Unicontsoft

Дискусионни форуми
[Решен] Dreem Express

 
Създайте нова тема   Тази тема е заключена - не можеш да отговаряте или да променяте мнения    Unicontsoft Форуми -> Потребителски форум
Предишната тема :: Следващата тема  
Автор Съобщение
nbalov



Регистриран на: 03 Яну 2010
Мнения: 36

МнениеПуснато на: Сря Яну 22, 2020 5:28 pm    Заглавие: [Решен] Dreem Express Отговорете с цитат

Здравейте,
изтеглих и исталирах Dreem Express. Той разпозна, че имам Dreem Personal и всички фирми и документи са в него. Направих покупка без проблем. Когато обаче правя продажба, избирам стока и тя не се появява в реда. Направих реиндексиране и приложих нова база, но без успех.

Поздрави,
Николай Балов
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
wqw
Владимир Висулчев


Регистриран на: 18 Май 2006
Мнения: 1889
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Сря Яну 22, 2020 5:50 pm    Заглавие: Отговорете с цитат

Здравейте,

На страницата за сваляне има и нова версия на Dreem Personal някъде под връзките за изтегляне на Dreem Express. Имате ли основателна причина да преминавате към СУПТО версията Dreem Express?

СУПТО версията е различен продукт от Dreem Personal. СУПТО версията изисква свързан фискален принтер или касов апарат при създаване на *продажби*. СУПТО версията задължително отпечатва фискален бон при приключване на ПКО за плащане по продажба.

cheers,
</wqw>

_________________

- Чат каналът изисква Регистрация
Документация на Dreem - Как да стартираме
ERP, лесно е! - Блог за Dreem
Active Tickets - По какво работихме
Trello - По какво работим
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
nbalov



Регистриран на: 03 Яну 2010
Мнения: 36

МнениеПуснато на: Сря Яну 22, 2020 7:25 pm    Заглавие: Отговорете с цитат

Здравейте,
преминах към Dreem Express, защото имам касов апарат. Искам да мога да продавам както по банка, така и в брой. Много рядко извършвам продажби в брой, но ми се налага.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
nbalov



Регистриран на: 03 Яну 2010
Мнения: 36

МнениеПуснато на: Пон Яну 27, 2020 4:08 pm    Заглавие: Отговорете с цитат

Здравейте в Dreem Express, правя покупка в брой и когато задам приключване ми изписва "Невъзможно приключване без да са отпечатани всички касови бонове.
Имам и още един въпрос. Работя на лаптоп и главно извършвам продажби по банка. Понякога ми се налага да свържа касов апарат и да продам в брой. Как да продавам по банка без да имам свързан касов апарат?

Благодаря Ви!
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
wqw
Владимир Висулчев


Регистриран на: 18 Май 2006
Мнения: 1889
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Пон Яну 27, 2020 5:37 pm    Заглавие: Отговорете с цитат

Здравейте,

> Как да продавам по банка без да имам свързан касов апарат?

Това е ограничение на СУПТО въведено от НАП. Всяка продажба изисква свързан КА за да генерира Уникален номер на продажба (УНП) от този КА, което в Dreem Express като СУПТО система е реализирано дословно.

Единственият вариант да създавате продажби с плащане по банков път *без* да имате свързан КА е да ползвате не-СУПТО версията Dreem Personal, като при тази версия обаче не можете да имате продажби в брой, защото Dreem Personal не управлява фискални устройства и не може да печата ФБ.

cheers,
</wqw>

_________________

- Чат каналът изисква Регистрация
Документация на Dreem - Как да стартираме
ERP, лесно е! - Блог за Dreem
Active Tickets - По какво работихме
Trello - По какво работим
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
nbalov



Регистриран на: 03 Яну 2010
Мнения: 36

МнениеПуснато на: Пон Яну 27, 2020 7:32 pm    Заглавие: Отговорете с цитат

A относно тази грешка "Невъзможно приключване без да са отпечатани всички касови бонове" при покупка. Какво трябва да направя за да приключа покупката
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
wqw
Владимир Висулчев


