Unicontsoft

Дискусионни форуми
СУПТО
Иди на страница Предишна  1, 2, 3
 
Създайте нова тема   Напишете отговор    Unicontsoft Форуми -> Потребителски форум
Предишната тема :: Следващата тема  
Автор Съобщение
tigarooo



Регистриран на: 16 Фев 2014
Мнения: 3

МнениеПуснато на: Сря Яну 29, 2020 9:39 pm    Заглавие: Отговорете с цитат

wqw написа:
Възможно е да има проблем с този модел. Ще качим нова версия на Dreem Express да края на седмицата. Ако и с нея не работи ще ни пратите логовете от комуникацията с ФУ да погледнем какво се случва.

А Вие генерирате ли документ за ПКО за плащане по продажбата, което да се отпечата на ФУ? Не е достатъчно в продажбата да укажете само начин на плащане в брой.

cheers,
</wqw>


Естествено Smile Благодаря за отговора и ще изчакам новата версия. Спокойна веччер Smile
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
denistroy



Регистриран на: 06 Яну 2020
Мнения: 33

МнениеПуснато на: Съб Фев 01, 2020 10:18 am    Заглавие: Отговорете с цитат

Здравейте!
Във връзка с отлагането на влизането в сила на Наредба-18, планирате ли да спрете работата по Dreem Express? Да очакваме ли в следващите дни нов релийз с обявените доработки?
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
wqw
Владимир Висулчев


Регистриран на: 18 Май 2006
Мнения: 1605
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Съб Фев 01, 2020 12:29 pm    Заглавие: Отговорете с цитат

denistroy написа:
Здравейте!
Във връзка с отлагането на влизането в сила на Наредба-18, планирате ли да спрете работата по Dreem Express? Да очакваме ли в следващите дни нов релийз с обявените доработки?

Със сигурност продължаваме да работим по Express и Personal паралелно. По Express основно трябва да преминем регистрация и също очакваме НАП да приемат нови изисквания към СУПТО в следващите 3 месеца.

cheers,
</wqw>

_________________

- Чат каналът изисква Регистрация
Документация на Dreem - Как да стартираме
ERP, лесно е! - Блог за Dreem
Active Tickets - По какво работихме
Trello - По какво работим
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
zrupov



Регистриран на: 10 Юни 2020
Мнения: 1

МнениеПуснато на: Сря Юни 10, 2020 5:58 pm    Заглавие: Нова инсталация за първи път, нов Windows 10 x64 Отговорете с цитат

Всички линкове пробвах, не може да мине конвертирането. Винаги дава тази решка. Инсталацията е на прясно инсталирана машина.


dream-error.jpg
 Описание:
 Размер:  118.8 KB
 Преглеждания:  7105 път(и)

dream-error.jpg


Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
wqw
Владимир Висулчев


Регистриран на: 18 Май 2006
Мнения: 1605
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Чет Юни 11, 2020 12:56 pm    Заглавие: Отговорете с цитат

Здравейте,

Да, това е проблем който е отстранен в последната реализация 2020.6.11.

cheers,
</wqw>

_________________

- Чат каналът изисква Регистрация
Документация на Dreem - Как да стартираме
ERP, лесно е! - Блог за Dreem
Active Tickets - По какво работихме
Trello - По какво работим
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
wqw
Владимир Висулчев


Регистриран на: 18 Май 2006
Мнения: 1605
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Съб Фев 06, 2021 11:27 am    Заглавие: Отговорете с цитат

JFYI: От последната реализация вече е възможно архив на база данни на Dreem Express да бъде възстановен в Dreem Personal, като отделно във функционалност Администрация->Настройки е отключена за редакция (само в Dreem Personal) опция СУПТО със стойности Да/Не, от която може да се забрани режим СУПТО, за да се премахнат ограниченията наложени от Наредба Н-18 при работа с продажби и ФУ.

Версията на Dreem Personal отново включва цялата функционалност на Dreem Express за работа с фискални устройства, вече като една разрешена от Наредба Н-18 не-СУПТО система, вкл. има версия на ПОС която не генерира и не печата УНП по продажби и т.н.

Версията на Dreem Express ще бъде временно премахната за свободно изтегляне от сайта докато не премине одобрение от НАП като официална СУПТО система по новите изисквания, когато бъдат публикувани като изменение на Наредба Н-18.

cheers,
</wqw>

_________________

- Чат каналът изисква Регистрация
Документация на Dreem - Как да стартираме
ERP, лесно е! - Блог за Dreem
Active Tickets - По какво работихме
Trello - По какво работим
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
denistroy



Регистриран на: 06 Яну 2020
Мнения: 33

МнениеПуснато на: Съб Юли 03, 2021 10:23 am    Заглавие: Отговорете с цитат

Здравейте!
Във връзка с генериране на УНП, от НЕ-СУПТо софтуер, нещо съм пропуснал или някаква настройка в Dreem Personal не съм направил. След прехвърлянето от Dreem Express към Dreem Personal, през м. февруари 2021 година, продължавам да издавам касови бонове с генериран УНП!!!
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
wqw
Владимир Висулчев


Регистриран на: 18 Май 2006
Мнения: 1605
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Съб Юли 03, 2021 10:57 am    Заглавие: Отговорете с цитат

Здравейте,

Според последните изменения на Наредба Н-18 не е нарушение не-СУПТО система да издава ФБ със УНП.

За да изключите генерацията на УНП след миграция от СУПТО можете в Администрация->Потребители и групи за потребител Dreem (или този който ползвате) да изчистите реквизит Работно място с ФУ от раздел Допълнителни



В системата всяка продажба (и заявка) има отделен реквизит Работно място с ФУ на база на който се генерира УНП за съответния документ. Този реквизит се наследява от настройката на текущия потребител и ако остане празен в документа то Dreem Personal не генерира УНП, докато Dreem Express спира с грешка и очаква да се избере валидно работно място със свързано ФУ (което да се провери дали е в работно състояние както е по наредбата) и тази проверка като че ли е една от малкото разлики между двете системи.

cheers,
</wqw>

_________________

- Чат каналът изисква Регистрация
Документация на Dreem - Как да стартираме
ERP, лесно е! - Блог за Dreem
Active Tickets - По какво работихме
Trello - По какво работим
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Покажи мнения от преди:   
Създайте нова тема   Напишете отговор    Unicontsoft Форуми -> Потребителски форум Часовете са според зоната GMT + 2 Часа
Иди на страница Предишна  1, 2, 3
Страница 3 от 3

 
Идете на:  
Не Можете да пускате нови теми
Не Можете да отговаряте на темите
Не Можете да променяте съобщенията си
Не Можете да изтривате съобщенията си
Не Можете да гласувате в анкети
Можете да качвате файлове
Можете да сваляте файлове


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group; Translation by: Boby Dimitrov
RedSilver 1.01 Theme by DEVPPL HTML Forum; Images by DEVPPL Photoshop Forum