Unicontsoft

Дискусионни форуми
[Решен] Невъзможно инсталиране на контейнер компонент

 
Създайте нова тема   Тази тема е заключена - не можеш да отговаряте или да променяте мнения    Unicontsoft Форуми -> Потребителски форум
Предишната тема :: Следващата тема  
Автор Съобщение
2687



Регистриран на: 01 Сеп 2014
Мнения: 2

МнениеПуснато на: Пет Апр 14, 2017 12:17 am    Заглавие: [Решен] Невъзможно инсталиране на контейнер компонент Отговорете с цитат

Здравейте,

След като направих инсталация на новата версия и се опитах да възстановя база от архива програмата ми изписа "Невъзможно инсталиране на контейнер компонент".

Моля за съдействие, как да да разреша проблема.

Предварително благодаря
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
wqw
Владимир Висулчев


Регистриран на: 18 Май 2006
Мнения: 1889
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Пет Апр 14, 2017 9:36 am    Заглавие: Отговорете с цитат

Здравейте,

С коя реализация по-точно се получава проблема?

Пробвайте да деинсталирате Dreem Personal от Add/Remove Programs и пуснете инсталацията отново, като на втора стъпка изберете да запази съществуващата база данни.

FYI, като се появи прозорец с грешка, можете с copy/paste да прехвърлите точното съобщение. Получава се нещо такова
Код:
---------------------------
Dreem Personal
---------------------------
Невъзможно създаване на системни компоненти. Липсва регистрацията на контейнер компонент!

Моля коригирайте инсталацията на Dreem Personal или се обърнете към системния администратор
---------------------------
OK   
---------------------------

cheers,
</wqw>

_________________

- Чат каналът изисква Регистрация
Документация на Dreem - Как да стартираме
ERP, лесно е! - Блог за Dreem
Active Tickets - По какво работихме
Trello - По какво работим
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
2687



Регистриран на: 01 Сеп 2014
Мнения: 2

МнениеПуснато на: Вто Апр 18, 2017 11:58 am    Заглавие: Отговорете с цитат

wqw написа:
Здравейте,

С коя реализация по-точно се получава проблема?

Пробвайте да деинсталирате Dreem Personal от Add/Remove Programs и пуснете инсталацията отново, като на втора стъпка изберете да запази съществуващата база данни.

FYI, като се появи прозорец с грешка, можете с copy/paste да прехвърлите точното съобщение. Получава се нещо такова
Код:
---------------------------
Dreem Personal
---------------------------
Невъзможно създаване на системни компоненти. Липсва регистрацията на контейнер компонент!

Моля коригирайте инсталацията на Dreem Personal или се обърнете към системния администратор
---------------------------
OK   
---------------------------

cheers,
</wqw>



Здравейте,

Изпращам съобщението:



Problem - dreem.doc
 Описание:

Сваляне
 Име на файл:  Problem - dreem.doc
 Размер:  226 KB
 Свален:  1185 път(и)

Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
wqw
Владимир Висулчев


Регистриран на: 18 Май 2006
Мнения: 1889
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Вто Апр 18, 2017 2:20 pm    Заглавие: Отговорете с цитат

Здравейте,

Пробвахте ли като излезе съобщението с Ctrl+C да копирате текста му и после Ctrl+V да го поставите във форума? Това ми беше препоръката, не беше нужно да правите screenshot на екрана. Но благодарение на него виждам че текстът на грешката е "Невъзможно инициализиране на контейнер компонент" -- т.е. в описанието няма "инсталиране".

Относно грешката: най-вероятно имате същия проблем както всички останали потребители на Dreem Personal след инсталация на windows update от 11-ти април. Решения на проблема се обсъждат в тази тема -- https://www.unicontsoft.com/forum/viewtopic.php?t=1042

cheers,
</wqw>

_________________

- Чат каналът изисква Регистрация
Документация на Dreem - Как да стартираме
ERP, лесно е! - Блог за Dreem
Active Tickets - По какво работихме
Trello - По какво работим
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Вяра Стайкова



Регистриран на: 19 Апр 2018
Мнения: 3

МнениеПуснато на: Чет Апр 19, 2018 1:12 pm    Заглавие: Отговорете с цитат

Здравейте , аз също имам проблем с инсталацията - изписва ми - невъзможно създаване на системни компоненти.Липсва регистрацията на контейнер компонент!
моля коригирайте инсталацията или се обърнете към системен администратор.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла
wqw
Владимир Висулчев


Регистриран на: 18 Май 2006
Мнения: 1889
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Чет Апр 19, 2018 5:33 pm    Заглавие: Отговорете с цитат

Пробвахте ли преинсталация както е описано по-горе?

cheers,
</wqw>

_________________

- Чат каналът изисква Регистрация
Документация на Dreem - Как да стартираме
ERP, лесно е! - Блог за Dreem
Active Tickets - По какво работихме
Trello - По какво работим
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Вяра Стайкова



Регистриран на: 19 Апр 2018
Мнения: 3

МнениеПуснато на: Вто Апр 24, 2018 8:29 am    Заглавие: Отговорете с цитат

Да ,пробвах няколко пъти и все същият проблем
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла
wqw
Владимир Висулчев


Регистриран на: 18 Май 2006
Мнения: 1889
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Вто Апр 24, 2018 9:26 am    Заглавие: Отговорете с цитат

Вяра Стайкова написа:
Да ,пробвах няколко пъти и все същият проблем

Пробвайте да деинсталирате Dreem Personal 1.5 от контролния панел (това е важно). Проверете дали няма второ копие на Dreem Personal 1.5 в списъка с програми на Add/Remove Programs и го деинсталирайте и него.

После свалете последната реализация и стартирайте DreemPrs15.exe

На втора стъпка на помощника изберете инсталацията да използва съществуващата база данни.

cheers,
</wqw>

_________________

- Чат каналът изисква Регистрация
Документация на Dreem - Как да стартираме
ERP, лесно е! - Блог за Dreem
Active Tickets - По какво работихме
Trello - По какво работим
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Вяра Стайкова



Регистриран на: 19 Апр 2018
Мнения: 3

МнениеПуснато на: Вто Апр 24, 2018 10:32 am    Заглавие: Отговорете с цитат

Получи се , Благодаря Ви!!!
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла
wqw
Владимир Висулчев


Регистриран на: 18 Май 2006
Мнения: 1889
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Вто Апр 24, 2018 10:49 am    Заглавие: Отговорете с цитат

wqw написа:
Пробвахте ли преинсталация както е описано по-горе?

cheers,
</wqw>

Вяра Стайкова написа:
Да ,пробвах няколко пъти и все същият проблем

Интересно тук защо не се е получавало. . .

cheers,
</wqw>

_________________

- Чат каналът изисква Регистрация
Документация на Dreem - Как да стартираме
ERP, лесно е! - Блог за Dreem
Active Tickets - По какво работихме
Trello - По какво работим
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Покажи мнения от преди:   
Създайте нова тема   Тази тема е заключена - не можеш да отговаряте или да променяте мнения    Unicontsoft Форуми -> Потребителски форум Часовете са според зоната GMT + 2 Часа
Страница 1 от 1

 
Идете на:  
Не Можете да пускате нови теми
Не Можете да отговаряте на темите
Не Можете да променяте съобщенията си
Не Можете да изтривате съобщенията си
Не Можете да гласувате в анкети
Можете да качвате файлове
Можете да сваляте файлове


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group; Translation by Boby Dimitrov
RedSilver 1.01 Theme by DEVPPL HTML Forum; Images by DEVPPL Photoshop Forum