Unicontsoft

Дискусионни форуми
[Решен] Грешка в документи за покупка

 
Създайте нова тема   Тази тема е заключена - не можеш да отговаряте или да променяте мнения    Unicontsoft Форуми -> Потребителски форум
Предишната тема :: Следващата тема  
Автор Съобщение
bluevision
Комтек-М


Регистриран на: 14 Авг 2014
Мнения: 80

МнениеПуснато на: Нед Мар 10, 2019 12:08 pm    Заглавие: [Решен] Грешка в документи за покупка Отговорете с цитат

Здравейте,
Моля да ми помогнете за прикачената грешка. Не мога да въведа никакъв документ, нито да отворя съществуващ.
Благодаря предварително!
Поздрави



ERROR DREEM.png
 Описание:
 Размер:  255.04 KB
 Преглеждания:  11502 път(и)

ERROR DREEM.png


Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
wqw
Владимир Висулчев


Регистриран на: 18 Май 2006
Мнения: 1889
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Нед Мар 10, 2019 9:20 pm    Заглавие: Отговорете с цитат

Здравейте,

С коя реализация са получава проблемът? Ако сте възстановявали архиви имало е проблем с актуализация на базата до реализацията, която ползвате.

Пробвайте от Помощник за поддръжка на системни бази данни (от същата форма за архивиране/възстановяване на системни бази) да изберете Прилагане на текущи модификации на база данни дали успява да завърши процедурата.

cheers,
</wqw>

_________________

- Чат каналът изисква Регистрация
Документация на Dreem - Как да стартираме
ERP, лесно е! - Блог за Dreem
Active Tickets - По какво работихме
Trello - По какво работим
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
bluevision
Комтек-М


Регистриран на: 14 Авг 2014
Мнения: 80

МнениеПуснато на: Нед Мар 10, 2019 10:20 pm    Заглавие: Отговорете с цитат

Здравейте,
Да, възстанових архив с по-стара реализация и обнових до последна.
Въведох няколко документа преди да се появи грешката.
Поздрави
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
wqw
Владимир Висулчев


Регистриран на: 18 Май 2006
Мнения: 1889
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Пон Мар 11, 2019 11:41 am    Заглавие: Отговорете с цитат

Здравейте,

Пробвайте да отворите документа със задържан CAPSLOCK. (Задръжте CAPSLOCK както задържате Ctrl или Alt клавишите докато щракате двойно на реда на документа в списъка.)

Това ще нулира настройките на списъка с редове на документа, ако има проблем с тях ще се оправи проблемът.

cheers,
</wqw>

_________________

- Чат каналът изисква Регистрация
Документация на Dreem - Как да стартираме
ERP, лесно е! - Блог за Dreem
Active Tickets - По какво работихме
Trello - По какво работим
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
bluevision
Комтек-М


Регистриран на: 14 Авг 2014
Мнения: 80

МнениеПуснато на: Пон Мар 11, 2019 6:41 pm    Заглавие: Отговорете с цитат

Благодаря,
Получи се.
Поздрави
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Покажи мнения от преди:   
Създайте нова тема   Тази тема е заключена - не можеш да отговаряте или да променяте мнения    Unicontsoft Форуми -> Потребителски форум Часовете са според зоната GMT + 2 Часа
Страница 1 от 1

 
Идете на:  
Не Можете да пускате нови теми
Не Можете да отговаряте на темите
Не Можете да променяте съобщенията си
Не Можете да изтривате съобщенията си
Не Можете да гласувате в анкети
Можете да качвате файлове
Можете да сваляте файлове


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group; Translation by Boby Dimitrov
RedSilver 1.01 Theme by DEVPPL HTML Forum; Images by DEVPPL Photoshop Forum