Unicontsoft

Дискусионни форуми
Тема за съвети към Униконт Софт

 
Създайте нова тема   Напишете отговор    Unicontsoft Форуми -> Потребителски форум
Предишната тема :: Следващата тема  
Автор Съобщение
wqw
Владимир Висулчев


Регистриран на: 18 Май 2006
Мнения: 1889
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Сря Мар 08, 2017 3:22 am    Заглавие: Тема за съвети към Униконт Софт Отговорете с цитат

Здравейте,

В тази тема можете да споделите Вашите съвети към нас върху какво ново да съсредоточим усилията си. Всички идеи за доработки ще бъдат дискутирани свободно в тази тема.

Търсим и съвети кои части от системата са по-трудни и имат нужда от опростяване или по-подробно обяснение.

cheers,
</wqw>

_________________

- Чат каналът изисква Регистрация
Документация на Dreem - Как да стартираме
ERP, лесно е! - Блог за Dreem
Active Tickets - По какво работихме
Trello - По какво работим
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
miro2016



Регистриран на: 23 Фев 2016
Мнения: 10

МнениеПуснато на: Сря Мар 08, 2017 8:12 pm    Заглавие: Отговорете с цитат

Според мен ще е много добре ако в счетоводната част добавите възможност за отлагане на данъчен кредит за покупки или копиране на документ. В момента за да отложа данъчен кредит за покупка осчетоводявам всяка фактура по два пъти. Първо от търговската система я осчетоводявам, премахвам данните за дневник покупки и променям с/ка 4531, на с/ка 4533 /Неизползван ДК/. След това създавам нов документ със същите данни и с контировка 4531 / 4533 и счетоводна дата -датата на която искам документа да се включи в ДДС дневниците.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
wqw
Владимир Висулчев


Регистриран на: 18 Май 2006
Мнения: 1889
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Чет Мар 09, 2017 1:09 pm    Заглавие: Отговорете с цитат

miro2016 написа:
. . . или копиране на документ.

Във всички документи в системата от меню Документ | Копиране документ (Alt+C) можете за създадете копие на текущия документ в редакция. Този нов документ е само "на екран", все едно току що ръчно са въведени данните в нов празен документ, без да се записват в базата все още. Трябва изрично до го запазите или приключите за да остане някаква следа от транзакцията т.е. може да го затворите спокойно без запис ако решите да се откажете.

По същия начин във форми за редакция на Контрагенти, Продукти и пр. има меню Номенклатура | Копиране номенклатура (Alt+C) и по този начин в системата всеки въведен документ или номенклатура е шаблон за създаване на нови такива -- отваряте "шаблона" и просто го копирате, за да базирате новия документ/номенклатура на данните на конкретен най-удобен "шаблон".

Относно предложението за отлагане на ДК -- да, и ние в момента така работим и това е планирано да се отработи по-ефективно.

cheers,
</wqw>

_________________

- Чат каналът изисква Регистрация
Документация на Dreem - Как да стартираме
ERP, лесно е! - Блог за Dreem
Active Tickets - По какво работихме
Trello - По какво работим


Последната промяна е направена от wqw на Чет Юли 12, 2018 1:13 pm; мнението е било променяно общо 1 път
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
svetoslav80



Регистриран на: 02 Май 2010
Мнения: 44

МнениеПуснато на: Сря Апр 26, 2017 4:44 pm    Заглавие: Отговорете с цитат

Молба за 2 дребни неща, свързани с клавишните комбинации:

1) да има бърз клавиш за превключване м/у дебит и кредит за основната сметка при въвеждане на счетоводни документи.

2) В един момент, още преди 2-3 години, клавишната комбинация alt+S за запазване на нововъведен контрагент, спря да работи (не съм пробвал дали работи при промяна на съществуващ).

