия 2017.11.16 Отговорете с цитат

Здравейте, след ъпгрейд до последна версия 2017.11.16 ми излизат доста съобщения за грешка. Работя с Windows 10 Home Version 1709, OS Build: 16299.64
Прилагам една от грешките, която ми дава при приключване на покупка:
Код:
The count aggregate operation cannot take a uniqueidentifier data type as an argument.

Call stack:
[KIRA] DreemTrade15.frmSupDocuments({C8F880FD-2485-4BE9-BD7F-A4E157837944}@Dreem15_Personal bind ctxSupDocuments(frmSysMain.ctxSupDocuments@Dreem15_Personal, 603), 678).m_oForm_Save(4611)
[KIRA] DreemContainer15.cHost(Dreem15_Personal (Niki), 209).RemoteExec(1596)
[KIRA] DreemContainer15.cTransProxy(Supplies.UpdSupDocsDetails, owner DreemTrade15.frmSupDocuments bind frmSupDocuments( bind ctxSupDocuments(frmSysMain.ctxSupDocuments@Dreem15_Personal, 603), 678)@2017.11.20 21:47:20.476, 446).BeginExec(1095)
[KIRA] DreemTrans15.cAdm_Supplies.UpdSupDocsDetails(1329)
[KIRA] DreemTrans15.mdDAL.GetDataHelper(1330)
[KIRA] DreemTrans15.mdDAL.pvHandleDalError((local)\UCS / Dreem15_Personal)
DECLARE @p53 INT, @p54 UNIQUEIDENTIFIER, @p55 UNIQUEIDENTIFIER, @p56 VARCHAR(1000), @p57 VARCHAR(255), @p58 DATETIME
EXEC dbo.usp_sup_SetState '{C8F880FD-2485-4BE9-BD7F-A4E157837944}', 2, 0, 0, '20171120', 0.0, 0, '', NULL, 0, 0, 0, '20171120', 0, 0, 0, '20171120', 0, NULL, 0, 0, '20171120', NULL, 0.0, 0, 0, 0, '20171120', '20171120', NULL, NULL, 0, 0, '20171120', 0.0, 0, 0, 0, 0, '', NULL, 0, 0, NULL, '20171120', 0, '20171120', NULL, NULL, 0, 1, 1, @p53 OUTPUT, @p54 OUTPUT, @p55 OUTPUT, @p56 OUTPUT, @p57 OUTPUT, @p58 OUTPUT
SELECT @p53 AS BllError, @p54 AS BllCrossID, @p55 AS BllRowID, @p56 AS BllDocText, @p57 AS BllLockName, @p58 AS BllExpiryDate
0x80040E07
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
wqw
Владимир Висулчев


Регистриран на: 18 Май 2006
Мнения: 1237
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Вто Ное 21, 2017 4:02 pm    Заглавие: Отговорете с цитат

Здравейте,

Пробвайте с последната реализация 2017.11.21 дали се оправя проблема.

cheers,
</wqw>

_________________

- Чат каналът изисква Регистрация
Документация на Dreem - Как да стартираме
ERP, лесно е! - Блог за Dreem
Active Tickets - По какво работихме
Trello - По какво работим
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
nbalov



Регистриран на: 03 Яну 2010
Мнения: 21

МнениеПуснато на: Вто Ное 21, 2017 8:54 pm    Заглавие: Отговорете с цитат

Здравейте,

С новата версия проблемът се оправи. Много Ви благодаря.
Бързи и точни както винаги.

Поздрави,
Николай Балов
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Покажи мнения от преди:   
Създайте нова тема   Тази тема е заключена - не можеш да отговаряте или да променяте мнения    Unicontsoft Форуми -> Потребителски форум Часовете са според зоната GMT + 2 Часа
Страница 1 от 1

 
Идете на:  
Не Можете да пускате нови теми
Не Можете да отговаряте на темите
Не Можете да променяте съобщенията си
Не Можете да изтривате съобщенията си
Не Можете да гласувате в анкети
Можете да качвате файлове
Можете да сваляте файлове


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group; Translation by: Boby Dimitrov
RedSilver 1.01 Theme by DEVPPL HTML Forum; Images by DEVPPL Photoshop Forum