Unicontsoft

Дискусионни форуми
Проблем след последния ъпдейт

 
Създайте нова тема   Напишете отговор    Unicontsoft Форуми -> Потребителски форум
Предишната тема :: Следващата тема  
Автор Съобщение
nbalov



Регистриран на: 03 Яну 2010
Мнения: 36

МнениеПуснато на: Пет Май 28, 2021 7:38 pm    Заглавие: Проблем след последния ъпдейт Отговорете с цитат

Здравейте след ъпдейта от 28.05.2021г. не мога да разпечатам фактура или да я изпратя по мейл. Излиза ми грешка, която може да видите в прикачения файл.


DreemPersonal.jpg
 Описание:
 Размер:  186.32 KB
 Преглеждания:  7390 път(и)

DreemPersonal.jpg


Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
wqw
Владимир Висулчев


Регистриран на: 18 Май 2006
Мнения: 1737
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Съб Май 29, 2021 2:36 pm    Заглавие: Отговорете с цитат

Здравейте,

Този проблем е отстранен в последната реализация 2021.5.29.

cheers,
</wqw>

_________________

- Чат каналът изисква Регистрация
Документация на Dreem - Как да стартираме
ERP, лесно е! - Блог за Dreem
Active Tickets - По какво работихме
Trello - По какво работим
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
nbalov



Регистриран на: 03 Яну 2010
Мнения: 36

МнениеПуснато на: Пет Фев 25, 2022 10:08 am    Заглавие: Проблем при изпращане на гаранционна карта на мейл след последния ъпдейт Отговорете с цитат

Здравейте,

след последния ъпдейте от 17.02, когато изпращам документи по мейла, ако вътре има гаранционна карта ми дава следната грешка "Грешка при визуализиране на справка" (прилагам снимка). Забелязах, че това се получава само при гаранционните карти (независимо дали ще бъде WG01 или WG02), след това системата забива и трябва да я рестартирам.

Прикачам снимка на грешката.



.jpg
 Описание:
 Размер:  32.8 KB
 Преглеждания:  3634 път(и)

.jpg


Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
wqw
Владимир Висулчев


Регистриран на: 18 Май 2006
Мнения: 1737
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Пет Фев 25, 2022 11:35 am    Заглавие: Отговорете с цитат

Пробвайте първо да минете през Преглед... (Ctrl+Shift+P) на печат на документа и от там имате опция в менюто Справка->Изпращане на ел. поща (Ctrl+Shift+M)

Ще го погледнем за следващата реализация този проблем.

cheers,
</wqw>

_________________

- Чат каналът изисква Регистрация
Документация на Dreem - Как да стартираме
ERP, лесно е! - Блог за Dreem
Active Tickets - По какво работихме
Trello - По какво работим
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
nbalov



Регистриран на: 03 Яну 2010
Мнения: 36

МнениеПуснато на: Пон Фев 28, 2022 11:42 am    Заглавие: Отговорете с цитат

Здравейте, с ъпдейта от 26.02 нещата се оправиха.
Благодаря!
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
wqw
Владимир Висулчев


Регистриран на: 18 Май 2006
Мнения: 1737
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Пон Фев 28, 2022 11:58 am    Заглавие: Отговорете с цитат


_________________

- Чат каналът изисква Регистрация
Документация на Dreem - Как да стартираме
ERP, лесно е! - Блог за Dreem
Active Tickets - По какво работихме
Trello - По какво работим
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Покажи мнения от преди:   
Създайте нова тема   Напишете отговор    Unicontsoft Форуми -> Потребителски форум Часовете са според зоната GMT + 2 Часа
Страница 1 от 1

 
Идете на:  
Не Можете да пускате нови теми
Не Можете да отговаряте на темите
Не Можете да променяте съобщенията си
Не Можете да изтривате съобщенията си
Не Можете да гласувате в анкети
Можете да качвате файлове
Можете да сваляте файлове


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group; Translation by Boby Dimitrov
RedSilver 1.01 Theme by DEVPPL HTML Forum; Images by DEVPPL Photoshop Forum