Всички други операции са възможни само с помощта на клавиатурата, но заради тези 2 неща въвеждането се забавя понеже се налага да се ползва мишката. Ако може да се направят ще е добре.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
wqw
Владимир Висулчев


Регистриран на: 18 Май 2006
Мнения: 1889
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Сря Апр 26, 2017 6:09 pm    Заглавие: Отговорете с цитат

Здравейте,

При мен Alt+S работи във форма за редакция на контрагент и във форма за редакция на признак. Къде по-точно има проблем с Alt+S в последната реализация?

Относно превключването Дк/Кт -- добра идея, ще го направим. Предпочитания за shortcut? Alt+D като "дебит"? Или просто F6 примерно?

Тук са описани всички "заети" shortcut-и, които вече се ползват в системата: https://www.unicontsoft.com/cms/node/128

cheers,
</wqw>

_________________

- Чат каналът изисква Регистрация
Документация на Dreem - Как да стартираме
ERP, лесно е! - Блог за Dreem
Active Tickets - По какво работихме
Trello - По какво работим
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
svetoslav80



Регистриран на: 02 Май 2010
Мнения: 44

МнениеПуснато на: Сря Апр 26, 2017 8:37 pm    Заглавие: Отговорете с цитат

wqw написа:
Здравейте,

При мен Alt+S работи във форма за редакция на контрагент и във форма за редакция на признак. Къде по-точно има проблем с Alt+S в последната реализация?

Относно превключването Дк/Кт -- добра идея, ще го направим. Предпочитания за shortcut? Alt+D като "дебит"? Или просто F6 примерно?

Тук са описани всички "заети" shortcut-и, които вече се ползват в системата: https://www.unicontsoft.com/cms/node/128

cheers,
</wqw>


Относно Alt+S:
Счетоводни документи -> нов документ -> счетоводна статия -> Признак (Форма за избор) , десен бутон -> други средства -> Нов контрагент -> ДДС / Ид № (въвеждам някакъв валиден) -> Импорт данни от сайт на ЕК -> Импорт (данните се импортират) , и тук alt+ S не работи колкото и пъти да пробвам, на различни компютри, с последната реализация съм.

Alt + D би било много удобно за превключване Dt / Kt.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
wqw
Владимир Висулчев


Регистриран на: 18 Май 2006
Мнения: 1889
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Чет Апр 27, 2017 10:46 am    Заглавие: Отговорете с цитат

ok, сега вече разбрах.

Проблемът със Запис и изход е оправен, а новият shortcut остава Alt+D -- и двете ще влязат в следващата реализация.

cheers,
</wqw>

_________________

- Чат каналът изисква Регистрация
Документация на Dreem - Как да стартираме
ERP, лесно е! - Блог за Dreem
Active Tickets - По какво работихме
Trello - По какво работим
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
svetoslav80



Регистриран на: 02 Май 2010
Мнения: 44

МнениеПуснато на: Сря Окт 11, 2017 10:39 am    Заглавие: Отговорете с цитат

wqw написа:

Проблемът със Запис и изход е оправен


В последната версия пак не работи, поне при мен, ако може пак да го погледнете.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
wqw
Владимир Висулчев


Регистриран на: 18 Май 2006
Мнения: 1889
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Сря Окт 11, 2017 2:22 pm    Заглавие: Отговорете с цитат

svetoslav80 написа:
В последната версия пак не работи, поне при мен, ако може пак да го погледнете.

Наш пропуск, ще влезе в следващата реализация. Също с Alt+S ще се потвърждава и форма Проверка на VAT все едно е натиснат бутон Импорт с Enter.

cheers,
</wqw>

_________________

- Чат каналът изисква Регистрация
Документация на Dreem - Как да стартираме
ERP, лесно е! - Блог за Dreem
Active Tickets - По какво работихме
Trello - По какво работим
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Милослав



Регистриран на: 29 Май 2019
Мнения: 3

МнениеПуснато на: Сря Май 29, 2019 12:20 pm    Заглавие: Отговорете с цитат

Здравейте,

Възможно ли е в документи за продажба да бъде добавен нов начин на плащане "пощенски паричен превод"?


