Unicontsoft

Дискусионни форуми
Проблем при стартиране

 
Създайте нова тема   Напишете отговор    Unicontsoft Форуми -> Потребителски форум
Предишната тема :: Следващата тема  
Автор Съобщение
fayans_trade



Регистриран на: 22 Май 2011
Мнения: 8

МнениеПуснато на: Съб Авг 30, 2014 12:39 pm    Заглавие: Проблем при стартиране Отговорете с цитат

Здравейте, имам проблем при стартиране на Dream Personal, не може да стартира и ми излиза съобщение


111.jpg
 Описание:
 Размер:  28.16 KB
 Преглеждания:  23972 път(и)

111.jpg


Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
cakemake



Регистриран на: 31 Авг 2014
Мнения: 1

МнениеПуснато на: Нед Авг 31, 2014 4:53 am    Заглавие: Разгеле:) Отговорете с цитат

И при мен е същото. Как ли се оправя таз пущина?Smile
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
wqw
Владимир Висулчев


Регистриран на: 18 Май 2006
Мнения: 1890
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Нед Авг 31, 2014 7:20 pm    Заглавие: Отговорете с цитат

Пробвайте реализация 2014.8.30
_________________

- Чат каналът изисква Регистрация
Документация на Dreem - Как да стартираме
ERP, лесно е! - Блог за Dreem
Active Tickets - По какво работихме
Trello - По какво работим
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
fayans_trade



Регистриран на: 22 Май 2011
Мнения: 8

МнениеПуснато на: Вто Сеп 02, 2014 9:09 am    Заглавие: Отговорете с цитат

Ами базата ми данни досега?
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
vasenska



Регистриран на: 20 Яну 2014
Мнения: 19

МнениеПуснато на: Вто Сеп 02, 2014 7:17 pm    Заглавие: Отговорете с цитат

Здравейте,

Пробвах с последната реализация, която Сте написали и сега програмата се отваря. Следващият проблем е, че веднага след като я отвори излиза съобщение The Program has stopped working и единственото, което мога да направя е да избера Close program.
Моля за съвет какво да направя!
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Admin
Иван Братов


Регистриран на: 16 Май 2006
Мнения: 85
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Сря Сеп 03, 2014 12:05 pm    Заглавие: Отговорете с цитат

Здравейте,

@fayans_trade
При инсталиране на по-нова реализация на системата, данните в базата остават. Тя никога не се изтрива от системата. Дори да деинсталирате системата Dreem Personal, базата с данни ще остане на Вашия компютър.

Препоръчително е да направите архив на базата данни, преди актуализация, преинсталация и т.н.

Как да актуализиране на Dreem Personal - Стъпка по стъпка

@vasenska
Във Вашия случай бих преинсталирал цялата система. Базата с данни ще се запази.
1. Архивираме базата - препоръчително - Как да архивираме Dreem Personal?
2. Деинсталираме изцяло системата.
3. Инсталираме новата реализация 2014.8.30 - Как да инсталираме Dreem Personal?
- В този случай трябва да обърнем внимания на т.4 при инсталацията.

Поздрави,
Иван Братов

_________________
Отдел за работа с клиенти
Unicontsoft, Sofia, Bulgaria

http://www.unicontsoft.com
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя
vasenska



Регистриран на: 20 Яну 2014
Мнения: 19

МнениеПуснато на: Сря Сеп 03, 2014 9:58 pm    Заглавие: Отговорете с цитат

Здравейте,

Направих всичко, което Сте описали, но когато вляза отново ме изхвърля почти веднага. Съобщението е същото, което излизаше и преди. Възможно е проблемът да е от компютъра. В такъв случай ако го преинсталирам, базата данни ще се запази ли? Ако не какво мога да направя, за да я запазя?



Untitled.png
 Описание:
 Размер:  99.59 KB
 Преглеждания:  23834 път(и)

Untitled.png


Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Admin
Иван Братов


Регистриран на: 16 Май 2006
Мнения: 85
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Чет Сеп 04, 2014 9:45 am    Заглавие: Отговорете с цитат

Здравейте,

Проблема е странен. Реализацията е тествана на Win 8 и Win 8.1 и такъв проблем не е срещнат.

Ако решите да преинсталирате машината, трябва да архивирате базата и да я копирате някъде извън хард диска на компютъра.
Архивиране на база Как да архивираме Dreem Personal?

Инсталацията на Dreem Personal по подразбиране се извършва в папка C:\Program Files (x86)\Dreem Personal 1.5. (x86 е при 64-битовите операционни системати)
Базата се намира в подпапка \Data
Обикновено архивите на базата се правят в подпапка \Backup
След архивиране на базата можете да вземете файла от папка Backup и да копирате някъде извън хард диска.

След преинсталация на компютъра следвате стъпките:
1. Инсталиране на Dreem Personal - Как да инсталираме Dreem Personal?
2. Копиране на архива в подпапка \Backup на новата инсталация.
3. Възстановане на база данни - Възстановяване на база данни от архив на Dreem Personal

Поздрави,
Иван Братов

_________________
Отдел за работа с клиенти
Unicontsoft, Sofia, Bulgaria

http://www.unicontsoft.com
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя
vasenska



Регистриран на: 20 Яну 2014
Мнения: 19

МнениеПуснато на: Чет Сеп 11, 2014 3:26 pm    Заглавие: Отговорете с цитат

Здравейте,

Няколко пъти инсталирах и деинсталирах програмата, но продължава да ме изхвърля по същия начин. Мислех да преинсталирам компютъра, но нямам проблем с никоя друга програма освен с тази. Имате ли представа от какво може да дава този проблем и какво друго да направя?
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
vasenska



Регистриран на: 20 Яну 2014
Мнения: 19

МнениеПуснато на: Чет Сеп 11, 2014 3:26 pm    Заглавие: Отговорете с цитат

Здравейте,

Няколко пъти инсталирах и деинсталирах програмата, но продължава да ме изхвърля по същия начин. Мислех да преинсталирам компютъра, но нямам проблем с никоя друга програма освен с тази. Имате ли представа от какво може да дава този проблем и какво друго да направя?
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
wqw
Владимир Висулчев


Регистриран на: 18 Май 2006
Мнения: 1890
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Чет Сеп 11, 2014 4:45 pm    Заглавие: Отговорете с цитат

Здравейте,

Пробвахте ли последната реализация 2014.9.11 дали има същия проблем?

cheers,
</wqw>

_________________

- Чат каналът изисква Регистрация
Документация на Dreem - Как да стартираме
ERP, лесно е! - Блог за Dreem
Active Tickets - По какво работихме
Trello - По какво работим
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
vasenska



Регистриран на: 20 Яну 2014
Мнения: 19

МнениеПуснато на: Чет Окт 09, 2014 3:07 pm    Заглавие: Отговорете с цитат

Здравейте,

Оказа се, че проблемът идва от Internet Explorer-a и тъй като програмата явно работи с него, тя не е могла да се стартира. След като го оправихме, тръгна и тя. Благодаря все пак!
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Покажи мнения от преди:   
Създайте нова тема   Напишете отговор    Unicontsoft Форуми -> Потребителски форум Часовете са според зоната GMT + 2 Часа
Страница 1 от 1

 
Идете на:  
Не Можете да пускате нови теми
Не Можете да отговаряте на темите
Не Можете да променяте съобщенията си
Не Можете да изтривате съобщенията си
Не Можете да гласувате в анкети
Можете да качвате файлове
Можете да сваляте файлове


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group; Translation by Boby Dimitrov
RedSilver 1.01 Theme by DEVPPL HTML Forum; Images by DEVPPL Photoshop Forum