Unicontsoft

Дискусионни форуми
[Решен] Съобщение за грешка за недостъпна база данни

 
Създайте нова тема   Тази тема е заключена - не можеш да отговаряте или да променяте мнения    Unicontsoft Форуми -> Потребителски форум
Предишната тема :: Следващата тема  
Автор Съобщение
Николай Велев



Регистриран на: 27 Ное 2019
Мнения: 5

МнениеПуснато на: Сря Ное 27, 2019 6:52 pm    Заглавие: [Решен] Съобщение за грешка за недостъпна база данни Отговорете с цитат

Здравейте!

Ползвам програмата от почти година, но подобна грешка не е излизала. В момента не мога да вляза по никакъв начин. Пробвах да възстановя архив, но безуспешно. Не разбирам къде е проблема. Моля за помощ.



2019-11-27 184913.png
 Описание:
 Размер:  138.43 KB
 Преглеждания:  11548 път(и)

2019-11-27 184913.png


Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
wqw
Владимир Висулчев


Регистриран на: 18 Май 2006
Мнения: 1889
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Сря Ное 27, 2019 7:24 pm    Заглавие: Отговорете с цитат

Здравейте,

С коя реализация се получава проблемът? Коя версия на Windows ползвате?

Пробвайте да рестартирате машината. Също пробвайте да инсталирате всички последни обновления на Windows.

Пробвайте да стартирате Dreem.exe от C:\Program Files(x86)\Dreem Personal 1.5 със административни права със десен клик върху Dreem.exe->Run as Administrator. . .

cheers,
</wqw>

_________________

- Чат каналът изисква Регистрация
Документация на Dreem - Как да стартираме
ERP, лесно е! - Блог за Dreem
Active Tickets - По какво работихме
Trello - По какво работим
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Николай Велев



Регистриран на: 27 Ное 2019
Мнения: 5

МнениеПуснато на: Чет Ное 28, 2019 9:47 pm    Заглавие: Отговорете с цитат

Здравейте!

Благодаря за бързия отговор! Версията на програмата е 2019.4.2, а Widows 10 Version 1809, с последна актуализация 13.11 KB4523205.
Пробвах всичко описано по-горе, продължава да излиза същата грешка.
Последно програмата е стартирана в неделя. Оттогава не са правени промени и актуализации на машината или програмата. Не разбирам къде може да е проблема.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
wqw
Владимир Висулчев


Регистриран на: 18 Май 2006
Мнения: 1889
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Пет Ное 29, 2019 11:08 am    Заглавие: Отговорете с цитат

Архив на базата данни имате ли скорошен?

Можете да копирате Dreem15_Personal.mdf и Dreem15_Personal_log.ldf от C:\Program Files\Dreem Personal 1.5\Data след като спрете MSDE сървър със клик на зеленият етикет "MSDE е стартиран" за всеки случай.

Пробвайте да преинсталирате Dreem Personal, ако не сте го направили вече.

cheers,
</wqw>

_________________

- Чат каналът изисква Регистрация
Документация на Dreem - Как да стартираме
ERP, лесно е! - Блог за Dreem
Active Tickets - По какво работихме
Trello - По какво работим
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Николай Велев



Регистриран на: 27 Ное 2019
Мнения: 5

МнениеПуснато на: Нед Дек 01, 2019 11:00 am    Заглавие: Отговорете с цитат

Имах архив от 12 ноември. Инсталирах наново. Не е загубена много информация. Много Ви благодаря за съдействието! Поздравления за страхотната работа и програма!
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Покажи мнения от преди:   
Създайте нова тема   Тази тема е заключена - не можеш да отговаряте или да променяте мнения    Unicontsoft Форуми -> Потребителски форум Часовете са според зоната GMT + 2 Часа
Страница 1 от 1

 
Идете на:  
Не Можете да пускате нови теми
Не Можете да отговаряте на темите
Не Можете да променяте съобщенията си
Не Можете да изтривате съобщенията си
Не Можете да гласувате в анкети
Можете да качвате файлове
Можете да сваляте файлове


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group; Translation by Boby Dimitrov
RedSilver 1.01 Theme by DEVPPL HTML Forum; Images by DEVPPL Photoshop Forum