Unicontsoft

Дискусионни форуми
Проблем при заприхождаване на стока в търговска система

 
Създайте нова тема   Напишете отговор    Unicontsoft Форуми -> Потребителски форум
Предишната тема :: Следващата тема  
Автор Съобщение
veselka



Регистриран на: 16 Яну 2008
Мнения: 9

МнениеПуснато на: Пет Яну 09, 2009 6:54 pm    Заглавие: Проблем при заприхождаване на стока в търговска система Отговорете с цитат

УВАЖАЕМИ ГОСПОДА,

Миналата година работих с Вашата програма, но при преформатиране на РС-то я загубих. След което я инсталирах отново и сега я актуализирах. При актуализацията се оказа че съм създала нова папка и имам нова програма не Dreem10 a Dreem 15.
Сега като вляза в програмата и заприходя стоката в Търговска система - Документи за покупка, стоката не се вижда в наличност по складове и при опит за изписване ми дава че нямам наличност. В същото време при справка Покупки/Складови документи се виждат въведените документи. Приключила съм документите не са в режим само на запис.
Въпросът ми е трябва ли да преинсталирам програмата след като изтрия наличните Dreem10 и Dreem15 или имам пропуск при самото дефиниране на стоките или документите. Към момемта съм изгубила всички данни така че ще ги въвеждам отново.
Другият ми въпрос е свързан с дерегистрацията на фирмата по ДДС изчетох мненията във форума, но не открих някаква специална настройка за фирми нерегистрирани по ДДС.
Благодаря предварително!
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
wqw
Владимир Висулчев


Регистриран на: 18 Май 2006
Мнения: 1889
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Съб Яну 10, 2009 2:06 pm    Заглавие: Отговорете с цитат

Здравейте,

Има ли свързани Приходни складови документи към покупките, които сте въвели? В Централен склад?

Ако не сте регистрирани по ДДС засега нямаме елегантно решение за отразяване на покупките със ДДС, но можете да прочетете тази тема за някои полезни настройки.

cheers,
</wqw>
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
veselka



Регистриран на: 16 Яну 2008
Мнения: 9

МнениеПуснато на: Чет Яну 15, 2009 11:28 am    Заглавие: Отговорете с цитат

Благодаря Ви за отговора, но не намирам вариант как да свържа покупките с прих.складови документи, поне за периода преди дерегистрацията имам желание да ползвам Вашата програма.
След дерегистрацията смятам аналитичното водене на стоката да го направя със складовата програма на фирмата а от Dreem да използвам модул счетоводство.
Надявам се че ще ми помогнете да се преборя с това свързване на прих.складови документи.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
wqw
Владимир Висулчев


Регистриран на: 18 Май 2006
Мнения: 1889
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Чет Яну 15, 2009 5:26 pm    Заглавие: Отговорете с цитат

Когато приключвате документа във форма Генериране на свързани документи сложете отметка на Генериране на складови документи.



Ако вече имате приключен документ, отворете го и използвайте меню Средства->Генериране... (Ctrl+D) за да покажете форма Генериране на свързани документи.

cheers,
</wqw>
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
veselka



Регистриран на: 16 Яну 2008
Мнения: 9

МнениеПуснато на: Пет Яну 16, 2009 10:46 am    Заглавие: Отговорете с цитат

Здравейте отново,

Проблемът е че при команда Средства/Генериране не се появява целия този екран, а само в частта
Генериране на счет.документ//
Плащане през каса .....//
Приключване за дата....//
Преглед//Печат
За това предполагах че има някаква допълнителна команда в Настройки, но сега не знам къде да търся решението на проблема.
Надявам се че ще ме посъветвате какво може да се направи в тази ситуация.
Благодаря!
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
veselka



Регистриран на: 16 Яну 2008
Мнения: 9

МнениеПуснато на: Пет Яну 16, 2009 12:22 pm    Заглавие: Отговорете с цитат

УВАЖАЕМИ ГОСПОДА,

С огромна радост Ви информирам, че с помощта на меню ПОМОЩ открих че греша при избора на вид документ. Когато се коригирах и вместо Данъчен документ избрах Вътрешно фирмен нещата се получиха точно както трябва появи се целия екран и си генерирах складовите наличности. Сега само ми оства да помисля точно как да правя приключване защото миналата година при приключване на документа в търговската система ми стоеше един документ, а сега са два един покупка и един дан.фактура.
По метода на пробите и грешките ще видя как е най-практично и ако не успея да го измисля ще ви беспокоя отново.
Благодаря за добрите възможности, които дава програмата!
ЛЕК ДЕНSmile
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
wqw
Владимир Висулчев


Регистриран на: 18 Май 2006
Мнения: 1889
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Пет Яну 16, 2009 1:44 pm    Заглавие: Отговорете с цитат

Сега разбрахме откъде е тръгнало объркването. Добре е, че помощната система е свършила работа Smile)

В Personal версията при нов док. за продажба или нов док. за покупка е настроено по подразбиране да предлага тип документ от съответната група данъчни документи (по-конкретно фактура). Можете да използвате функция Администрация->Настройки, за да укажете в група Типове документи по подразбиране стойността на ред Документи за покупка да стане Покупка и съответно стойността на ред Документи за продажба да стане Продажба. Така при създаване на нови документи автоматично ще Ви попълва тип документ от група вътрешнофирмени.

cheers,
</wqw>
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
CHefo



Регистриран на: 08 Яну 2009
Мнения: 158

МнениеПуснато на: Пет Яну 16, 2009 2:04 pm    Заглавие: Отговорете с цитат

В подобна връзка имам проблем - искам да променя номера на фактурата за покупка (чрез Документ за покупка съм закупил стока в последствие продал, но съм объркал номера на фактурат за покупка). Всичко се е записало както трябва, осчетоводило се е и т.н. Натискам редактиране на докумена в Търговска система редактирам номера, но при преключване ми казва няма достатъчна наличност в склада (дефакто наистина няма), но аз не искам да продам ново количество а само редакция. При отварянето за редакция не иска унищожаване на документа в Счетоводството. Как да си реша проблема като избегна евентуално ръчно оформяне на докуметациятта и промяната на номерета им?

Благодаря.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
wqw
Владимир Висулчев


Регистриран на: 18 Май 2006
Мнения: 1889
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Пет Яну 16, 2009 2:46 pm    Заглавие: Отговорете с цитат

Отворете фактурата за покупка и от панел Връзки с документи намерете плащането и копието в счетоводството. С десен клик върху плащането от контекстното меню изберете Изтриване на документ. По същия начин изтрийте и счетоводното копие.

Вкарайте документа в редакция и въведете коректния номер (заедно с началните нули). При приключване генерирайте счетоводен документ и плащане (само това). Системата ще запази номерата на операциите в счетоводството каквито са били на счетоводните документите, които изтрихте в началото.

При нас счетоводителите имат практика да записват върху хартиената фактура номера от счетоводната операция, за да отмятат осчетоводените покупки. Вашата практика може да е различна.

cheers,
</wqw>
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Покажи мнения от преди:   
Създайте нова тема   Напишете отговор    Unicontsoft Форуми -> Потребителски форум Часовете са според зоната GMT + 2 Часа
Страница 1 от 1

 
Идете на:  
Не Можете да пускате нови теми
Не Можете да отговаряте на темите
Не Можете да променяте съобщенията си
Не Можете да изтривате съобщенията си
Не Можете да гласувате в анкети
Можете да качвате файлове
Можете да сваляте файлове


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group; Translation by Boby Dimitrov
RedSilver 1.01 Theme by DEVPPL HTML Forum; Images by DEVPPL Photoshop Forum