|
 |
Unicontsoft
Дискусионни форуми
|
 |
|
Предишната тема :: Следващата тема |
Автор |
Съобщение |
hadjieva
Регистриран на: 04 Мар 2016 Мнения: 9
|
Пуснато на: Вто Мар 22, 2016 2:16 am Заглавие: Направление на разхода |
|
|
Здравейте,
ползвам Dreem Personal и ми е малко трудно да измисля как да осчетоводя един разход по 2 признака и да мога да правя справка за всеки признак поотделно после. Например: имам договор за извършване на определена дейност/услуга/СМР на клиенти, имам няколко клиента/обекта и искам да си натрупвам разходите, които съм направила за всеки един обект, да си направя себестойност на обекта. Пример:купувам строителни материали, които са за обект Х и осчетоводявам 601/строителни материали/Х Как да реализирам това в програмата т.е. искам да мога да въвеждам 2 признака за една сметка в един документ.
Благодаря предварително! |
|
Върнете се в началото |
|
 |
wqw Владимир Висулчев

Регистриран на: 18 Май 2006 Мнения: 1996 Местожителство: София
|
Пуснато на: Вто Мар 22, 2016 9:37 am Заглавие: |
|
|
Здравейте,
Можете да влезете в чат канала за да обсъдите това с колегите от поддръжката, защото темата е обширна.
(Вижте в подписа ми връзки към slack/чат)
cheers,
</wqw> _________________
- Чат каналът изисква Регистрация
Документация на Dreem - Как да стартираме
ERP, лесно е! - Блог за Dreem
Trello - По какво работим |
|
Върнете се в началото |
|
 |
|
|
Не Можете да пускате нови теми Не Можете да отговаряте на темите Не Можете да променяте съобщенията си Не Можете да изтривате съобщенията си Не Можете да гласувате в анкети Можете да качвате файлове Можете да сваляте файлове
|
|
|
|