Предишната тема :: Следващата тема |
Автор |
Съобщение |
elitg
Регистриран на: 15 Яну 2019 Мнения: 4
|
Пуснато на: Сря Авг 14, 2019 4:24 pm Заглавие: [Решен] проблем с отваряне на нов документ |
|
|
Здравейте,
Работя от дълго време успешно с програмата, но сега имам проблем - не мога да отворя нов документ, появява се следното съобщение. моля за помощ
Invalid procedure call or argument
Call stack:
[ELI-PC:4] DreemAcc15.frmAccDocuments({A9764C42-1CC2-4CA2-98BA-03A432C8F987}@Dreem15_Personal bind ctxAccDocuments(307), 377).m_oForm_FillControls(4652)
[ELI-PC:4] DreemAcc15.frmAccDocuments({A9764C42-1CC2-4CA2-98BA-03A432C8F987}@Dreem15_Personal bind ctxAccDocuments(307), 377).pvDetailsNavigate(1481)
[ELI-PC:4] DreemAcc15.frmAccDocuments({A9764C42-1CC2-4CA2-98BA-03A432C8F987}@Dreem15_Personal bind ctxAccDocuments(307), 377).pvDetailsNavFillCombo(1523)
[ELI-PC:4] DreemCommon15.cMenuBand(DreemAcc15.frmAccDocuments bind frmAccDocuments( bind ctxAccDocuments(307), 377).bndNavigation, 472).ToolCBItemData [get](809)
DreemCommon15
0x5 |
|
Върнете се в началото |
|
|
wqw Владимир Висулчев
Регистриран на: 18 Май 2006 Мнения: 1894 Местожителство: София
|
|
Върнете се в началото |
|
|
elitg
Регистриран на: 15 Яну 2019 Мнения: 4
|
Пуснато на: Чет Авг 15, 2019 2:41 pm Заглавие: Решен проблем с отваряне на нов документ |
|
|
Благодаря за помощта!
Вече всичко е наред! |
|
Върнете се в началото |
|
|
wqw Владимир Висулчев
Регистриран на: 18 Май 2006 Мнения: 1894 Местожителство: София
|
|
Върнете се в началото |
|
|
elitg
Регистриран на: 15 Яну 2019 Мнения: 4
|
Пуснато на: Пон Авг 26, 2019 11:25 am Заглавие: Проблем с отваряне на нов документ |
|
|
Още веднъж благодаря за бързата реакция и помощта! |
|
Върнете се в началото |
|
|
BiziG
Регистриран на: 23 Авг 2019 Мнения: 1
|
Пуснато на: Пон Авг 26, 2019 12:07 pm Заглавие: проблем с отваряне на нов документ |
|
|
Здравейте,
сравнително от скоро работя със счетоводният продукт и имам проблем с отваряне на нов документ.
Прегледах старите теми и видях, че и други колеги имат същият проблем със същата грешка.
Проблемът при мен е че въпросният ъпдейт КВ4511553 на моят компютър го няма.
Моля за съвет. |
|
Върнете се в началото |
|
|
wqw Владимир Висулчев
Регистриран на: 18 Май 2006 Мнения: 1894 Местожителство: София
|
Пуснато на: Пон Авг 26, 2019 5:55 pm Заглавие: |
|
|
Здравейте,
Щом нямате КВ4511553 значи не сте с Windows 10. Най-лесно е да си инсталирате някой от update-ите от по-горе, които оправят проблемът за съответната версия на Windows.
Понеже не сте споменали версията на Windows, която ползвате, не мога да Ви кажа точно кой update от списъка ще Ви свърши работа, но предполагам ще се ориентирате.
cheers,
</wqw> _________________
- Чат каналът изисква Регистрация
Документация на Dreem - Как да стартираме
ERP, лесно е! - Блог за Dreem
Active Tickets - По какво работихме
Trello - По какво работим |
|
Върнете се в началото |
|
|
gocheto01
Регистриран на: 22 Яну 2007 Мнения: 35
|
Пуснато на: Сря Сеп 11, 2019 6:56 pm Заглавие: |
|
|
Здравейте,
Моята версия на Windows 10 е 1803.
Нямам посочения ъпдейт в листа с ъпдейти, но въпреки това програмата не работи.
Има ли решение за тази версия? |
|
Върнете се в началото |
|
|
wqw Владимир Висулчев
Регистриран на: 18 Май 2006 Мнения: 1894 Местожителство: София
|
Пуснато на: Сря Сеп 11, 2019 9:48 pm Заглавие: |
|
|
Здравейте,
В Настройки на Windows->Актуализиране и защита->Windows Update->Преглед на хронология на актуализациите търсете нещо което започва с 2019-08 Cumulative Update for Windows или подобно.
По принцип вече излезе септемврийския update (т.е. 2019-09 Cumulative Update) така че може би направо актуализарайте до него ако Ви го предлага в Актуализиране и защита->Windows Update. Друг вариант е да да пробвате това което се води Feature update to Windows 10, version 1903 пак там.
Последен вариант е просто наред да деинсталирате хронологично последните update-и докато се оправи.
cheers,
</wqw> _________________
- Чат каналът изисква Регистрация
Документация на Dreem - Как да стартираме
ERP, лесно е! - Блог за Dreem
Active Tickets - По какво работихме
Trello - По какво работим |
|
Върнете се в началото |
|
|
gocheto01
Регистриран на: 22 Яну 2007 Мнения: 35
|
Пуснато на: Вто Сеп 17, 2019 9:29 pm Заглавие: |
|
|
Здравейте отново,
Инсталирах версия 1903, но проблемът остана.
Мноого се притеснявам да не объркам нещо при деинсталиране на update. Няма ли някакво друго решение на проблема? |
|
Върнете се в началото |
|
|
wqw Владимир Висулчев
Регистриран на: 18 Май 2006 Мнения: 1894 Местожителство: София
|
Пуснато на: Вто Сеп 17, 2019 10:00 pm Заглавие: |
|
|
Същите проблеми ли имате с 1903?
Пробвайте да инсталирате септемврийския комулативен update -- 2019-09 Commulative Update ако не е качен автоматично. При мене автоматично си мина и нямам проблеми след него.
cheers,
</wqw> _________________
- Чат каналът изисква Регистрация
Документация на Dreem - Как да стартираме
ERP, лесно е! - Блог за Dreem
Active Tickets - По какво работихме
Trello - По какво работим |
|
Върнете се в началото |
|
|
gocheto01
Регистриран на: 22 Яну 2007 Мнения: 35
|
Пуснато на: Сря Сеп 18, 2019 6:38 pm Заглавие: |
|
|
Здравейте,
Инсталира се ъпдейт от Септември и нещата се оправиха.
Много се бях изпотил преди това. |
|
Върнете се в началото |
|
|
|