Предишната тема :: Следващата тема |
Автор |
Съобщение |
mupcku
Регистриран на: 22 Авг 2019 Мнения: 227
|
Пуснато на: Сря Май 04, 2022 11:16 am Заглавие: Email клиент |
|
|
Здравейте,
В предишните реализации успешно използвахме изпращането на документи по имейл през системата, като дори ни бяхте изпратили един файл, с който да редактираме темплейта.
С текущата реализация обаче (мисля, че проблемът е още от предходната) програмата автоматично търси Microsoft Outlook, като email клиент в Windows, а ние използвахме/ме Mozilla Thunderbird. В настройките за програми по подразбиране никъде не съществува Outlook.
Как можем да върнем по подразбиране програмата да изполва Thunderbird?
Благодаря!
|
|
Върнете се в началото |
|
|
wqw Владимир Висулчев
Регистриран на: 18 Май 2006 Мнения: 1943 Местожителство: София
|
Пуснато на: Сря Май 04, 2022 11:40 am Заглавие: |
|
|
Здравейте,
Вероятно междувременно сте инсталирали Outlook, защото не сме правили промени в тази функзионалност последните две реализации.
Пробвайте в настройки на обкръжението (Environment Settings) да добавите елемент _UCS_DREEM_NO_OUTLOOK със стойност 1
cheers,
</wqw>
_________________
- Чат каналът изисква Регистрация
Документация на Dreem - Как да стартираме
ERP, лесно е! - Блог за Dreem
Trello - По какво работим |
|
Върнете се в началото |
|
|
mupcku
Регистриран на: 22 Авг 2019 Мнения: 227
|
Пуснато на: Сря Май 04, 2022 3:36 pm Заглавие: |
|
|
Супер!
Сработи!
Благодаря!
|
|
Върнете се в началото |
|
|
dmkeood
Регистриран на: 25 Яну 2023 Мнения: 2
|
Пуснато на: Сря Яну 25, 2023 9:33 am Заглавие: |
|
|
Здравейте,
Имам същия проблем, след като направих гореописаното, продължава да търси outlook, и вече излиза и грешката:
Невъзможно изпращане на поща
MAPI грешка: 0x80004005
|
|
Върнете се в началото |
|
|
wqw Владимир Висулчев
Регистриран на: 18 Май 2006 Мнения: 1943 Местожителство: София
|
Пуснато на: Сря Яну 25, 2023 11:10 am Заглавие: |
|
|
dmkeood написа: | Здравейте,
Имам същия проблем. . . |
Здравейте,
С коя версия на Mozilla Thunderbird имате същия проблем?
"MAPI грешка: 0x80004005" обикновено означава, че на машината няма инсталиран/настроен мейл клиент по подразбиране или мейл клиентът не е настроен (адрес на поща, SMTP/POP3 сървъри) за текущия потребител. С коя версия на Windows работите?
През инсталирания Outlook успявате ли да изпратите поща от Dreem Personal успешно?
cheers,
</wqw>
_________________
- Чат каналът изисква Регистрация
Документация на Dreem - Как да стартираме
ERP, лесно е! - Блог за Dreem
Trello - По какво работим |
|
Върнете се в началото |
|
|
dmkeood
Регистриран на: 25 Яну 2023 Мнения: 2
|
Пуснато на: Сря Яну 25, 2023 12:58 pm Заглавие: |
|
|
Здравейте,
С коя версия на Mozilla Thunderbird имате същия проблем? 102.7.0 (64-bit)
С коя версия на Windows работите? - win 11 pro 22H2
През инсталирания Outlook успявате ли да изпратите поща от Dreem Personal успешно? - Успявах преди да направя настройката в (Environment Settings)
Изпращам снимка с настройките по подразбиране за mail,
[/u][/i]
Описание: |
|
Размер: |
38.15 KB |
Преглеждания: |
17377 път(и) |
|
|
|
Върнете се в началото |
|
|
wqw Владимир Висулчев
Регистриран на: 18 Май 2006 Мнения: 1943 Местожителство: София
|
Пуснато на: Сря Яну 25, 2023 2:36 pm Заглавие: |
|
|
dmkeood написа: | С коя версия на Mozilla Thunderbird имате същия проблем? 102.7.0 (64-bit) |
Най-вероятно не му харесва че е 64-битова версия на мейл клиента. В момента грешката която дава Dreem Personal е все едно няма настроен (32-битов) мейл клиент в самия Windows.
При това положение единствената опция е да инсталирате 32-битова версия на Thunderbird.
cheers,
</wqw>
_________________
- Чат каналът изисква Регистрация
Документация на Dreem - Как да стартираме
ERP, лесно е! - Блог за Dreem
Trello - По какво работим |
|
Върнете се в началото |
|
|
|