|
|
Unicontsoft
Дискусионни форуми
|
|
|
Предишната тема :: Следващата тема |
Автор |
Съобщение |
krasko28
Регистриран на: 25 Авг 2012 Мнения: 34
|
Пуснато на: Чет Юли 21, 2016 7:17 pm Заглавие: блокиране на програмата |
|
|
Отказ да зареди каквото и да било, при отваряне на документ от търговската система зарежда по 5-6 минути, невъзможност за осчетоводяване, разсчетоводяване или каквито и да било операции |
|
Върнете се в началото |
|
|
wqw Владимир Висулчев
Регистриран на: 18 Май 2006 Мнения: 1892 Местожителство: София
|
Пуснато на: Чет Юли 21, 2016 9:17 pm Заглавие: |
|
|
Здравейте,
Коя реализация ползвате? С други приложения има ли подобни проблеми?
Пробвайте да преинсталирате Dreem Personal или качете последната реализация.
Задължително направете архив на базата данни и го копирайте на външен носител, ако се окаже че има проблем с Windows или със самото PC.
cheers,
</wqw> _________________
- Чат каналът изисква Регистрация
Документация на Dreem - Как да стартираме
ERP, лесно е! - Блог за Dreem
Active Tickets - По какво работихме
Trello - По какво работим |
|
Върнете се в началото |
|
|
krasko28
Регистриран на: 25 Авг 2012 Мнения: 34
|
Пуснато на: Пон Юли 25, 2016 6:21 pm Заглавие: проблем с програмата |
|
|
Здравейте, още същия ден свалих новата версия, сега съм със версия 1,5/2016,7,6/, на този етап работи без проблеми.
Благодаря |
|
Върнете се в началото |
|
|
|
|
Не Можете да пускате нови теми Не Можете да отговаряте на темите Не Можете да променяте съобщенията си Не Можете да изтривате съобщенията си Не Можете да гласувате в анкети Можете да качвате файлове Можете да сваляте файлове
|
|
|
|