Регистриран на: 18 Май 2006
Мнения: 1889
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Пон Яну 27, 2020 10:53 pm    Заглавие: Отговорете с цитат

Здравейте,

Пробвайте с последната реализация 2020.1.27 дали се получава този проблем.

cheers,
</wqw>

_________________

- Чат каналът изисква Регистрация
Документация на Dreem - Как да стартираме
ERP, лесно е! - Блог за Dreem
Active Tickets - По какво работихме
Trello - По какво работим
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
nbalov



Регистриран на: 03 Яну 2010
Мнения: 36

МнениеПуснато на: Вто Яну 28, 2020 3:41 pm    Заглавие: Отговорете с цитат

Здравейте,
с последната реализация 2020.1.27 работи.

Благодаря Ви!
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
denistroy



Регистриран на: 06 Яну 2020
Мнения: 43

МнениеПуснато на: Вто Яну 28, 2020 3:43 pm    Заглавие: Отговорете с цитат

Подобна грешка има и при започната заявка към клиент, но в последствие променена и записана към доставчик! След приключване и генериране на документ за покупка програматa вече е генерирала УНП от касовия апарат, прави вероятно някаква проверка и не може да се приключат документите по доставката!
Този начин на генериране на заявка (първо към клиент) е продиктуван от необходимостта на въвеждане на цени по основна ценова листа и % отстъпка. При варианта заявка към доставчик тези цени не се показват!
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
wqw
Владимир Висулчев


Регистриран на: 18 Май 2006
Мнения: 1889
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Вто Яну 28, 2020 5:50 pm    Заглавие: Отговорете с цитат

> прави вероятно някаква проверка и не може да се приключат документите по доставката!

За всички документи, за които е генериран УНП прави проверка за свързано фискално устройство в режим на готовност. Ако има свързано ФУ прави ли проблем при приключване на тези заявки?

> Този начин на генериране на заявка (първо към клиент) е продиктуван от необходимостта на въвеждане на цени по основна ценова листа и % отстъпка.

Пробвайте през док. от тип Вътрешна заявка да направите маньовъра, за да не генерира УНП.

cheers,
</wqw>

_________________

- Чат каналът изисква Регистрация
Документация на Dreem - Как да стартираме
ERP, лесно е! - Блог за Dreem
Active Tickets - По какво работихме
Trello - По какво работим
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
denistroy



Регистриран на: 06 Яну 2020
Мнения: 43

МнениеПуснато на: Чет Яну 30, 2020 8:18 am    Заглавие: Отговорете с цитат

Здравейте!
Ползвам последния релиийз на Dreem Express 2020.1.27, с касов апарат Datecs DP 25X.
Бихте ли обърнали внимание на:
1. При мен касовият бон излиза с цени без ДДС и с ред 20% ДДС най- отдолу. Това изискване на НАП ли е, не съм виждал досега?
2. Dreem POS дава грешка при синхронизация, нещо свързано с БД: Идентификацията на база C:\ProgramData\Unicontsoft\Pos\pos15.db не съвпада с настроената за синхронизация база на Dreem Express"
3. При издаване на фактура ще може ли да има опция за сумарен касов от вида "плащане по ф-ра № ..../ дата"?


