Unicontsoft

Дискусионни форуми
Проблем с инсталация

 
Създайте нова тема   Напишете отговор    Unicontsoft Форуми -> Потребителски форум
Предишната тема :: Следващата тема  
Автор Съобщение
antp



Регистриран на: 03 Апр 2007
Мнения: 4

МнениеПуснато на: Вто Апр 03, 2007 12:18 pm    Заглавие: Проблем с инсталация Отговорете с цитат

Здравейте, опитах се да инсталирам програмата според инструкцията. Грешката която ми дава- "Отказан достъп до MSDE сървър Msg0: Timeout expired". Съответно след това не може да се работи. Системата е Win98/IE6 - какъв може да е проблема?
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
wqw
Владимир Висулчев


Регистриран на: 18 Май 2006
Мнения: 1889
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Вто Апр 03, 2007 3:29 pm    Заглавие: Отговорете с цитат

Коя версия на Dreem Personal инсталирате? В последната версия 1.0 RC1 (2007.3.30) сме отстранили подобен проблем при инсталация на Windows 98. Току що отново пробвах инсталацията на последната версия, няма проблем под Windows 98.

Кога се появява това съобщение за грешка? При инсталиране или при стартиране на Dreem?

Нова инсталацията ли правите или надграждате предишна версия на Dreem?

cheers,
</wqw>
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
antp



Регистриран на: 03 Апр 2007
Мнения: 4

МнениеПуснато на: Сря Апр 04, 2007 8:12 pm    Заглавие: Отговорете с цитат

Версията изтеглих на 02 април- предполагам е последната. Проблем има още при инсталацията - но след грешката инсталацията продължава. И съответно след това при стартиране - не става - няма връзка със сървъра.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
wqw
Владимир Висулчев


Регистриран на: 18 Май 2006
Мнения: 1889
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Чет Апр 05, 2007 11:31 am    Заглавие: Отговорете с цитат

Това е доста неприятно. За да разберем какво точно се е случило във вашия случай, ще ни трябва журнал от инсталацията. За целта изпълнете следните стъпки:
  1. Деинсталирайте Dreem Personal от Add/Remove Programs
  2. Свалете StartLog.bat в папката, в която сте свалили инсталацията. Например ако DreemPrs10.exe е в C:\Install, там запишете и StartLog.bat
  3. Стартирайте StartLog.bat и завършете стъпките на помощника (въпреки грешките)
  4. След като инсталацията приключи, в същата папка C:\Install ще има файл install.log, който съдържа журнала, от който се интересуваме
  5. Компресирайте го с WinZip или WinRar и го изпратете на wqw(кльомба)unicontsoft(точка)com [заместете правилните символи]
Ако някоя от стъпките Ви затруднява пишете тук.

cheers,
</wqw>
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Покажи мнения от преди:   
Създайте нова тема   Напишете отговор    Unicontsoft Форуми -> Потребителски форум Часовете са според зоната GMT + 2 Часа
Страница 1 от 1

 
Идете на:  
Не Можете да пускате нови теми
Не Можете да отговаряте на темите
Не Можете да променяте съобщенията си
Не Можете да изтривате съобщенията си
Не Можете да гласувате в анкети
Можете да качвате файлове
Можете да сваляте файлове


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group; Translation by Boby Dimitrov
RedSilver 1.01 Theme by DEVPPL HTML Forum; Images by DEVPPL Photoshop Forum