Unicontsoft

Дискусионни форуми
Грешка при приключване на документ за продажба

 
Създайте нова тема   Напишете отговор    Unicontsoft Форуми -> Потребителски форум
Предишната тема :: Следващата тема  
Автор Съобщение
Кольо



Регистриран на: 08 Фев 2017
Мнения: 36

МнениеПуснато на: Пет Фев 23, 2018 4:27 pm    Заглавие: Грешка при приключване на документ за продажба Отговорете с цитат

Здравейте.
Напоследък при приключване на документ за продажба ми изписва грешката от прикачените снимки по-долу. Аз въпреки това натискам на "продължи" и приключвам документа. Надявам се да няма проблем при справки з амаржа, оборотна ведомост за месеца и т.н. Ще се радвам на съвет как да престане въпросната грешка.
Поздрави.



error dp3.png
 Описание:
 Размер:  879.73 KB
 Преглеждания:  2261 път(и)

error dp3.png



error dp.png
 Описание:
 Размер:  589.43 KB
 Преглеждания:  2261 път(и)

error dp.png


Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла
wqw
Владимир Висулчев


Регистриран на: 18 Май 2006
Мнения: 1278
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Пет Фев 23, 2018 6:41 pm    Заглавие: Re: Грешка при приключване на документ за продажба Отговорете с цитат

Здравейте,

С коя реализация се получава проблема? Пробвайте в последната реализация 2018.2.22 би трябвало да е оправено.

Принципно, ако имате някакви проблеми с Dreem Personal пробвайте с последната реализация дали са решени, защото ние получава всички грешки от потребителите на Dreem Personal и редовно им обръщаме внимание без да чакаме да се появят теми във форума.

cheers,
</wqw>

_________________

- Чат каналът изисква Регистрация
Документация на Dreem - Как да стартираме
ERP, лесно е! - Блог за Dreem
Active Tickets - По какво работихме
Trello - По какво работим
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Кольо



Регистриран на: 08 Фев 2017
Мнения: 36

МнениеПуснато на: Пон Фев 26, 2018 3:29 pm    Заглавие: Отговорете с цитат

С реализацията от 23 Януари бях.
Свалих новата версия от Февруари, понеже не знам без дейстал/инстал как да актуализирам новата версия и засега нямам проблем, изчаках няколко дена да видя дали ще се появи пак. Не съм предполагал че може да е от версията на програмата.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла
wqw
Владимир Висулчев


Регистриран на: 18 Май 2006
Мнения: 1278
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Пон Фев 26, 2018 5:56 pm    Заглавие: Отговорете с цитат

Кольо написа:
. . . понеже не знам без дейстал/инстал как да актуализирам новата версия

Прави се сравнително лесно: сваляте инсталацията на нова реализация и я стартирате (без да деинсталирате предварително нищо), а тя без да задава въпроси прави актуализация от стара реализация автоматично.

cheers,
</wqw>

_________________

- Чат каналът изисква Регистрация
Документация на Dreem - Как да стартираме
ERP, лесно е! - Блог за Dreem
Active Tickets - По какво работихме
Trello - По какво работим
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Покажи мнения от преди:   
Създайте нова тема   Напишете отговор    Unicontsoft Форуми -> Потребителски форум Часовете са според зоната GMT + 2 Часа
Страница 1 от 1

 
Идете на:  
Не Можете да пускате нови теми
Не Можете да отговаряте на темите
Не Можете да променяте съобщенията си
Не Можете да изтривате съобщенията си
Не Можете да гласувате в анкети
Можете да качвате файлове
Можете да сваляте файлове


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group; Translation by: Boby Dimitrov
RedSilver 1.01 Theme by DEVPPL HTML Forum; Images by DEVPPL Photoshop Forum