Unicontsoft

Дискусионни форуми
[Решен] Грешна инсталация на Dreem Express

 
Създайте нова тема   Тази тема е заключена - не можеш да отговаряте или да променяте мнения    Unicontsoft Форуми -> Потребителски форум
Предишната тема :: Следващата тема  
Автор Съобщение
oktava_o@abv.bg



Регистриран на: 20 Окт 2018
Мнения: 29

МнениеПуснато на: Пон Фев 03, 2020 7:03 pm    Заглавие: [Решен] Грешна инсталация на Dreem Express Отговорете с цитат

Здравейте,

инсталиран е Dreem Personal на PS от 2018 година.

Направих архив на базата данни към днешна дата и започнах да изтеглям актуализация, като избрах актуализация на предходна база. По време на процеса обаче разбрах, че съм избрала Dreem Express вместо Dreem Personal, прекъснах инсталацията, но сега иконката за достъп отсъства от десктопа.

Надявам се, че чрез архивния файл ще може да се възстанови базата преди опита за актуализация, както и за правилното актуализиране на Dreem Personal - моля за помощ какво да предприема.

Благодаря предварително!
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
wqw
Владимир Висулчев


Регистриран на: 18 Май 2006
Мнения: 1889
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Пон Фев 03, 2020 9:12 pm    Заглавие: Отговорете с цитат

> моля за помощ какво да предприема.

Ако сте инсталирали Dreem Express можете от Control Panel->Add/Remove Programs да го деинсталирате. Ако не го намирате там, най-вероятно не е успял да се инсталира, така че нищо повече не трябва да правите.

Изтеглете последна реализация на Dreem Personal и както досега го инсталирайте с празна или със съществуваща база. След като го инсталирате възстановете архива на базата както е описано в статия Възстановяване на база данни от архив на Dreem Personal. При първо влизане във възстановената база ще предложи да я обнови до последната реализация автоматично.

cheers,
</wqw>

_________________

- Чат каналът изисква Регистрация
Документация на Dreem - Как да стартираме
ERP, лесно е! - Блог за Dreem
Active Tickets - По какво работихме
Trello - По какво работим
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
oktava_o@abv.bg



Регистриран на: 20 Окт 2018
Мнения: 29

МнениеПуснато на: Пон Фев 03, 2020 11:17 pm    Заглавие: продължение Отговорете с цитат

Всичко се получи гладко благодарение на Вашето съдействие, wqw - много благодаря за бързия и компетентен отговор!

Имам още някои въпроси, когато имате възможност - предполагам, че отговорите ще са полезни и за други потребители:

1. Има ли някъде списък с реализациите, в който да се проверява от време навреме за налична актуализация или при всяко влизане в Dreem Personal тази проверка е автоматична - за да се гарантира, че са приложени последователно?

2. Има ли изисквания на Dreem Personal към операционната система, предвид прехвърлянето от Уин 7 към Уин 10?

3. В случай, че трябва да се подмени самият компютър (или ъпгрейдне старият), последно записаният файл с архивирани данни с разширение BAK (за нов компютър вероятно се прехвърля с флашка, както е записан) и в Dreem Personal се посочва къде се намира - такава ли е процедурата?

Благодаря предварително!
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
wqw
Владимир Висулчев


Регистриран на: 18 Май 2006
Мнения: 1889
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Пон Фев 03, 2020 11:31 pm    Заглавие: Отговорете с цитат

Здравейте,

> 1. Има ли някъде списък с реализациите, в който да се проверява от време навреме за налична актуализация или при всяко влизане в Dreem Personal тази проверка е автоматична - за да се гарантира, че са приложени последователно?

Всяка нова реализация включва *всички* предишни доработки и не се налага да се инсталират междинни реализации. По-трудно е да се върнете към стара реализация веднъж като базата е update-ната, затова е добре да правите архиви.

> 2. Има ли изисквания на Dreem Personal към операционната система, предвид прехвърлянето от Уин 7 към Уин 10?

Dreem Personal е тестван на Windows XP, но вероятно ще работи дори и на по-стари версии на Windows с възможна редуцирана функционалност. Всички програмисти разработваме Dreem на Windows 10, така че това е версията на която ежедневно се тества.

> 3. В случай, че трябва да се подмени самият компютър (или ъпгрейдне старият), последно записаният файл с архивирани данни с разширение BAK (за нов компютър вероятно се прехвърля с флашка, както е записан) и в Dreem Personal се посочва къде се намира - такава ли е процедурата?

Да, достатъчно е да имате архив на базата (най-вероятно ще е компресиран .7z архив) на преносим носител и редистрибутив на реализацията, който може да свалите по всяко време от сайта ни.

cheers,
</wqw>

_________________

- Чат каналът изисква Регистрация
Документация на Dreem - Как да стартираме
ERP, лесно е! - Блог за Dreem
Active Tickets - По какво работихме
Trello - По какво работим
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
oktava_o@abv.bg



Регистриран на: 20 Окт 2018
Мнения: 29

МнениеПуснато на: Вто Фев 04, 2020 5:57 pm    Заглавие: Отговорете с цитат

Успокоихте ме, господин Висулчев - много Ви благодаря!
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Покажи мнения от преди:   
Създайте нова тема   Тази тема е заключена - не можеш да отговаряте или да променяте мнения    Unicontsoft Форуми -> Потребителски форум Часовете са според зоната GMT + 2 Часа
Страница 1 от 1

 
Идете на:  
Не Можете да пускате нови теми
Не Можете да отговаряте на темите
Не Можете да променяте съобщенията си
Не Можете да изтривате съобщенията си
Не Можете да гласувате в анкети
Можете да качвате файлове
Можете да сваляте файлове


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group; Translation by Boby Dimitrov
RedSilver 1.01 Theme by DEVPPL HTML Forum; Images by DEVPPL Photoshop Forum