Unicontsoft

Дискусионни форуми
ПРОБЛЕМ ПРИ АРХИВИРАНЕ СЛЕД АКТУАЛИЗАЦИЯ

 
Създайте нова тема   Напишете отговор    Unicontsoft Форуми -> Потребителски форум
Предишната тема :: Следващата тема  
Автор Съобщение
mkanchev



Регистриран на: 09 Дек 2009
Мнения: 37

МнениеПуснато на: Пон Ное 05, 2018 5:37 pm    Заглавие: ПРОБЛЕМ ПРИ АРХИВИРАНЕ СЛЕД АКТУАЛИЗАЦИЯ Отговорете с цитат

Здравейте,
Отдавна ползвам Dreem personal. Вчера актуализирах последната версия от 1.11.18 г. , направих архив и вс беше ок. Днес обаче отново опитах да направя архив , след като приключих работа , но не можах , излезе ми следната грешка:

Cannot open C:\Users\mkanc\AppData\Local\Temp\Dre3408.tmp\Dreem15_Personal_2018_11_05.bak

Ще съм Ви мн благодарен ако ми кажете как да реша проблема. Предварително Ви благодаря !
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
mkanchev



Регистриран на: 09 Дек 2009
Мнения: 37

МнениеПуснато на: Пон Ное 05, 2018 5:44 pm    Заглавие: Отговорете с цитат

Току що установих , че мога да правя архив само в формат "bak", и не мога в "7Z", а преди актуализацията го правех само в "7Z".
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
wqw
Владимир Висулчев


Регистриран на: 18 Май 2006
Мнения: 1341
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Вто Ное 06, 2018 9:56 am    Заглавие: Отговорете с цитат

Здравейте,

Има проблем ако правите архив на базата в папката по подразбиране C:\Program Files (x86)\Dreem Personal 1.5\Backup.

Можете да си направите папка C:\Backup или Архиви под Моите документи и там за правите архивите.

Друг вариант е да коригирате проблема с инсталацията и да си дадете права за писане в папка C:\Program Files (x86)\Dreem Personal 1.5\Backup (примерно Everyone/Full Control), което е по-сложно.

За следващата реализация ще изследваме каква промяна се е случила с начина на работа на системния компонент Windows Installer откъдето идва проблема и ще го заобиколим по някакъв начин.

Btw, тази грешка е възможно да се получи ако нямате свободно място на диска също.

cheers,
</wqw>

_________________

- Чат каналът изисква Регистрация
Документация на Dreem - Как да стартираме
ERP, лесно е! - Блог за Dreem
Active Tickets - По какво работихме
Trello - По какво работим
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
mkanchev



Регистриран на: 09 Дек 2009
Мнения: 37

МнениеПуснато на: Сря Ное 07, 2018 5:30 pm    Заглавие: Отговорете с цитат

Здравейте ,
Благодаря за отговора.
1. Свободно място имам много , на диск "С" имам свободни 66 от общо 119 ГБ.
2. Направих папка Backup на диск "С" , но отново се появи същото съобщение.
Засега ще правя архивите във формат "bak" , поради липса на алтернатива.
А ако деинсталирам настоящата версия на програмата и инсталирам предходната , с която нямах проблеми , дали ще се реши проблема ?
Благодаря предварително!



(4).png
 Описание:
 Размер:  997.82 KB
 Преглеждания:  2112 път(и)

 (4).png



(3).png
 Описание:
 Размер:  905.31 KB
 Преглеждания:  2112 път(и)

 (3).png


Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
wqw
Владимир Висулчев


Регистриран на: 18 Май 2006
Мнения: 1341
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Сря Ное 07, 2018 6:23 pm    Заглавие: Отговорете с цитат

mkanchev написа:
предходната , с която нямах проблеми , дали ще се реши проблема ?

Не, няма да стане. Изглежда има някакви други проблеми с Вашата инсталация.

Можете да си инсталирате 7-zip и да компресирате .bak файловете отделно след като направите архив.

Предполагам в момента нямате проблем да възстановявате директно от .7z компресиран архив или и това не работи?

cheers,
</wqw>

_________________

- Чат каналът изисква Регистрация
Документация на Dreem - Как да стартираме
ERP, лесно е! - Блог за Dreem
Active Tickets - По какво работихме
Trello - По какво работим
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
mkanchev



Регистриран на: 09 Дек 2009
Мнения: 37

МнениеПуснато на: Вто Ное 13, 2018 3:11 pm    Заглавие: Отговорете с цитат

Здравейте,
Засега нямам проблем с възстановяването от "bak" формат, не съм пробвал да архивирам с "7 - zip" , а и не искам да си усложнявам живота , при положение че засега успешно възстановявам от "bak".
Всъщност , сега имам още по голям проблем. Вече не мога да правя архив дори в "bak" формат, не знам как изведнъж стана така. А това е голям проблем.
Имате ли някаква идея как да реша проблема с архивирането ? Няма проблем да преинсталирам Windows , но как сега да направя архив, за да мога след нова инсталация на Windows да възстановя данните.
Предварително благодаря.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
wqw
Владимир Висулчев


Регистриран на: 18 Май 2006
Мнения: 1341
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Вто Ное 13, 2018 3:42 pm    Заглавие: Отговорете с цитат

Здравейте,

Рестартирайте машината и се уверете че имате достатъчно свободно място.

Създайте папка C:\Backup и дайте пълни права на всички потребители -- Everyone/Full Control.



Опитайте да създадете компресиран .7z архив в C:\Backup.

Ако не става опитайте да създадете некомпресиран .bak архив в C:\Backup.

Ако и това не става, стартирайте Dreem Personal, изберете меню Файл | Нова регистрация (Alt+F2), щракнете на зеления текст MSDE e стартиран и спрете MSDE сървър и излезте с отказ от диалога за установяване на самоличност.

В explorer отворете папка C:\Program Files\Dreem Personal 1.5\Data и копирайте всички файлове от нея в C:\Backup.

Възстановете C:\Backup на новата машина и търсете .7z или .bak или .mdf файл, от който ще можете да възстановете базата на системата.

cheers,
</wqw>

_________________

- Чат каналът изисква Регистрация
Документация на Dreem - Как да стартираме
ERP, лесно е! - Блог за Dreem
Active Tickets - По какво работихме
Trello - По какво работим
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
mkanchev



Регистриран на: 09 Дек 2009
Мнения: 37

МнениеПуснато на: Съб Ное 17, 2018 5:34 pm    Заглавие: Отговорете с цитат

Много Ви благодаря. Направих всичко което пишете за "bak" файл и прехвърлих базата данни на другия ми компютър, на който вс е наред.
Още веднъж много благодаря за помощта и притен уикенд.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Покажи мнения от преди:   
Създайте нова тема   Напишете отговор    Unicontsoft Форуми -> Потребителски форум Часовете са според зоната GMT + 2 Часа
Страница 1 от 1

 
Идете на:  
Не Можете да пускате нови теми
Не Можете да отговаряте на темите
Не Можете да променяте съобщенията си
Не Можете да изтривате съобщенията си
Не Можете да гласувате в анкети
Можете да качвате файлове
Можете да сваляте файлове


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group; Translation by: Boby Dimitrov
RedSilver 1.01 Theme by DEVPPL HTML Forum; Images by DEVPPL Photoshop Forum