Unicontsoft

Дискусионни форуми
Приходи и разходи по проекти

 
Създайте нова тема   Напишете отговор    Unicontsoft Форуми -> Потребителски форум
Предишната тема :: Следващата тема  
Автор Съобщение
karadonev



Регистриран на: 15 Яну 2022
Мнения: 1

МнениеПуснато на: Вто Яну 18, 2022 12:31 am    Заглавие: Отговорете с цитат

Здравейте,
Опитвам се да водия приходи и разходи по проекти, но след като дефинирам проети и финансова структура за определена покупка(фактура за покупка) в стравката по разходни центрове не се появява нищо.
Към момента, всичко което прочетох във форума, съм го пробвал и не ми се получава справка с някакви стойности, а са нули.
Моля дайте ми съвет къде бъркам.
Благодаря предварително.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
phn
Пламен Николов


Регистриран на: 28 Юни 2013
Мнения: 149

МнениеПуснато на: Вто Яну 18, 2022 4:07 pm    Заглавие: Себестойност на разходен център Отговорете с цитат

Здравейте,
Справката "Себестойност на разходен център" се изпълнява само върху търговски документи. Такива документи са покупки с Док.тип:"Покупка".

Цитат:
Опитвам се да водия приходи и разходи по проекти, но след като дефинирам проети и финансова структура за определена покупка(фактура за покупка)

Ако сте въвеждали само фактури Док.тип:"ФПок" няма да се получи.

Аналогично е и за продажбите. Търговските документи са Док.тип:"Продажба", а данъчните документи са:"ФПрод".
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
wqw
Владимир Висулчев


Регистриран на: 18 Май 2006
Мнения: 1697
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Вто Яну 18, 2022 7:19 pm    Заглавие: Отговорете с цитат

Здравейте,

Dreem Personal e документно-ориентирана системата, т.е. за всяка транзакция която правите в реалния свят, в системата трябва да я отразите чрез създаване на нов документ от различен тип.

В търговската система има данъчни документи (Фактура за продажба, Фактура за покупка и пр.) които се използват само за данъчни цели т.е. определят данъчните задължение на ЮЛ, така както възникват хронологично в реалния свят.

Обикновено тези данъчни документи не се въвеждат ръчно в системата, а се генерират на база на вътрешно-фирмени документи за разчети с клиенти и доставчици (Документ за продажба, Документ за покупка, Кредитен документ и пр.)

За повече информация вижте тази статия в помощната система.

Накратко: Фактури за продажба и Фактури за покупка в системата не се въвеждат, а те се създават от предварително въведени вътрешно-фирмени документи да продажба или покупка.

По този начин можете да фактурирате една продажба с две фактури или да фактурирате две или повече продажби накуп само с една обобщена фактура. По същия начин можете частично да платите дадена покупка (т.е. да отразите няколко седмични плащания към доставчик, които сте направили в рамките на месец например) или можете с едно плащане да закриете две покупки, както и от склада може да издадете частично стоките по дадена продажба или с един складов документ да издадете няколко продажби накуп.

cheers,
</wqw>

_________________

- Чат каналът изисква Регистрация
Документация на Dreem - Как да стартираме
ERP, лесно е! - Блог за Dreem
Active Tickets - По какво работихме
Trello - По какво работим
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Покажи мнения от преди:   
Създайте нова тема   Напишете отговор    Unicontsoft Форуми -> Потребителски форум Часовете са според зоната GMT + 2 Часа
Страница 1 от 1

 
Идете на:  
Не Можете да пускате нови теми
Не Можете да отговаряте на темите
Не Можете да променяте съобщенията си
Не Можете да изтривате съобщенията си
Не Можете да гласувате в анкети
Можете да качвате файлове
Можете да сваляте файлове


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group; Translation by: Boby Dimitrov
RedSilver 1.01 Theme by DEVPPL HTML Forum; Images by DEVPPL Photoshop Forum