Unicontsoft

Дискусионни форуми
проблем

 
Създайте нова тема   Напишете отговор    Unicontsoft Форуми -> Потребителски форум
Предишната тема :: Следващата тема  
Автор Съобщение
andy_vn



Регистриран на: 14 Авг 2009
Мнения: 4

МнениеПуснато на: Съб Авг 15, 2009 11:14 am    Заглавие: проблем Отговорете с цитат

Здравейте отново, защо Dreem Personal 1.5 всеки път ми иска да се свърже със сървъра и всеки път ми излиза следното съобщение: "Сървърът за база данни не може да бъде достъпен. Обърнете се към Вашия системен администратор.

Оригинално съобщение за грешка: [DBNETLIB][ConnectionOpen (Connect()).]SQL Server does not exist or access denied.

Моля повторете операцията след известно време"

какво да направя за да не се опитва да се свързва със сървъра?
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
toni
Гост





МнениеПуснато на: Пон Авг 17, 2009 11:42 am    Заглавие: Отговорете с цитат

Здравейте,
Каква операционна система използвате?
Също така бихте ли проверили, дали "MSDE е стартиран/спрян".

Поздрави,
Тони



DreemPersonal.PNG
 Описание:
 Размер:  17.38 KB
 Преглеждания:  17393 път(и)

DreemPersonal.PNG


Върнете се в началото
andy_vn



Регистриран на: 14 Авг 2009
Мнения: 4

МнениеПуснато на: Пон Авг 17, 2009 1:41 pm    Заглавие: re Отговорете с цитат

използвам Windows Vista, а относно MSDE не знам дали е включен или не защото такъв прозорец какъвто сте ми прикрепили не ми излиза и не мога да видя.
Вижте какво ми излиза в самото начало (dreem.jpg)

след няколко пъти натискане на бутона "отказ" ми се зарежда програмата след което се появява следния прозорец (dreem2.jpg)
и най накрая (dreem3.jpg)



dreem3.jpg
 Описание:
 Размер:  112.61 KB
 Преглеждания:  17388 път(и)

dreem3.jpg



dreem2.jpg
 Описание:
 Размер:  101.04 KB
 Преглеждания:  17388 път(и)

dreem2.jpg



dreem.jpg
 Описание:
 Размер:  50.09 KB
 Преглеждания:  17388 път(и)

dreem.jpg


Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
toni
Гост





МнениеПуснато на: Пон Авг 17, 2009 3:22 pm    Заглавие: Отговорете с цитат

Здравейте,
Пробвайте да инсталирате програмата отново:
1. От Control Panel -> Programs премахнете изцяло Dreem Personal
2. Инсталирайте версията

Ако отново има проблем, се обадете на тел. (02) 952 35 11 или (02) 952 35 95

Поздрави,
Тони
Върнете се в началото
andy_vn



Регистриран на: 14 Авг 2009
Мнения: 4

МнениеПуснато на: Вто Авг 18, 2009 8:49 am    Заглавие: re Отговорете с цитат

преинсталирах програмата и при новата инсталация ми даде някакъв проблем с антивирусната програма, откри някакъв файл за вирус, дадох му че не е вирус и сега програмата работи добре Smile
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
wqw
Владимир Висулчев


Регистриран на: 18 Май 2006
Мнения: 1889
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Пет Сеп 11, 2009 5:05 pm    Заглавие: Отговорете с цитат

И други потребители се оплакват, че Avira AntiVir Personal намира TR/Crypt.ULPM.Gen във UcsFP10.dll и UcsStackWalk.dll

Все още изследваме проблема, но ситуацията за нас е не по-малко досадна, отколкото за потребителите, защото сме сигурни, че сигналът е фалшив.

cheers,
</wqw>

_________________

- Чат каналът изисква Регистрация
Документация на Dreem - Как да стартираме
ERP, лесно е! - Блог за Dreem
Active Tickets - По какво работихме
Trello - По какво работим
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Покажи мнения от преди:   
Създайте нова тема   Напишете отговор    Unicontsoft Форуми -> Потребителски форум Часовете са според зоната GMT + 2 Часа
Страница 1 от 1

 
Идете на:  
Не Можете да пускате нови теми
Не Можете да отговаряте на темите
Не Можете да променяте съобщенията си
Не Можете да изтривате съобщенията си
Не Можете да гласувате в анкети
Можете да качвате файлове
Можете да сваляте файлове


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group; Translation by Boby Dimitrov
RedSilver 1.01 Theme by DEVPPL HTML Forum; Images by DEVPPL Photoshop Forum