Последната промяна е направена от denistroy на Чет Яну 30, 2020 11:35 am; мнението е било променяно общо 1 път
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
wqw
Владимир Висулчев


Регистриран на: 18 Май 2006
Мнения: 1889
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Чет Яну 30, 2020 11:31 am    Заглавие: Отговорете с цитат

Здравейте,

1. Засега това е така. В следващата реализация ще го променим по следния начин:
- ако към продажбата е издадена фактура на контрагент ще отпечатва един ред с "Плащане по фактура номер/дата"
- ако към продажбата е издаден отчет продажби на населението ще отпечатва един ред с "Плащане по отчет продажби номер/дата"
- ако няма данъчен документ и продажбата е ритейл (по цени с ДДС) има два варианта:
1. - за частично плащане ще отпечатва редовете както в момента в коментарни редове, но с цени с ДДС
2. - за финалното плащане ще отпечатва редовете на продажбата с цени и отстъпки като фискални редове на ФБ и ако има предишни частични плащания ще има накрая ред с отстъпка по стойност
- ако няма данъчен документ и продажбата не е ритейл с цени без ДДС ще отпечатва редовете както в момента в коментарни редове с цени без ДДС. Това е вариантът, който НАП не искат да приемат за възможен (и донякъде са прави)

Идеята е да работите с ритейл продажби към крайни клиенти с печат на ФБ ред по ред с цени с ДДС или ако работите с ценови листи без ДДС (т.нар. business-2-business продажби) винаги да има данъчен документ, към който ще се отпечатва сумата на плащане във ФБ.

2. Намерете файл Pos15.db с базата данни на Dreem POS и го преместете в друга папка. Това е базата на Dreem POS синхронизиран с друга база данни на Dreem Personal/Express и системата предпазва за да не контузи стари данни.

Имайте предвид, че всички бази данни на Dreem POS вече трябва да се пазят като СУПТО база данни в сроковете по ДОПК защото Dreem POS е отделно СУПТО от Dreem Express.

Ето как да намерите папката където се намира Pos15.db, т.нар. пълно име на файла с базата данни.







cheers,
</wqw>

_________________

- Чат каналът изисква Регистрация
Документация на Dreem - Как да стартираме
ERP, лесно е! - Блог за Dreem
Active Tickets - По какво работихме
Trello - По какво работим
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
denistroy



Регистриран на: 06 Яну 2020
Мнения: 43

МнениеПуснато на: Вто Фев 04, 2020 1:58 pm    Заглавие: Отговорете с цитат

Здравейте!
В последните реализации от м.февруари отново се появи грешка "Невъзможно приключване без да са отпечатани всички касови бонове", при опит за приключване на документи по доставки!
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
wqw
Владимир Висулчев


Регистриран на: 18 Май 2006
Мнения: 1889
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Вто Фев 04, 2020 3:18 pm    Заглавие: Отговорете с цитат

Здравейте,

Най-вероятно няма наличност във ФУ. В следващата реализация ще показва съобщението за грешка от ФУ при приключване на покупка.

В списък касови док. в менюто на десен клик има опция Други функции->Печат фискални отчети... от където можете да пускате дневен Z-отчет и едновременно да занулявате касата в Dreem като генерира РКО за цялата налична сума.

Edit: Да, това е проблем в Dreem, който ще отстраним в следващата реализация. Пробвайте да генерирате РКО без приключване (само в редакция), след което го отворете от раздел Свързани документи и го приключете ръчно.

cheers,
</wqw>

_________________

- Чат каналът изисква Регистрация
Документация на Dreem - Как да стартираме
ERP, лесно е! - Блог за Dreem
Active Tickets - По какво работихме
Trello - По какво работим
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Покажи мнения от преди:   
Създайте нова тема   Тази тема е заключена - не можеш да отговаряте или да променяте мнения    Unicontsoft Форуми -> Потребителски форум Часовете са според зоната GMT + 2 Часа
Страница 1 от 1

 
Идете на:  
Не Можете да пускате нови теми
Не Можете да отговаряте на темите
Не Можете да променяте съобщенията си
Не Можете да изтривате съобщенията си
Не Можете да гласувате в анкети
Можете да качвате файлове
Можете да сваляте файлове


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group; Translation by Boby Dimitrov
RedSilver 1.01 Theme by DEVPPL HTML Forum; Images by DEVPPL Photoshop Forum