Unicontsoft

Дискусионни форуми
Номератор

 
Създайте нова тема   Напишете отговор    Unicontsoft Форуми -> Потребителски форум
Предишната тема :: Следващата тема  
Автор Съобщение
vasenska



Регистриран на: 20 Яну 2014
Мнения: 19

МнениеПуснато на: Пон Яну 20, 2014 9:08 pm    Заглавие: Номератор Отговорете с цитат

Здравейте,

Докато разучавах програмата напусках няколко фактури и прочетох във форума, че не мога да изтрия фактурите напълно, а единственото, което мога да направя е да зануля номератора от Администрация/Номера на документи като на приключени и редакция пиша 0 и след това давам опресняване. След като съм изтрила всички фактури и от модул Търговска система и от Счетоводство, когато издам нова фактура, номерът и следва тези, които вече съм изтрила, а тях не мога да ги видя никъде вече. Ще съм благодарна да ми помогнете, защото фирмата е нова и не мога да издам първа фактура с номер 6 Smile
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
wqw
Владимир Висулчев


Регистриран на: 18 Май 2006
Мнения: 1889
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Пон Яну 20, 2014 11:28 pm    Заглавие: Отговорете с цитат

Здравейте,


След като редактирате номераторите, намерете фактурите като разширите периода на филтъра -- щракнете на жълтата лента в списъка с Документи за продажба.

За всяка фактура, която ви се "пречка" направете следното:
- отворете документа
- от раздел Връзки с документи от контекстното меню изтриите счетоводното плащане (ако има) и счетоводното копие на документа (ако има)
- вкарайте документа в редакция (бутона вляво от Активен)
- от първия раздел изтрийте съдържанието на реквизит Док. No. (може да се редактира нищо че е сиво полето)
- накрая вкарайте в състояние унищожен (бутона вдясно от Активен)

По този начин документът ще получи номер в редакция (примерно Е123) който няма да пречи на номерата на приключваните нови фактури.

cheers,
</wqw>

_________________

- Чат каналът изисква Регистрация
Документация на Dreem - Как да стартираме
ERP, лесно е! - Блог за Dreem
Active Tickets - По какво работихме
Trello - По какво работим
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
vasenska



Регистриран на: 20 Яну 2014
Мнения: 19

МнениеПуснато на: Вто Яну 21, 2014 9:36 am    Заглавие: Отговорете с цитат

Здравейте,

Благодаря за отговора. А грешно ли ще бъде да направя така, както сте написали и всеки следващ път, когато трябва да издам нова фактура в този или следващите месеци всъщност да ползвам вече създадените като ги корегирам и след това приключвам?
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
wqw
Владимир Висулчев


Регистриран на: 18 Май 2006
Мнения: 1889
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Вто Яну 21, 2014 10:33 am    Заглавие: Отговорете с цитат

Здравейте,

Принципно е възможно да "рециклирате" тези документи, но унищожените документи не пречат на системата и не се третират от справки и пр.

Също така имате опция да копирате документ (меню Документ | Копиране на документ) с цялото му съдържание ако фактурите са регулярни.

cheers,
</wqw>

_________________

- Чат каналът изисква Регистрация
Документация на Dreem - Как да стартираме
ERP, лесно е! - Блог за Dreem
Active Tickets - По какво работихме
Trello - По какво работим
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
vasenska



Регистриран на: 20 Яну 2014
Мнения: 19

МнениеПуснато на: Вто Яну 21, 2014 10:49 am    Заглавие: Отговорете с цитат

Благодаря.
И един последен въпрос. Правилно ли съм разбрала, че в Търговската система се създават документите от различните менюта и всички автоматично след това се появяват в модул Счетоводството. Само това ли е разликата, защото като опитах да въведа фактура в Счетоводство, тя не се появи в Търговската система и съм объркана кой и кога да използвам от двата модула, мисля, че през единия се прави автоматично осчетоводяване а през другия не, но не съм сигурна Smile
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
wqw
Владимир Висулчев


Регистриран на: 18 Май 2006
Мнения: 1889
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Вто Яну 21, 2014 11:07 am    Заглавие: Отговорете с цитат

Здравейте,

Търговската система изпраща "копия" на данъчните документи в счетоводната система (фактури, банкови извлечения и др.). Търговската система изпраща и "копия" на номенклатури (контрагенти, продукти и др.) като счетоводни признаци. Търговската система може да създава и вътрешно-фирмени документи, които не се "публикуват" в счетводните документи (например продажби, заявки и др.)

Счетоводната система не изпраща нищо към търговската система (нито документи, нито номенклатури), затова тя може да се ползва самостоятелно като просто се въвеждат документи през универсалната счетоводна статия, в които се избират сметки и признаци както искате да излизат по счетоводните справки.

cheers,
</wqw>

_________________

- Чат каналът изисква Регистрация
Документация на Dreem - Как да стартираме
ERP, лесно е! - Блог за Dreem
Active Tickets - По какво работихме
Trello - По какво работим
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Покажи мнения от преди:   
Създайте нова тема   Напишете отговор    Unicontsoft Форуми -> Потребителски форум Часовете са според зоната GMT + 2 Часа
Страница 1 от 1

 
Идете на:  
Не Можете да пускате нови теми
Не Можете да отговаряте на темите
Не Можете да променяте съобщенията си
Не Можете да изтривате съобщенията си
Не Можете да гласувате в анкети
Можете да качвате файлове
Можете да сваляте файлове


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group; Translation by Boby Dimitrov
RedSilver 1.01 Theme by DEVPPL HTML Forum; Images by DEVPPL Photoshop Forum