Благодаря предварително
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
wqw
Владимир Висулчев


Регистриран на: 18 Май 2006
Мнения: 1889
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Сря Май 29, 2019 2:53 pm    Заглавие: Отговорете с цитат

Здравейте,

Най-лесно е да ги водите като 4 - Наложен платеж или 7 - По договор ако вече водите някакъв наложен платеж.

Този реквизит е доста "пожелателен" в системата, понеже една продажба/покупка може да се плати половината с карта, половината в брой и третата половина по банка и това е нормална практика примерно в магазини/ресторанти.

cheers,
</wqw>

_________________

- Чат каналът изисква Регистрация
Документация на Dreem - Как да стартираме
ERP, лесно е! - Блог за Dreem
Active Tickets - По какво работихме
Trello - По какво работим
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Милослав



Регистриран на: 29 Май 2019
Мнения: 3

МнениеПуснато на: Сря Май 29, 2019 4:32 pm    Заглавие: Отговорете с цитат

Здравейте,

Благодаря Ви за бързия отговор.

Има голяма разлика между наложен платеж и пощенски паричен превод обаче.
При сключен договор с куриер, който е лицензиран пощенски оператор за изплащане на наложен платеж чрез пощенски паричен превод, то за касов бон се признава издадената от него разписка.
Това отменя задължението на продавача да издава касов бон, за разлика от изплащането на наложен платеж, когато е длъжен да издава такъв.

Въпроса се отнася за това как трябва да се изписва, за да се спазва закона, когато се използва такава куриерска услуга.


Надявам се, че така обяснена става ясна необходимостта от добавянето на "пощенски паричен превод" като платежно средство.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
wqw
Владимир Висулчев


Регистриран на: 18 Май 2006
Мнения: 1889
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Чет Май 30, 2019 9:14 am    Заглавие: Отговорете с цитат

Милослав написа:
Има голяма разлика между наложен платеж и пощенски паричен превод обаче.
При сключен договор с куриер, който е лицензиран пощенски оператор за изплащане на наложен платеж чрез пощенски паричен превод, то за касов бон се признава издадената от него разписка.
Това отменя задължението на продавача да издава касов бон, за разлика от изплащането на наложен платеж, когато е длъжен да издава такъв.

Запознати сме с разликите, все пак в системата е реализирана връзка към API на куриери Спиди и Рапидо и всички възможни детайли се третират.

Милослав написа:
Въпроса се отнася за това как трябва да се изписва, за да се спазва закона, когато се използва такава куриерска услуга.

Относно този въпрос трябва да се консултирате със счетоводителите си, защото в тези форуми ние не рискуваме да правим счет. консултации, които ако са грешни да водят до нарушение на закона и глоби.

Милослав написа:
Надявам се, че така обяснена става ясна необходимостта от добавянето на "пощенски паричен превод" като платежно средство.

Ще го обсъдим с колегите и може да влезе в следващия build принципно ако се приеме.

cheers,
</wqw>

_________________

- Чат каналът изисква Регистрация
Документация на Dreem - Как да стартираме
ERP, лесно е! - Блог за Dreem
Active Tickets - По какво работихме
Trello - По какво работим
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Милослав



Регистриран на: 29 Май 2019
Мнения: 3

МнениеПуснато на: Чет Май 30, 2019 12:12 pm    Заглавие: Отговорете с цитат

Здравейте,

Надявам се наистина да влезе в следващия build Smile

Благодаря за вниманието
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Покажи мнения от преди:   
Създайте нова тема   Напишете отговор    Unicontsoft Форуми -> Потребителски форум Часовете са според зоната GMT + 2 Часа
Страница 1 от 1

 
Идете на:  
Не Можете да пускате нови теми
Не Можете да отговаряте на темите
Не Можете да променяте съобщенията си
Не Можете да изтривате съобщенията си
Не Можете да гласувате в анкети
Можете да качвате файлове
Можете да сваляте файлове


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group; Translation by Boby Dimitrov
RedSilver 1.01 Theme by DEVPPL HTML Forum; Images by DEVPPL Photoshop Forum