Unicontsoft

Дискусионни форуми
[Решен] Проблем при актуализация 2019.01.16

 
Създайте нова тема   Тази тема е заключена - не можеш да отговаряте или да променяте мнения    Unicontsoft Форуми -> Потребителски форум
Предишната тема :: Следващата тема  
Автор Съобщение
adonchev



Регистриран на: 28 Окт 2010
Мнения: 65

МнениеПуснато на: Пет Яну 18, 2019 10:04 am    Заглавие: [Решен] Проблем при актуализация 2019.01.16 Отговорете с цитат

Здравейте, като се опитам да актуализиран програмата, разархивирането прекъсва.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
adonchev



Регистриран на: 28 Окт 2010
Мнения: 65

МнениеПуснато на: Пет Яну 18, 2019 11:46 am    Заглавие: Отговорете с цитат

Здр, опитах днес на друг компютър и актуализирането на програмата се получи.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
mimko2010



Регистриран на: 07 Фев 2013
Мнения: 2

МнениеПуснато на: Нед Яну 20, 2019 5:41 pm    Заглавие: Отговорете с цитат

Може ли все пак админ да сподели какъв може да е проблема, защото аз не мога да актуализарам програмата.
Благодаря предварително
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
wqw
Владимир Висулчев


Регистриран на: 18 Май 2006
Мнения: 1889
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Нед Яну 20, 2019 6:07 pm    Заглавие: Отговорете с цитат

Здравейте,

Пробвайте да деинсталирате Dreem Personal 1.5 от Add/Remove Programs в контролния панел.

След което стартирайте отново инсталацията от DreemPrs15.EXE и на втора стъпка изберете да използва съществуваща база данни.

Ако отново получите съобщение за грешка можете да го споделите в тази тема, за да получим представа какво се случва при Вас.

При всички положения е добре редовно да правите архив на базата данни принципно -- случвало са е целия диск на дадена система да замине.

cheers,
</wqw>

_________________

- Чат каналът изисква Регистрация
Документация на Dreem - Как да стартираме
ERP, лесно е! - Блог за Dreem
Active Tickets - По какво работихме
Trello - По какво работим
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
adonchev



Регистриран на: 28 Окт 2010
Мнения: 65

МнениеПуснато на: Пон Яну 21, 2019 11:39 am    Заглавие: Отговорете с цитат

Здравейте,

това което направих при актуализация на програмата с новата версия, e че след като свалих последната версия с десния бутон на мишката избрах Run as administrator, след което актуализирането продължи по обичайния ред и завърши успешно.
Незнам да ли има значение но версията на Windows e Windows 10.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
wqw
Владимир Висулчев


Регистриран на: 18 Май 2006
Мнения: 1889
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Пон Яну 21, 2019 11:55 am    Заглавие: Отговорете с цитат

Здравейте,

А пробвахте ли да стартирате DreemPrs15.exe по обичайния начин само с двойно щракване?

Би трябвало Run as Administrator да се случва автоматично без да се налага от контекстното меню с десен клик да се избира изрично.

cheers,
</wqw>

_________________

- Чат каналът изисква Регистрация
Документация на Dreem - Как да стартираме
ERP, лесно е! - Блог за Dreem
Active Tickets - По какво работихме
Trello - По какво работим
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
adonchev



Регистриран на: 28 Окт 2010
Мнения: 65

МнениеПуснато на: Пон Яну 21, 2019 7:13 pm    Заглавие: Отговорете с цитат

Здравейте,
по обичайния начин само с двойно щракване се показва следното съобщение:

"7-Zip

The requested operation requires elevation."
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
mimko2010



Регистриран на: 07 Фев 2013
Мнения: 2

МнениеПуснато на: Пон Яну 21, 2019 10:25 pm    Заглавие: Отговорете с цитат

Здравейте,

Благодаря много за съвета "Run as administrator" - това проработи при мен.

Иначе нямаше никакъв шанс да стане актуализацията - деинсталирах програмата и пак даваше проблем със zip (при дабъл клик), който не позволяваше ъпдейт/инсталация(в моя случай след като вече бях изтрила програма).

Поздрави и благодаря още веднъж!
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
wqw
Владимир Висулчев


Регистриран на: 18 Май 2006
Мнения: 1889
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Пон Яну 21, 2019 11:10 pm    Заглавие: Отговорете с цитат

Здравейте,

Да, наистина имаше проблем с инсталатора, който в последната реализация 2019.1.21 е отстранен. Вече с двойно щракване сам пита за административни права.

Благодарности за обратната връзка и се извиняваме за причинените "нерви" :-))

cheers,
</wqw>

_________________

- Чат каналът изисква Регистрация
Документация на Dreem - Как да стартираме
ERP, лесно е! - Блог за Dreem
Active Tickets - По какво работихме
Trello - По какво работим
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Покажи мнения от преди:   
Създайте нова тема   Тази тема е заключена - не можеш да отговаряте или да променяте мнения    Unicontsoft Форуми -> Потребителски форум Часовете са според зоната GMT + 2 Часа
Страница 1 от 1

 
Идете на:  
Не Можете да пускате нови теми
Не Можете да отговаряте на темите
Не Можете да променяте съобщенията си
Не Можете да изтривате съобщенията си
Не Можете да гласувате в анкети
Можете да качвате файлове
Можете да сваляте файлове


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group; Translation by Boby Dimitrov
RedSilver 1.01 Theme by DEVPPL HTML Forum; Images by DEVPPL Photoshop Forum