|
 |
Unicontsoft
Дискусионни форуми
|
 |
|
Предишната тема :: Следващата тема |
Автор |
Съобщение |
biodarove
Регистриран на: 20 Мар 2014 Мнения: 15 Местожителство: София
|
Пуснато на: Чет Ное 17, 2016 10:04 am Заглавие: Проблем с ПОС |
|
|
Здравейте,
Току що се наложи да се ъпдейтне компютъра, на който работим с Дрийм и ПОС. След дълъг ъпдейт - при старитране на ПОС всичко, което е написано като данни на фирмата, менюто и имената на артикулите са на неразбираем език (всичко е като с йероглифи).....
Моля Ви да ми помогнете със съвет, какво да направя, за да се чете пак на кирилица!
Работим с Windows 10.
Благодаря!!!
Валентина _________________ www.biodarove.com |
|
Върнете се в началото |
|
 |
wqw Владимир Висулчев

Регистриран на: 18 Май 2006 Мнения: 1996 Местожителство: София
|
Пуснато на: Чет Ное 17, 2016 11:38 am Заглавие: |
|
|
Здравейте,
Пробвайте от Контролен панел\Програми\Програми и компоненти да изберете Dreem Personal 1.5 и от лентата с бутони изберете Поправяне.
Ако така не се оправи, пробвайте да го деинсталирате и да го инсталирате отново от DreemPrs15.EXE със запазване на съществуваща база данни.
cheers,
</wqw> _________________
- Чат каналът изисква Регистрация
Документация на Dreem - Как да стартираме
ERP, лесно е! - Блог за Dreem
Trello - По какво работим |
|
Върнете се в началото |
|
 |
|
|
Не Можете да пускате нови теми Не Можете да отговаряте на темите Не Можете да променяте съобщенията си Не Можете да изтривате съобщенията си Не Можете да гласувате в анкети Можете да качвате файлове Можете да сваляте файлове
|
|
|
|