Unicontsoft

Дискусионни форуми
Замръзване при стартиране на Dreem

 
Създайте нова тема   Напишете отговор    Unicontsoft Форуми -> Потребителски форум
Предишната тема :: Следващата тема  
Автор Съобщение
mupcku



Регистриран на: 22 Авг 2019
Мнения: 216

МнениеПуснато на: Съб Юни 10, 2023 11:52 am    Заглавие: Замръзване при стартиране на Dreem Отговорете с цитат

Здравейте,

Програмата замръзва при стартиране на етап "Получаване на данни..." и Валидиране на потребител...
Какво можем да направим?
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
mupcku



Регистриран на: 22 Авг 2019
Мнения: 216

МнениеПуснато на: Съб Юни 10, 2023 12:06 pm    Заглавие: Отговорете с цитат

Реиндексирахме базата данни, приложихме текущата версия на базата, инсталирахме последната реализация....не става...
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
wqw
Владимир Висулчев


Регистриран на: 18 Май 2006
Мнения: 1892
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Съб Юни 10, 2023 4:03 pm    Заглавие: Отговорете с цитат

Здравейте,

1. Направете архив на базата данни и пробвайте да влезете пак

2. Рестартирайте машината и пробвайте да влезете пак

3. Провайте да реиндексирате база данни и пробвайте пак



4. Приложете текуща версия на базата данни и пробвайте пак

5. Направете аварийна база данни и пробвайте пак



Ако нищо по-горе не работи и успешно направите аварийна база данни, можете да я възстановите като текуща и да пробвате да влезете в нея.

Какъв е размерът на базата данни при Вас? Може да се ориентирате по размера на BAK файла в архива на базата данни. Принципно версията на MSDE която се инсталира с Personal версията поддържа до 2GB данни.

Може да се мисли да инсталирате свободната версия на SQL Server 2008 R2 както е описано в тема Обновяване на версия на MSSQL, която вече ще поддържа база данни до 10GB.

cheers,
</wqw>

_________________

- Чат каналът изисква Регистрация
Документация на Dreem - Как да стартираме
ERP, лесно е! - Блог за Dreem
Active Tickets - По какво работихме
Trello - По какво работим
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
mupcku



Регистриран на: 22 Авг 2019
Мнения: 216

МнениеПуснато на: Пон Юни 12, 2023 8:27 am    Заглавие: Отговорете с цитат

Привет,

В събота успяхме по някакъв начин да се докопаме до програмата (не и до ПОС), след изпълнение на някоя от стъпките, не помним точно коя, защото опитахме многократно всички от тях. Но днес отново се получава същото и ги започнахме подред. След създаването на аварийна база успяхме да стартираме програмата някакси, но още при първия документ, който въведохме за покупка - тотално зацикли и при отказ за запазване на документа, програмата директно се затвори.

Къде можем да търсим проблема?

Edit: До сега сме влизали в програмата и в ПОС мигновено, не ни се е налагало въобще да чакаме. Проблема започна да се случва в събота, след като се наложи да преместим служебния компютър и бяхме разкачили всички кабели, включително и този към касовия апарат.

В момента не можем да стартираме ПОС, защото цикли на "Търсене на фискално устройство" и не стигаме до диалоговия прозорец, в който можем да променим настройките.

Какво е възможно да се е объркало тогава?
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
wqw
Владимир Висулчев


Регистриран на: 18 Май 2006
Мнения: 1892
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Пон Юни 12, 2023 10:09 am    Заглавие: Отговорете с цитат

> В момента не можем да стартираме ПОС, защото цикли на "Търсене на фискално устройство" и не стигаме до диалоговия прозорец, в който можем да променим настройките.

Докато цикли можете да погледнете настройките на ФУ през иконата на драйвер UcsFPHub, която се намира до часовника:



Ако това също не може да се отвори, можете да пробвате да преименувате файл UcsFPHub.conf в папка C:\Documents and Settings\{user}\Local Settings\Application Data\Unicontsoft\UcsFPHub или да го отворите и да копирате съдържанието му тук в темата.

cheers,
</wqw>

_________________

- Чат каналът изисква Регистрация
Документация на Dreem - Как да стартираме
ERP, лесно е! - Блог за Dreem
Active Tickets - По какво работихме
Trello - По какво работим
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Покажи мнения от преди:   
Създайте нова тема   Напишете отговор    Unicontsoft Форуми -> Потребителски форум Часовете са според зоната GMT + 2 Часа
Страница 1 от 1

 
Идете на:  
Не Можете да пускате нови теми
Не Можете да отговаряте на темите
Не Можете да променяте съобщенията си
Не Можете да изтривате съобщенията си
Не Можете да гласувате в анкети
Можете да качвате файлове
Можете да сваляте файлове


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group; Translation by Boby Dimitrov
RedSilver 1.01 Theme by DEVPPL HTML Forum; Images by DEVPPL Photoshop Forum