Unicontsoft

Дискусионни форуми
[Решен] Въпроси относно Dreem Personal

 
Създайте нова тема   Тази тема е заключена - не можеш да отговаряте или да променяте мнения    Unicontsoft Форуми -> Потребителски форум
Предишната тема :: Следващата тема  
Автор Съобщение
hadjieva



Регистриран на: 04 Мар 2016
Мнения: 9

МнениеПуснато на: Пон Мар 07, 2016 3:39 pm    Заглавие: [Решен] Въпроси относно Dreem Personal Отговорете с цитат

Здравейте,
Опитвам се да ползвам Dreem Personal, но имам някои въпроси.
1. Има ли възможност в Администрация/Номера на документи да си въведа номерата на РКО и ПКО, от които искам да ми се продължи номерацията автоматично? Да отбележа, че искам да ползвам само счетоводната част и по възможност да въвеждам всички документи от там, а не от търговската.
2. Има ли възможност да създам фактура за продажба от счетоводството, а не от търговската секция и да я печатам от там за клиентите? Пробвах, но като дам печат не ми излизат никакви данни за контрагентите, нито за моята фирма, нито за клиента, а само пише Фактура.

Благодаря предварително!
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
wqw
Владимир Висулчев


Регистриран на: 18 Май 2006
Мнения: 1889
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Вто Мар 08, 2016 9:15 pm    Заглавие: Отговорете с цитат

Здравейте,

В последната реализация 2016.3.8 можете да указвате стойности на номераторите за касовите документи. Имайте в предвид, че ако върнете номератора до номер 1 примерно, системата автоматично ще прескочи номерата на съществуващите ордери. За да не се случва това можете да създаде нова каса, в която да започнете с друга номерация или да прехвърлите старите (унищожени) ордери в нова служебна каса за да не се дублират. Възможно е също да се редактират номерата на съществуващите док. като им се добави някаква буква преди да се унищожат повторно.

Относно фактури в счетоводната система, принципно там няма данни за всичките задължителни реквизити за отпечатване на фактура и затова такава функционалност не е предвидена. Обикновено от търговската система се копират само необходимите данни за обзавеждане на счетоводното записване -- т.нар. процес на осчетоводяване на документи -- при което данните се редуцират съществено.

cheers,
</wqw>

_________________

- Чат каналът изисква Регистрация
Документация на Dreem - Как да стартираме
ERP, лесно е! - Блог за Dreem
Active Tickets - По какво работихме
Trello - По какво работим
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
hadjieva



Регистриран на: 04 Мар 2016
Мнения: 9

МнениеПуснато на: Сря Мар 09, 2016 5:18 pm    Заглавие: Отговорете с цитат

Благодаря за помощта, но имам и друг въпрос:
Фирмата няма банкова сметка, а данните за такава се изискват задължително при първоначално въвеждане на даани за фирмата и аз въведох epay.bg, но сега това излиза във фактурите. Как да го махна и да изтрия всички банкови сметки? Пробвах от редакция на контрагента, списъци, но не ми позволява?
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
wqw
Владимир Висулчев


Регистриран на: 18 Май 2006
Мнения: 1889
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Сря Мар 09, 2016 5:35 pm    Заглавие: Отговорете с цитат

Здравейте,

При регистрация на фирмата не Ви ли изискваха банкова сметка? Това би било странно, освен ако регистрацията не се случва в България. Най-вероятно системата е отказала изтриването на реда с банковата сметка заради съществуващи връзки от списък с продажбите, понеже банковата сметка вече е цитирана в някой документ в реквизит Банкова сметка.

Това което можете на правите е да редактирате банковата сметка на контрагента потребител на продукта, като сложите примерно текст N/A в колона IBAN и същото в колона BIC. Забележете, че в колона BIC освен от падащия списък можете да пишете и свободен текст, за разлика от повечето други колони с падащи списъци в системата.

cheers,
</wqw>

_________________

- Чат каналът изисква Регистрация
Документация на Dreem - Как да стартираме
ERP, лесно е! - Блог за Dreem
Active Tickets - По какво работихме
Trello - По какво работим


Последната промяна е направена от wqw на Пон Мар 14, 2016 10:54 am; мнението е било променяно общо 1 път
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
hadjieva



Регистриран на: 04 Мар 2016
Мнения: 9

МнениеПуснато на: Пон Мар 14, 2016 10:25 am    Заглавие: Отговорете с цитат

Отново благодаря!
Още един малко спешен въпрос, предвид, че днес е 14-то число: ще подавам ДДС за пръв път с Dreem Personal и ми направи впечатление, че в дневниците няма колона за "Вид на документа", например 01 - фактура, 03 кредитно известие и т.н. Как мога да коригирам това?
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
wqw
Владимир Висулчев


Регистриран на: 18 Май 2006
Мнения: 1889
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Пон Мар 14, 2016 10:54 am    Заглавие: Отговорете с цитат

В момента в колона Вид док. дешифрираме кодовете, но в експорт на дневниците влизат цифровите кодове.

В отпечатъка можете да върнете кодовете да са както са в експорта като създадете файл reports.ini в папката на Dreem Personal със следното съдържание
Код:
[DreemAcc15.arLedgerSales2]
fldDocType.DataField="ExtDocType"

[DreemAcc15.arLedgerPurchase2]
fldDocType.DataField="ExtDocType"

Най-лесно е да свалите прикачения архив който съм Ви подготвил и да го декомпресирате в папка C:\Program Files\Dreem Personal 1.5.

cheers,
</wqw>



reports_acc_doc_type.zip
 Описание:

Сваляне
 Име на файл:  reports_acc_doc_type.zip
 Размер:  196 байта
 Свален:  951 път(и)


_________________

- Чат каналът изисква Регистрация
Документация на Dreem - Как да стартираме
ERP, лесно е! - Блог за Dreem
Active Tickets - По какво работихме
Trello - По какво работим
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
hadjieva



Регистриран на: 04 Мар 2016
Мнения: 9

МнениеПуснато на: Пон Мар 14, 2016 10:10 pm    Заглавие: Отговорете с цитат

Благодаря много!
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Покажи мнения от преди:   
Създайте нова тема   Тази тема е заключена - не можеш да отговаряте или да променяте мнения    Unicontsoft Форуми -> Потребителски форум Часовете са според зоната GMT + 2 Часа
Страница 1 от 1

 
Идете на:  
Не Можете да пускате нови теми
Не Можете да отговаряте на темите
Не Можете да променяте съобщенията си
Не Можете да изтривате съобщенията си
Не Можете да гласувате в анкети
Можете да качвате файлове
Можете да сваляте файлове


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group; Translation by Boby Dimitrov
RedSilver 1.01 Theme by DEVPPL HTML Forum; Images by DEVPPL Photoshop Forum