Unicontsoft

Дискусионни форуми
Помощ!

 
Създайте нова тема   Напишете отговор    Unicontsoft Форуми -> Потребителски форум
Предишната тема :: Следващата тема  
Автор Съобщение
bluevision
Комтек-М


Регистриран на: 14 Авг 2014
Мнения: 80

МнениеПуснато на: Съб Авг 30, 2014 9:52 am    Заглавие: Помощ! Отговорете с цитат

Здравейте,
Моля, да ми помогнете да възстановя данните. Прикачвам изглед от съобщението.



ERROR DREEM.png
 Описание:
 Размер:  258.91 KB
 Преглеждания:  8705 път(и)

ERROR DREEM.png


Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
bluevision
Комтек-М


Регистриран на: 14 Авг 2014
Мнения: 80

МнениеПуснато на: Съб Авг 30, 2014 11:20 am    Заглавие: Отговорете с цитат

Изглежда, че не съм съсипала всичко тотално, POS системата работи, но не мога да вляза в Dreem. Последното което направих вчера, беше опит да коригирам приемно предавателен протокол между два склада - безуспешно. При стартиране на системата тази сутрин се появи горното съобщение.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Admin
Иван Братов


Регистриран на: 16 Май 2006
Мнения: 85
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Пон Сеп 01, 2014 8:19 am    Заглавие: Отговорете с цитат

Пробвайте реализация 2014.8.30
_________________
Отдел за работа с клиенти
Unicontsoft, Sofia, Bulgaria

http://www.unicontsoft.com
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя
Покажи мнения от преди:   
Създайте нова тема   Напишете отговор    Unicontsoft Форуми -> Потребителски форум Часовете са според зоната GMT + 2 Часа
Страница 1 от 1

 
Идете на:  
Не Можете да пускате нови теми
Не Можете да отговаряте на темите
Не Можете да променяте съобщенията си
Не Можете да изтривате съобщенията си
Не Можете да гласувате в анкети
Можете да качвате файлове
Можете да сваляте файлове


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group; Translation by Boby Dimitrov
RedSilver 1.01 Theme by DEVPPL HTML Forum; Images by DEVPPL Photoshop Forum