Unicontsoft

Дискусионни форуми
Проблем с връзката касов апарат-Дрийм

 
Създайте нова тема   Напишете отговор    Unicontsoft Форуми -> Потребителски форум
Предишната тема :: Следващата тема  
Автор Съобщение
biodarove



Регистриран на: 20 Мар 2014
Мнения: 15
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Вто Май 23, 2017 9:41 am    Заглавие: Проблем с връзката касов апарат-Дрийм Отговорете с цитат

Здравейте,
Преди два дни направихме успешна връзка на касовия апарат с ПОС. Касовият апарат е Дейзи Perfect SK-L. Висичко заработи добре до към десетата продажба, където нещо "заби" - не се отпечата касов бон и започна да се върти синьото кръгче.... Изчаках, но нищо.. Затворих програмата и отворих отново. Това нещо се повтори многократно, включително и при приключването на деня (F9).
Моля, кажете на какво би могло да се дължи това и има ли начин да го отстраним?
Благодаря предварително!
Валентина

_________________
www.biodarove.com
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла
wqw
Владимир Висулчев


Регистриран на: 18 Май 2006
Мнения: 1290
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Вто Май 23, 2017 11:29 am    Заглавие: Отговорете с цитат

Здравейте,

Проверете дали касовия апарат въобще работи (като касов апарат) -- т.е. пробвайте да издадете касова бележка от клавиатурата.

После проверете дали касовия апарат въобще има връзка към PC с неговите диагностични програми в режим на ФП.

По принцип с този касов апарат имахме много проблеми и клиентите ги смениха преди да се уверим че сме отстранили всички edge cases.

cheers,
</wqw>

_________________

- Чат каналът изисква Регистрация
Документация на Dreem - Как да стартираме
ERP, лесно е! - Блог за Dreem
Active Tickets - По какво работихме
Trello - По какво работим
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
biodarove



Регистриран на: 20 Мар 2014
Мнения: 15
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Вто Май 23, 2017 11:51 am    Заглавие: Отговорете с цитат

Явно има нещо в самия апарат, въпреки, че всичко за което ме питате сме го тествали и си е ок. Работи в режим РС и може да издава самостоятелно касови бележки...
_________________
www.biodarove.com
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла
wqw
Владимир Висулчев


Регистриран на: 18 Май 2006
Мнения: 1290
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Вто Май 23, 2017 12:25 pm    Заглавие: Отговорете с цитат

Здравейте,

За да разберем какво се случва ще ни трябват журнали от комуникацията на Dreem POS Personal с фискалното устройство, което ще отнеме известно усилие от Ваша страна.

Пробвайте да свалите DreemPos.bat на проблемната машина и да го стартирате. След което започнете да издавате касови бележки докато се появи проблемът.

В този момент излезте от Dreem POS Personal и ни изпратете журналния файл DreemPos.UcsFP.log който се намира в същата папка, от която сте стартирали DreemPos.bat.

Можете да го качите като прикачен файл тук във форума или да ми го пратите на ел. поща vlado@unicontsoft.com

cheers,
</wqw>

_________________

- Чат каналът изисква Регистрация
Документация на Dreem - Как да стартираме
ERP, лесно е! - Блог за Dreem
Active Tickets - По какво работихме
Trello - По какво работим
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
biodarove



Регистриран на: 20 Мар 2014
Мнения: 15
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Вто Май 23, 2017 12:33 pm    Заглавие: Отговорете с цитат

Добре, ще опитам да го направя, ако успея Smile
Благодаря Ви!

_________________
www.biodarove.com
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла
Покажи мнения от преди:   
Създайте нова тема   Напишете отговор    Unicontsoft Форуми -> Потребителски форум Часовете са според зоната GMT + 2 Часа
Страница 1 от 1

 
Идете на:  
Не Можете да пускате нови теми
Не Можете да отговаряте на темите
Не Можете да променяте съобщенията си
Не Можете да изтривате съобщенията си
Не Можете да гласувате в анкети
Можете да качвате файлове
Можете да сваляте файлове


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group; Translation by: Boby Dimitrov
RedSilver 1.01 Theme by DEVPPL HTML Forum; Images by DEVPPL Photoshop Forum