Unicontsoft

Дискусионни форуми
Email клиент

 
Създайте нова тема   Напишете отговор    Unicontsoft Форуми -> Потребителски форум
Предишната тема :: Следващата тема  
Автор Съобщение
mupcku



Регистриран на: 22 Авг 2019
Мнения: 216

МнениеПуснато на: Сря Май 04, 2022 11:16 am    Заглавие: Email клиент Отговорете с цитат

Здравейте,

В предишните реализации успешно използвахме изпращането на документи по имейл през системата, като дори ни бяхте изпратили един файл, с който да редактираме темплейта.

С текущата реализация обаче (мисля, че проблемът е още от предходната) програмата автоматично търси Microsoft Outlook, като email клиент в Windows, а ние използвахме/ме Mozilla Thunderbird. В настройките за програми по подразбиране никъде не съществува Outlook.

Как можем да върнем по подразбиране програмата да изполва Thunderbird?

Благодаря!
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
wqw
Владимир Висулчев


Регистриран на: 18 Май 2006
Мнения: 1889
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Сря Май 04, 2022 11:40 am    Заглавие: Отговорете с цитат

Здравейте,

Вероятно междувременно сте инсталирали Outlook, защото не сме правили промени в тази функзионалност последните две реализации.

Пробвайте в настройки на обкръжението (Environment Settings) да добавите елемент _UCS_DREEM_NO_OUTLOOK със стойност 1



cheers,
</wqw>

_________________

- Чат каналът изисква Регистрация
Документация на Dreem - Как да стартираме
ERP, лесно е! - Блог за Dreem
Active Tickets - По какво работихме
Trello - По какво работим
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
mupcku



Регистриран на: 22 Авг 2019
Мнения: 216

МнениеПуснато на: Сря Май 04, 2022 3:36 pm    Заглавие: Отговорете с цитат

Супер!
Сработи!
Благодаря!
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
dmkeood



Регистриран на: 25 Яну 2023
Мнения: 2

МнениеПуснато на: Сря Яну 25, 2023 9:33 am    Заглавие: Отговорете с цитат

Здравейте,
Имам същия проблем, след като направих гореописаното, продължава да търси outlook, и вече излиза и грешката:
Невъзможно изпращане на поща

MAPI грешка: 0x80004005
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
wqw
Владимир Висулчев


Регистриран на: 18 Май 2006
Мнения: 1889
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Сря Яну 25, 2023 11:10 am    Заглавие: Отговорете с цитат

dmkeood написа:
Здравейте,
Имам същия проблем. . .

Здравейте,

С коя версия на Mozilla Thunderbird имате същия проблем?

"MAPI грешка: 0x80004005" обикновено означава, че на машината няма инсталиран/настроен мейл клиент по подразбиране или мейл клиентът не е настроен (адрес на поща, SMTP/POP3 сървъри) за текущия потребител. С коя версия на Windows работите?

През инсталирания Outlook успявате ли да изпратите поща от Dreem Personal успешно?

cheers,
</wqw>

_________________

- Чат каналът изисква Регистрация
Документация на Dreem - Как да стартираме
ERP, лесно е! - Блог за Dreem
Active Tickets - По какво работихме
Trello - По какво работим
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
dmkeood



Регистриран на: 25 Яну 2023
Мнения: 2

МнениеПуснато на: Сря Яну 25, 2023 12:58 pm    Заглавие: Отговорете с цитат

Здравейте,

С коя версия на Mozilla Thunderbird имате същия проблем? 102.7.0 (64-bit)
С коя версия на Windows работите? - win 11 pro 22H2
През инсталирания Outlook успявате ли да изпратите поща от Dreem Personal успешно? - Успявах преди да направя настройката в (Environment Settings)
Изпращам снимка с настройките по подразбиране за mail,

[/u][/i]



Screenshot 2023-01-25 125413.jpg
 Описание:
 Размер:  38.15 KB
 Преглеждания:  14591 път(и)

Screenshot 2023-01-25 125413.jpg


Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
wqw
Владимир Висулчев


Регистриран на: 18 Май 2006
Мнения: 1889
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Сря Яну 25, 2023 2:36 pm    Заглавие: Отговорете с цитат

dmkeood написа:
С коя версия на Mozilla Thunderbird имате същия проблем? 102.7.0 (64-bit)

Най-вероятно не му харесва че е 64-битова версия на мейл клиента. В момента грешката която дава Dreem Personal е все едно няма настроен (32-битов) мейл клиент в самия Windows.

При това положение единствената опция е да инсталирате 32-битова версия на Thunderbird.

cheers,
</wqw>

_________________

- Чат каналът изисква Регистрация
Документация на Dreem - Как да стартираме
ERP, лесно е! - Блог за Dreem
Active Tickets - По какво работихме
Trello - По какво работим
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Покажи мнения от преди:   
Създайте нова тема   Напишете отговор    Unicontsoft Форуми -> Потребителски форум Часовете са според зоната GMT + 2 Часа
Страница 1 от 1

 
Идете на:  
Не Можете да пускате нови теми
Не Можете да отговаряте на темите
Не Можете да променяте съобщенията си
Не Можете да изтривате съобщенията си
Не Можете да гласувате в анкети
Можете да качвате файлове
Можете да сваляте файлове


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group; Translation by Boby Dimitrov
RedSilver 1.01 Theme by DEVPPL HTML Forum; Images by DEVPPL Photoshop Forum