Unicontsoft

Дискусионни форуми
Проблем с инсталиране на DreemPrs1.5

 
Създайте нова тема   Напишете отговор    Unicontsoft Форуми -> Потребителски форум
Предишната тема :: Следващата тема  
Автор Съобщение
mihelota



Регистриран на: 06 Яну 2010
Мнения: 4

МнениеПуснато на: Сря Яну 06, 2010 10:32 am    Заглавие: Проблем с инсталиране на DreemPrs1.5 Отговорете с цитат

Опитах да инсталирам DreemPrs1.5, но ми дава следната грешка:

"Отказан достъп до MSDE сървър
Msg 14: Invalid connection
Msg 14: ConnectionOpen (ParseConnectParams())"

Някой знае ли как да се справя с този проблем?
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
wqw
Владимир Висулчев


Регистриран на: 18 Май 2006
Мнения: 1892
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Сря Яну 06, 2010 12:20 pm    Заглавие: Отговорете с цитат

Здравейте,

На какъв Windows получавате тази грешка?

Ако имате предишна версия на Dreem Personal 1.5, пробвайте първо да я деинсталирате от Add/Remove Programs и повторно стартирайте инсталацията от DreemPrs15.EXE

cheers,
</wqw>

_________________

- Чат каналът изисква Регистрация
Документация на Dreem - Как да стартираме
ERP, лесно е! - Блог за Dreem
Active Tickets - По какво работихме
Trello - По какво работим
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
mihelota



Регистриран на: 06 Яну 2010
Мнения: 4

МнениеПуснато на: Чет Яну 07, 2010 2:50 pm    Заглавие: Отговорете с цитат

Здравейте,
Windows-а ми е XP и нямам стара версия на програмата.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
wqw
Владимир Висулчев


Регистриран на: 18 Май 2006
Мнения: 1892
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Чет Яну 07, 2010 5:19 pm    Заглавие: Отговорете с цитат

А имате ли инсталиран някакъв firewall софтуер?

cheers,
</wqw>

_________________

- Чат каналът изисква Регистрация
Документация на Dreem - Как да стартираме
ERP, лесно е! - Блог за Dreem
Active Tickets - По какво работихме
Trello - По какво работим
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
mihelota



Регистриран на: 06 Яну 2010
Мнения: 4

МнениеПуснато на: Пон Яну 11, 2010 11:03 am    Заглавие: Отговорете с цитат

Нямам инсталиран firewall софтуер.
Все пак пробвах да изключа firewall-а и да инсталирам, но пак същото.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
wqw
Владимир Висулчев


Регистриран на: 18 Май 2006
Мнения: 1892
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Пон Яну 11, 2010 11:30 am    Заглавие: Отговорете с цитат

Настроен ли е на български windows-а?

От Control Panel стартирайте Regional and Language Options и на третия панел Advanced на Language for non-Unicode programs трябва да изберете Bulgarian.

cheers,
</wqw>

_________________

- Чат каналът изисква Регистрация
Документация на Dreem - Как да стартираме
ERP, лесно е! - Блог за Dreem
Active Tickets - По какво работихме
Trello - По какво работим
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
mihelota



Регистриран на: 06 Яну 2010
Мнения: 4

МнениеПуснато на: Вто Яну 19, 2010 10:32 am    Заглавие: Отговорете с цитат

Windows-а си е настроен на Bulgarian.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
wqw
Владимир Висулчев


Регистриран на: 18 Май 2006
Мнения: 1892
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Вто Яну 19, 2010 2:44 pm    Заглавие: Отговорете с цитат

Имате ли инсталиран Service Pack за XP-то и коя версия е Service Pack-а?

cheers,
</wqw>

_________________

- Чат каналът изисква Регистрация
Документация на Dreem - Как да стартираме
ERP, лесно е! - Блог за Dreem
Active Tickets - По какво работихме
Trello - По какво работим
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
wqw
Владимир Висулчев


Регистриран на: 18 Май 2006
Мнения: 1892
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Вто Яну 19, 2010 3:29 pm    Заглавие: Отговорете с цитат

Друго,

Ако можете свалете DreemPrs15.zip на вашия диск и го разпекатирайте. В архива се съдържа файл StartLog.bat, който трябва да стартирате, за да изпълните инсталацията на Dreem Personal докато се получи грешката.

В папката, в коята е StartLog.bat, ще се създаде журнален файл install.log, който представлява интерес за нас. Качете го тук във форума (най-добре компресиран със zip) или ми го пратете на пощата на wqw при unicontsoft точка com.

Ако това е прекалено сложно за Вас и на машината има интернет, можем да се уговорим за сесия с Team Viewer, за да погледнем какъв точно е проблема при Вас.

cheers,
</wqw>

_________________

- Чат каналът изисква Регистрация
Документация на Dreem - Как да стартираме
ERP, лесно е! - Блог за Dreem
Active Tickets - По какво работихме
Trello - По какво работим
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
gocheto01



Регистриран на: 22 Яну 2007
Мнения: 35

МнениеПуснато на: Пон Фев 08, 2010 11:40 am    Заглавие: Отговорете с цитат

Имам проблем с инсталирането на последната версия. Дава ми грешка относно МОП самоосигурен.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
wqw
Владимир Висулчев


Регистриран на: 18 Май 2006
Мнения: 1892
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Пон Фев 08, 2010 1:33 pm    Заглавие: Отговорете с цитат

gocheto01 написа:
Имам проблем с инсталирането на последната версия. Дава ми грешка относно МОП самоосигурен.

Да, проблемът е оправен. В реализацията ( 2010.2.8 ) проверява дали потребителят вече е въвел МОП за 2010-та и не се "стряска".

cheers,
</wqw>

_________________

- Чат каналът изисква Регистрация
Документация на Dreem - Как да стартираме
ERP, лесно е! - Блог за Dreem
Active Tickets - По какво работихме
Trello - По какво работим
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
gocheto01



Регистриран на: 22 Яну 2007
Мнения: 35

МнениеПуснато на: Пон Фев 08, 2010 1:57 pm    Заглавие: Отговорете с цитат

Благодаря за бързата реакция. Страхотни сте.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Покажи мнения от преди:   
Създайте нова тема   Напишете отговор    Unicontsoft Форуми -> Потребителски форум Часовете са според зоната GMT + 2 Часа
Страница 1 от 1

 
Идете на:  
Не Можете да пускате нови теми
Не Можете да отговаряте на темите
Не Можете да променяте съобщенията си
Не Можете да изтривате съобщенията си
Не Можете да гласувате в анкети
Можете да качвате файлове
Можете да сваляте файлове


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group; Translation by Boby Dimitrov
RedSilver 1.01 Theme by DEVPPL HTML Forum; Images by DEVPPL Photoshop Forum